Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du holder fortsatt god kontakt med Speak Martin? Jeg fikk mail fra Speak hvor de gav mange gode tips om hva jeg burde gjøre for å få mer info angående utveksling, blant tipsene var et av de at en tidligere student av Speak hadde opprettet en nettside kalt www.utvekslingsstudent.com, og best av alt så anbefalte de å gå inn på diksusjon.no ^^

 

Jeg ble også tipset om TV-serien "Alt for Norge" på TV Norge som visstnok skal handle om 10 amerikanere som kommer til Norge og deres opplevelser med kulturforskjellene. Det må helt klart sjekkes ut! :)

Lenke til kommentar

Du holder fortsatt god kontakt med Speak Martin? Jeg fikk mail fra Speak hvor de gav mange gode tips om hva jeg burde gjøre for å få mer info angående utveksling, blant tipsene var et av de at en tidligere student av Speak hadde opprettet en nettside kalt www.utvekslingsstudent.com, og best av alt så anbefalte de å gå inn på diksusjon.no ^^

 

Jeg ble også tipset om TV-serien "Alt for Norge" på TV Norge som visstnok skal handle om 10 amerikanere som kommer til Norge og deres opplevelser med kulturforskjellene. Det må helt klart sjekkes ut! :)

 

Det var kjempe morsomt å se på Alt for Norge da det gikk på tv. Forøvrig hvis noen husker jeg var litt fortvilet så har jeg søkt på YFU nå, men jeg har fått beskjed om de har flere søkere enn plasser til USA, så da er det bare å krysse fingrene. Så den 10. januar skal jeg til Oslo på gruppeintervju. Derfor lurer jeg på om noen har erfaring med dette? Merker at jeg allerede nå er ganske nervøs og livredd for at jeg ikke kommer til USA likevel (som jeg har tenkt i hodet mitt i lange tider at jeg skal). Jeg lurer også på hva denne engelsktesten går ut på?

Lenke til kommentar

Du holder fortsatt god kontakt med Speak Martin? Jeg fikk mail fra Speak hvor de gav mange gode tips om hva jeg burde gjøre for å få mer info angående utveksling, blant tipsene var et av de at en tidligere student av Speak hadde opprettet en nettside kalt www.utvekslingsstudent.com, og best av alt så anbefalte de å gå inn på diksusjon.no ^^

Har ikke så veldig mye kontakt, men jeg holdt infomøte for Speak i Trondheim for noen måneder siden. Jeg sa til Carlina når jeg var der i høst at de kunne bruke meg og nettsiden så mye de ville. Jeg kan jo også "tjene" på det, i form av nye besøkende på siden. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...