Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Video Nova satser ganske bra på Blue Ray og jeg må si at de ligger også på ett bra nivå prismessig også. De har blant annet "Bram Stokers Dracula" til 139,50 (import vers.) m/ norsk tekst :thumbup: . På hjemmesiden står det at den koster 249,50 men det er den norske utgaven.

 

Platekompaniet har nå også en tilbuds kampanje på div blue ray filmer til 159,50.

http://www.platekompaniet.no/nkmp.asp?form...amp;p=1#pagetop

Endret av Celtnor
Lenke til kommentar

Mange gode tilbud på discshop.no for tiden, de legger ned mandag 7. april, så det gjelder å være rask. Halv pris på en mengde DVD-er. (Vet at dette har blitt nevnt før, men tilbudet er jo godt, så da kan man vel minne om det en gang til).

 

Er det forresten noen som har mottatt varer fra Discshop i det siste, og som kan si hvor lang tid de bruker på å levere? Bare sånn siden de stenger for godt på mandag...

Lenke til kommentar

Hmm, lurer på om discshop er seriøst nå. Bestilte DVDer til nærmere tusenlappen der på mandag, og så på kundesidene at ordren ble sendt som A-post på tirsdag. Nå er det fredag, posten har kommet, og jeg har ikke fått noe... Det er snakk om A-post fra Lysaker til Oslo sentrum, så da burde jeg vel nesten kunne forvente å ha fått det nå.

 

Er det noen andre som har bestilt derfra i det siste, som kan si noe om hvor lang tid de bruker på å levere?

Lenke til kommentar

Eg har heller ikkje fått ein pakke fra ezydvd sendt samme dag. Såg på adressen og den såg litt mystisk ut. Postnummeret burde ha stått ein plass til men det burde vel ikkje være noe problem. Venter ein til to uker til før eg kontakter ezydvd. Posten er det iallfall ikkje noe vits å snakke med. Eneste de bryr seg om er om du har sporingsnummer eller ikkje.

Endret av mafiaman
Lenke til kommentar
Den er kjip Mojo Pin. Er det noen som veit om en side hvor jeg kan kjøpe The Godfather-trilogien for en billig penge?

 

Edit: Er 249kr. en bra pris på den?

Det kommer en ny, restaurert (selve filmene er blitt restaurert, deretter overført til video på ny) utgave av trilogien i løpet av sommeren eller tidlig i høst, jeg ville ventet på den (på den annen side, det kommer sikkert knall-tilbud på den gamle utgaven som følge av den nye).

Lenke til kommentar
Den er kjip Mojo Pin. Er det noen som veit om en side hvor jeg kan kjøpe The Godfather-trilogien for en billig penge?

 

Edit: Er 249kr. en bra pris på den?

Det kommer en ny, restaurert (selve filmene er blitt restaurert, deretter overført til video på ny) utgave av trilogien i løpet av sommeren eller tidlig i høst, jeg ville ventet på den (på den annen side, det kommer sikkert knall-tilbud på den gamle utgaven som følge av den nye).

 

Mafia-filmtilbud på CDON.no!

 

Godfather 1 for 29,-

Godfather 2 og 3 for 59,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...