Gå til innhold

Jenter og data


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-30 19:09, skrev jhbamse:

Quote:


Den 2002-09-28 09:17, skrev aurstad:

hjelp! Betyr dette at jeg må ha bukse på mens jeg henger på forumet også nå da??



 

Jeg blir vel mer betenkt over det faktum at du satt å koste deg uten buksene på, mens forumet kun bestod av gutter :wink:

 

Iogmed at jeg benytter enhver ledig tid på forumet så hender det seg at man ikke har tid til slike trivielle ting som å kle på seg. Man kan jo snu på flisa og forundre seg om den godeste Tone, som har innrømmet at hun også liker å kose seg på forumet bokseløs, da mens forumet kune bestod av gutter :smile:

Lenke til kommentar

Øhrrmmm.. folkens? Dette er liksom en tråd der dere skal diskutere _artikkelen_ som Tone har skrevet. Hold dere til topic, jeg vil nødig moderere her. I verste fall ber jeg Tone entre "bitchmodus" og gir henne moderatorstatus.

 

-moderator yummy-

 

PS: å sitte foran PC'n iført schvæær slåbrok og tigertøfler er digg! Litt av en daglig leder vi har, eller ka du si? :smile:

Lenke til kommentar

Helt enig, jenter er mye sterkere på alle måter, vi gutter kan egentlig ingenting, og det er jo dere som har bygget opp samfunnet. Jeg har en ide, kan vi ikke bare drepe alle menn på planeten, så kan vi se hvordan det går? Egentlig burde jo kvinner være ledere i alle land, siden de er smartere enn menn mener jeg. Kvinner har mer gå-på innstilling og takler stress bedre enn menn, dette ser vi jo hver dag i samfunnet (kvinner med jobb og barn klarer seg jo fantastisk, og barna får en stabil mor). Det neste steget er å få en kvinnelig president i USA. Da slipper vi jo kriger og annet tull vi menn driver med. Siden vi menn har utslettet allt liv som truet oss mennesker på planeten, bygget hus, veier og skaffet mat, trenger dere oss egentlig ikke lenger. Kvinner er jo bedre på tekniske ting enn menn også. PPPPFFFFFFFFFFFFFFTTTTTTTTTT!

Lenke til kommentar

Quote:


zandro skrev (2002-09-29 20:39):

velkommen Tone..


At det er lite damer i våre kretser

er vel ikke noe nytt.

men dette er definitivt bra

veit d selv hargått vk2 data /kontorservice

og har fagbrev i dette,va faktisk ei jente i klassen

hun var den første jenta som hadde fullført

linja og fått fagbrev.. hun var faktisk en

god inflytelse på oss gutta..


vi trenger flere dere! :smile:


lykke til



 

kass skole gikk du på??? Jeg gikk påd en samme linjen og der var det bare en jente i klassen der og! Og det var den første jenten på den lnjen EVER!

Lenke til kommentar

Jeg håper og tror at vi ser flere Tone'r etterhvert. Merker en viss økende interesse og det er bra! Tror også det kan løsne på litt av det tradisjonelle kjønnsrollemønsteret ("han er mann, han får bytte dekk på blien". "måtte kjøpe meg burger i går, kona er bortreist..."). Gleder meg til å lære ei venninne av meg å bygge PC. Hun kan svært lite om det tekniske men har faktisk vist sin interesse når jeg har forklart litt!

 

Litt mer til off-topic'en her (jeg bare må!):

Tone, jeg tok en kikk på hjemmesida di og besøkte webkameraet ditt i håp om å se den ærede rotte Aeryn. I stede dukket det opp et blide av deg med teksten "Over the hills and far away"... En låt Nightwish har lagd cover av (org. Gary Moore)... Nightwish-fan!?!?!?

Lenke til kommentar

Quote:


Litt mer til off-topic'en her (jeg bare må!):

Tone, jeg tok en kikk på hjemmesida di og besøkte webkameraet ditt i håp om å se den ærede rotte Aeryn. I stede dukket det opp et blide av deg med teksten "Over the hills and far away"... En låt Nightwish har lagd cover av (org. Gary Moore)... Nightwish-fan!?!?!?


 

Stooor Nightwish-fan, har alt de har gitt ut :)

Og hva cam'et angår, I CAN SEE YOUUUU :p

*mumle noe om ip-logg*

 

Aeryn er forøvrig ikke cam-rat for tida, cam'et forsvant nemlig. Så men mindre noen vil sponse meg med cam, så blir det ikke no ratcam på en stund heller.. (ikke adacam heller forsåvidt)

 

Nå ble det mye "cam" her.. ;)

Lenke til kommentar

Ser ut til at jeg ikke forsvant helt heller.

Man kan ikke spille mafia mens lakken tørker vet du :smile:

 

TC er ikkelangt pokker i vold, ikke for meg i hvert fall.

Folk drar nå fra finnmark til hamar for TG så det kan jo ikke være så galt å dra fra Grimstad til Kristiansund (i møre og romsdal) heller, men siden alt er utsolgt kommer vel ikke mange til å være der (fra forumet her altså), eller tar jeg feil......

 

uansett kabinettet mitt trenger et lag til det...

 

 

[edit:manglet vist noe]

 

Tresprit

___________

gjett hvem som brakk katoda si 4 dager før TC?

JEG, slå den dere :smile:

 

Have a nice day og håp at posten og microplex samarbeider (as if)

 

[ Denne Melding var redigert av: Tresprit på 2002-10-01 18:13 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-01 16:28, skrev adawen:


Stooor Nightwish-fan, har alt de har gitt ut :smile:

Og hva cam'et angår, I CAN SEE YOUUUU :razz:

*mumle noe om ip-logg*


Aeryn er forøvrig ikke cam-rat for tida, cam'et forsvant nemlig. Så men mindre noen vil sponse meg med cam, så blir det ikke no ratcam på en stund heller.. (ikke adacam heller forsåvidt)


Nå ble det mye "cam" her.. :wink:



 

Øyøyøy, visste jeg kom til å like deg! *digge Tone* Mangler det ene live-albumet jeg da... Synd jeg ikke kom meg til Tyskland på de siste konsertene der... Var for dårlig med plass på flyene igjen... :sad:

 

Tror ikke du finner meg helt vha ip-loggen... Jeg besøkte deg fra jobben, så du ender nok opp i firewallen bare... :smile:

 

Forsvant det? Er lille rotte-frøkna sulten? :smile: Koselige dyr, må få meg en slik en gang

 

[ Denne Melding var redigert av: Mad Wolf Magnux på 2002-10-01 19:39 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...