Gå til innhold

awp, hva syns du?


Anbefalte innlegg

Det er autosniper som burde diskuteres her! Verste jeg har sett. Nesten alltid en person som basecamper på T-Spawn på dd2 med den :/

8177733[/snapback]

Det er en del av spillet, face it.

8177950[/snapback]

 

En del av spillet kan fortsatt være feigt. Bleh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er autosniper som burde diskuteres her! Verste jeg har sett. Nesten alltid en person som basecamper på T-Spawn på dd2 med den :/

8177733[/snapback]

Det er en del av spillet, face it.

8177950[/snapback]

 

En del av spillet kan fortsatt være feigt. Bleh.

8178069[/snapback]

 

Jeg regner med du aldri ha spilt CS seriøst. AKA match.

 

Der spiller AWM en veldig stor rolle.

Lenke til kommentar
Jeg regner med du aldri ha spilt CS seriøst. AKA match.

 

Der spiller AWM en veldig stor rolle.

8180872[/snapback]

 

Jeg har det. Og les posten min, jeg grein ikke over AWP, men kids som camper spawn med autosniper. Har du aldri vært utsatt for noe slikt? Elsker AWP i pcw.. <3

Lenke til kommentar
synes bare AWP er upraktisk. kommer det for mange er du død kommer de for nære er du død

5884432[/snapback]

Som sagt, det kommer litt an på skills. ;)

5884738[/snapback]

jupp, er ikke noe problem om folk kommer nærme, og hvis de kommer for nærme så har du jo alltid dgl :p

 

Du ser fort om folk kan spille eller suger med awp.

 

Jeg spiller lite med awp i public (fordi det er mere morro med colt/ak), men mest awp når vi spiller matcher (mid/mid+) , source. :p

Lenke til kommentar

Altså, alle med litt vett i pappen skjønner at AWP-en/AWM-en er overpowered. Å ha et våpen som dreper på ett skudd uansett hvor du treffer (med unntak av tåen osv.), er jo helt idiotisk, og sier seg selv at det ikke passer inn i hvilketsomhelst spill.

 

Et lag bestående av Magnums kan jo egenhendig holde begge sitesene uten noen problemer - både profesjonelt og public, på en del maps. Da sier det seg selv at noe er galt.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar
assåå.. det vet jeg ikke.. når jeg skyter folk fra Tspawn te ct-spawn så  er det mange som hopper ikkesant?.. å mange av de dør ikke bare på et skudd av AWp.. mange som faktisk overlever.. noen har lissom 1-20 hp giejnn

8218621[/snapback]

 

fordi du treffer de enten igjenom døren, eller i leggen og ned :)

Lenke til kommentar

Hadde ikke hatt noe problem med awp om det sto i stil til resten av våpenene i spillet. Er ikke spesielt latterlig at man dør av ett skudd i magen egentlig. Men det som er latterlig er at man ikke gjør det med AK. Hadde våpenene stått i stil hadde det vert greit men nå er Awp helt overpowerd.

Lenke til kommentar

Hadde AK drept med 1 skudd i magen hadde denne vært overpowered. Awm skyter sakte, blir du overraska tar det tid og scope/ta fram gun, og du dør sannsynligvis. Awm er dårligere nærmt. Funker fint og ta 1, men kommer det 2 samla dør du gjerne.

Langt ifra er den bra, men bommer du første skuddet rekker de lett og ta deg med ak..

 

syns ikke den er noe særlig overpowered..

Og vist alt er så syyyyyyykt mye lettere med den kan dere fortelle meg hvorfor de beste cs laga ikke bruker 5 awm'er? ;hmm;

Lenke til kommentar

Awp skulle bare hatt en fordel med tanke på hvilke type våpen det er. Og det er pressisjon på avstand. Og ja at Ak drepte på et er overpowerd. Men det viser bar hvor bra det våpenet egentlig er. I cs er det små avstander og på disse avstandene burde Ak eid AWP uansett. Men nå er det slik at det har gitt awp alt for mye kraft i forhold til resten av våpenene. Ikke at jeg ser på det som et problem eier som regel awp uanset.

Lenke til kommentar
Hadde AK drept med 1 skudd i magen hadde denne vært overpowered. Awm skyter sakte, blir du overraska tar det tid og scope/ta fram gun, og du dør sannsynligvis. Awm er dårligere nærmt. Funker fint og ta 1, men kommer det 2 samla dør du gjerne.

Langt ifra er den bra, men bommer du første skuddet rekker de lett og ta deg med ak..

 

syns ikke den er noe særlig overpowered..

Og vist alt er så syyyyyyykt mye lettere med den kan dere fortelle meg hvorfor de beste cs laga ikke bruker 5 awm'er? ;hmm;

8219167[/snapback]

tja en god awm'er står gjerne et sted hvor han lett kan gjemme seg, skjer ofte når jeg dekker midt/lang at det kommer 2-3 :p

 

Det kommer veldig an på taktikk, plukk en, reload bak hjørnet, plukk en osv. eller hvis de kommer nærme, plukk en, dra opp dgl :p

 

og er det ikke en regel om hvor mange awm du kan ha per lag i turneringer osv?

Lenke til kommentar
Uansett hvor mye skills der tror dere har er våpenet alt for bra i forhold til resten. Heldigvis er det ubrukelig på de fleste maps....

8220537[/snapback]

 

På awp_map er det jo greit, men hater det på f.eks. dust2 :/

 

Awp krever ikke skills, bare en venstre museknapp!

8220307[/snapback]

 

 

yees, og dere spiller cs?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...