Gå til innhold

Sony PS3 pris for europa offentliggjort


Syfer

Anbefalte innlegg

Burnout Legends får i snitt over 90%. I tillegg er det en god egenskap å kunne gi faen i hva kritikkere synest. Innenfor spillbransjen er de fleste kritikkere fanboys og grafikkhorer. Også filmbransjens kritikkere røyker et eller annet ulovlig før de anmelder filmene sine.

 

Sammenlign PSP-versjonen av King Kong, Ridge Racer, Og Burnout med DS-versjonen av disse spillene ...

5890710[/snapback]

Ja okey, så du fant endelig et punkt du subjektivt kunne avvise. Flott for deg, men det forandrer ikke fakta at DS er en langt mer populær håndholdt, og at flere liker spillene til DS bedre enn PSP.

5890751[/snapback]

 

du tar rimlig feil der. psp spillene er MYE bedre likt. ikke får å være slem men du er vel en DS fan boy desverre. spill som GTA, burnout,ssx osv osv kan klarte langt unna fra de spillene DS kommer med.

5890764[/snapback]

 

Hehe, jeg tror det er du som er fanboyen her. Jeg har faktisk lagt frem saklige ting mot alle de løgnaktige påstandene som er komt frem her.

 

jeg skjønner igrunn ikke hva du mener med "spill som GTA, burnout,ssx osv osv kan klarte langt unna fra de spillene DS kommer med."

og er det så stort mye mer i de "osv.osv"? Faktisk ikke, du ramsa konsollen opp rimelig bra. Den har få gode spill, og hele konsollen er på en nedoverkurve, hvor DS bare øker og øker i popularitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
prisen er ike høy i det hele tatt med tanke på atl du får med. jeg sier bare blu-ray og cell prosessoren. denne maskinen blir et must og standard for mange tror jeg. tror x360 skal støve som faen når jeg får meg ps3. kaste den i søpla eller noe, hehe

5890753[/snapback]

Ikke alle som vil ha med den Blu-Ray spilleren og må betale en enorm pengesum for at Sony skal presse den innpå folk, dessuten kommer det nok akkurat som med PS2 til å være noe jalla drit du egentlig ikke har lyst å putte filmene dine i.

5890762[/snapback]

 

ja kjipern det hvis ikke du vil ha blu-ray men da kan du kose deg med X360. blir ikke overasket om du må sende den til MS noe som over halv parten har gjort men uansett flere firmaer har kjøpt rettighetene til blu-ray. så er nok litt lurt å ha en blu-ray spiller

Lenke til kommentar
Burnout Legends får i snitt over 90%. I tillegg er det en god egenskap å kunne gi faen i hva kritikkere synest. Innenfor spillbransjen er de fleste kritikkere fanboys og grafikkhorer. Også filmbransjens kritikkere røyker et eller annet ulovlig før de anmelder filmene sine.

 

Sammenlign PSP-versjonen av King Kong, Ridge Racer, Og Burnout med DS-versjonen av disse spillene ...

5890710[/snapback]

Ja okey, så du fant endelig et punkt du subjektivt kunne avvise. Flott for deg, men det forandrer ikke fakta at DS er en langt mer populær håndholdt, og at flere liker spillene til DS bedre enn PSP.

5890751[/snapback]

 

du tar rimlig feil der. psp spillene er MYE bedre likt. ikke får å være slem men du er vel en DS fan boy desverre. spill som GTA, burnout,ssx osv osv kan klarte langt unna fra de spillene DS kommer med.

5890764[/snapback]

 

Hehe, jeg tror det er du som er fanboyen her. Jeg har faktisk lagt frem saklige ting mot alle de løgnaktige påstandene som er komt frem her.

 

jeg skjønner igrunn ikke hva du mener med "spill som GTA, burnout,ssx osv osv kan klarte langt unna fra de spillene DS kommer med."

og er det så stort mye mer i de "osv.osv"? Faktisk ikke, du ramsa konsollen opp rimelig bra. Den har få gode spill, og hele konsollen er på en nedoverkurve, hvor DS bare øker og øker i popularitet.

5890790[/snapback]

 

PSP øker i popularitet, og det var først og fremst i starten at salget gikk treigt. Hvilke kvalitetsspill finnes eksklusivt for Nintendo, utenom Nintendogs, Residen Evil 1 remake, Zelda, og Golden Eye? Kommer selv på mange kvalitetstitler som er eksklusivt for PSP.

Lenke til kommentar
Burnout Legends får i snitt over 90%. I tillegg er det en god egenskap å kunne gi faen i hva kritikkere synest. Innenfor spillbransjen er de fleste kritikkere fanboys og grafikkhorer. Også filmbransjens kritikkere røyker et eller annet ulovlig før de anmelder filmene sine.

 

Sammenlign PSP-versjonen av King Kong, Ridge Racer, Og Burnout med DS-versjonen av disse spillene ...

5890710[/snapback]

Ja okey, så du fant endelig et punkt du subjektivt kunne avvise. Flott for deg, men det forandrer ikke fakta at DS er en langt mer populær håndholdt, og at flere liker spillene til DS bedre enn PSP.

5890751[/snapback]

 

du tar rimlig feil der. psp spillene er MYE bedre likt. ikke får å være slem men du er vel en DS fan boy desverre. spill som GTA, burnout,ssx osv osv kan klarte langt unna fra de spillene DS kommer med.

5890764[/snapback]

 

Hehe, jeg tror det er du som er fanboyen her. Jeg har faktisk lagt frem saklige ting mot alle de løgnaktige påstandene som er komt frem her.

 

jeg skjønner igrunn ikke hva du mener med "spill som GTA, burnout,ssx osv osv kan klarte langt unna fra de spillene DS kommer med."

og er det så stort mye mer i de "osv.osv"? Faktisk ikke, du ramsa konsollen opp rimelig bra. Den har få gode spill, og hele konsollen er på en nedoverkurve, hvor DS bare øker og øker i popularitet.

 

 

Siden du oppdaterte posten din med "DS er ikke mye mer populært nei. det er så feil at jeg snart begynner å le gitt. bare ta deg en tur på gata og ta en liten undersøkelse så ser du at flere vet hva en psp er enn det de vet hva en DS er. og flere har det. bare til å skjekke det ut;)"

 

Så får jeg bare si at det var et latterlig argument mot faktiske tall.

Jeg sier det en gang til, Nintendo DS 15 mill SOLGTE, Sony PSP 15 mill SENDT ut (ikke det samme som å ha solgt 15 mill).

 

Det handler om hvor mange som har konsollen, ikke om ei bestemor på gata har hørt om den.

5890790[/snapback]

Lenke til kommentar

å? da vet du noe som jeg ikke vet for DS blir ikke mye mer populær nei skjekke på nettet det så ser du at du er på litt vill spor;)

 

men til PS3 det denne topicen handler om. tror den kommer til å bli konge bra. de har hatt GOD tid så tror den blir konge bra. jeg bryr meg ikke om hva andre fan boys sier men jeg har bare en ting å si. BLU RAY OG CELL PROSESSOREN :D:D:thumbup::dribble::dribble::yes::w00t::tease::p

 

hva har DS med denne topicen å gjøre foresten? loL

Endret av Dilly Man
Lenke til kommentar
hva har DS med denne topicen å gjøre foresten? loL

5890803[/snapback]

Den kom inn da superseven fyrte av en saftig løgn om at UMD og PSP slår knockout på DS fordi den har mye høyere salgstall. Noe som jo ikke er sant når DS har høyest salgstall i Japan og verdensbasis.

5890831[/snapback]

 

Jeg trakk fram at PSP slo k.o på DS fordi den har sterkere ytelser, og et medieformat med langt bedre kapasitet. Stort dyrere er den heller ikke. Igjen: Salgstall har ingenting å si, GC henger langt etter både XBOX og PS2 når det gjelder salgstall.

Lenke til kommentar
hva har DS med denne topicen å gjøre foresten? loL

5890803[/snapback]

Den kom inn da superseven fyrte av en saftig løgn om at UMD og PSP slår knockout på DS fordi den har mye høyere salgstall. Noe som jo ikke er sant når DS har høyest salgstall i Japan og verdensbasis.

5890831[/snapback]

 

Jeg trakk fram at PSP slo k.o på DS fordi den har sterkere ytelser, og et medieformat med langt bedre kapasitet. Stort dyrere er den heller ikke. Igjen: Salgstall har ingenting å si, GC henger langt etter både XBOX og PS2 når det gjelder salgstall.

5890867[/snapback]

Salgstall var jo NETTOPP argumentet ditt.

 

"UMD har ikke gått i dass. Som alle med litt konsoll-kunskaper vet, slår den knockout på DS, og salgstallene er mye høyere enn andre konsoller med matchende spesifikasjoner. Håndholdte spill på 1,8 GB er ganske fantastisk."

 

Selv-eigd

Lenke til kommentar
hva har DS med denne topicen å gjøre foresten? loL

5890803[/snapback]

Den kom inn da superseven fyrte av en saftig løgn om at UMD og PSP slår knockout på DS fordi den har mye høyere salgstall. Noe som jo ikke er sant når DS har høyest salgstall i Japan og verdensbasis.

5890831[/snapback]

 

Jeg trakk fram at PSP slo k.o på DS fordi den har sterkere ytelser, og et medieformat med langt bedre kapasitet. Stort dyrere er den heller ikke. Igjen: Salgstall har ingenting å si, GC henger langt etter både XBOX og PS2 når det gjelder salgstall.

5890867[/snapback]

Salgstall var jo NETTOPP argumentet ditt.

 

"UMD har ikke gått i dass. Som alle med litt konsoll-kunskaper vet, slår den knockout på DS, og salgstallene er mye høyere enn andre konsoller med matchende spesifikasjoner. Håndholdte spill på 1,8 GB er ganske fantastisk."

 

Selv-eigd

5890922[/snapback]

 

Som sagt: Matchende konsoller. PSP og DS er ikke direkte konkurenter, pga. stor forskjell i spesifikasjoner.

Lenke til kommentar
Jeg trakk fram at PSP slo k.o på DS fordi den har sterkere ytelser, og et medieformat med langt bedre kapasitet. Stort dyrere er den heller ikke. Igjen: Salgstall har ingenting å si, GC henger langt etter både XBOX og PS2 når det gjelder salgstall.

5890867[/snapback]

Såklart har PSP et mye kraftigere system og større lagringskapasitet. Men på en konsoll er det spillene som teller, ikke maskinvaren. DS gjør det mye bedre også på verdensbasis enn PSP. Dette er pga. DS har et veldig solid spillbiblotek, som også selger veldig bra. Dette er noe PSP sliter med da de fleste bruker den til å laster ned og se film på den, samt laste ned piratkopier. Man kan egentlig si at brukerene selv ødelegger noe for PSP, da de ikke støtter spillene som blir lansert. Ironisk ikke sant?

 

Uansett, DS er faktisk nr. 1 på det håndholdte markedet, ikke PSP. Slutt å spre løgner om ting du ikke vet noe om.

 

Hvorfor motsier du deg selv? Først sier du at salgstall ikke har noe å si, så sier du at Xbox og PS2 selger bedre enn GC.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Jeg trakk fram at PSP slo k.o på DS fordi den har sterkere ytelser, og et medieformat med langt bedre kapasitet. Stort dyrere er den heller ikke. Igjen: Salgstall har ingenting å si, GC henger langt etter både XBOX og PS2 når det gjelder salgstall.

5890867[/snapback]

Såklart har PSP et mye kraftigere system og større lagringskapasitet. Men på en konsoll er det spillene som teller, ikke maskinvaren. DS gjør det mye bedre også på verdensbasis enn PSP. Dette er pga. DS har et veldig solid spillbiblotek, som også selger veldig bra. Dette er noe PSP sliter med da de fleste bruker den til å laster ned og se film på den, samt laste ned piratkopier. Man kan egentlig si at brukerene selv ødelegger noe for PSP, da de ikke støtter spillene som blir lansert. Ironisk ikke sant?

 

Uansett, DS er faktisk nr. 1 på det håndholdte markedet, ikke PSP. Slutt å spre løgner om ting du ikke vet noe om.

 

Hvorfor motsier du deg selv? Først sier du at salgstall ikke har noe å si, så sier du at Xbox og PS2 selger bedre enn GC.

5891373[/snapback]

 

Jeg motsier ikke meg selv, men trekker fram GCs dårlige salgstall når Nintendo-fanboys bruker salgstallene til DS mot PSP.

Lenke til kommentar

forstår meg ikke på folk som vil at HD-DVD skal vinne denne "krigen"

sant som det er så er BR dyrere i produksjon, men dette er kun i startfasen.

 

dette formatet vil etterhvert lagre 200 GB!

 

BR platene kommer oxo med ett spesielt ripemotstandsdyktig(av mangel på et bedre ord :p) belag, noe som er spesielt gunstig for spill, har lest at man skal kunne tørke platene med et vanlig tøystykke uten å få riper. Men dette kan jo sikkert oxo gjøres med HD-DVD...

 

DRM er en konsekvens av piratvirksomhet (som har nådd nye høyder nylig)

jeg ser det som naturlig at utviklere i disse dager vil beskytte sitt innhold.

men det finnes grenser! rootkit :thumbdown:

håper man finner en løsning alle kan leve med

 

og til dere som sier at man blir "påtvunget" BR med ps3, tenk litt framsiktig... j

High defenition media er en del av framtiden.

selvom ikke alle har HDTV nå, så er jeg sikker på at flere har det om 2-3 år når pricene har droppa.

 

og om 2-3 år tror jeg det vil være behov for et lagringsmedium med større kapasitet en det HD-DVD kan tilby. :tease:

 

g0 blu3 r4y :thumbup:

Lenke til kommentar
DRM er en konsekvens av piratvirksomhet (som har nådd nye høyder nylig)

jeg ser det som naturlig at utviklere i disse dager vil beskytte sitt innhold.

men det finnes grenser! rootkit :thumbdown: 

håper man finner en løsning alle kan leve med

 

 

Så spørs det om omfattende DRM-mekansimer er veien å gå for å "hindre piratvirksomhet."

 

Det er så langt aldri laget noe vanntett opplegg for kopibeskyttelse av f.eks film.

Et eller annet sted finnes det alltid et analogt videosignal som kan rippes.

Det som derimot skjer er at de store media-selskapene med DRM-mekanismer lager flere problemer for kunden sine, mens piratene fortsetter uhindret.

 

Jeg tror at mediaselskapene hadde hatt mer suksess med å omfavne online distribusjon til lave priser. Dersom folk hadde hatt mulighet til å laste ned film helt lovlig fra f.eks iTunes, og kunnet gjort det til en rimelig penge (kinobillett-pris eller lavere) så tror jeg dette hadde hjulpet mer mot piratvirksomhet enn all verdens DRM-hassle. Men det er nå bare min mening. :)

 

</avsporing, carry on... >

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
hva har DS med denne topicen å gjøre foresten? loL

5890803[/snapback]

Den kom inn da superseven fyrte av en saftig løgn om at UMD og PSP slår knockout på DS fordi den har mye høyere salgstall. Noe som jo ikke er sant når DS har høyest salgstall i Japan og verdensbasis.

5890831[/snapback]

 

Jeg trakk fram at PSP slo k.o på DS fordi den har sterkere ytelser, og et medieformat med langt bedre kapasitet. Stort dyrere er den heller ikke. Igjen: Salgstall har ingenting å si, GC henger langt etter både XBOX og PS2 når det gjelder salgstall.

5890867[/snapback]

Joda, PSP er kraftigere(bedre etter min mening). Men DS har jo sitt trofaste Japan-marked, billigere er det også. Hvor mange foreldre kjøper ikke DS til barna når de ikke skal surfe på internett, spille homebrews eller laste ned spill?

De kjøper en DS fordi det ska lbruke den til det den skal brukes til.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...