Gå til innhold

awp, hva syns du?


Anbefalte innlegg

AWP er faktisk ikke så ille, og som nevnt over meg et sted, så trenger du skills hvis du kommer i nærkamp. AWP suger faktisk no-scope, fordi den er så random, for å si det sånn.

9434735[/snapback]

 

AWP er utrolig bra som no scope og! Så lenge man har teknikken kan man ta folk langt vekke. Men dette krever litt trening siden du må "vite" hvor midten på skjermen er.

 

Metoden for å få skuddet til å gå rett frem uten å zoome er lett (fastzooming)

9439856[/snapback]

 

Du kan ikke ha en teknikk som dette med AWM. tror du tenker på scouten, da den skyter rett frem uavhenging om scopen er oppe eller ikke. AWP er mer random uten scope.

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Singh_Toor, har du lest det jeg sa i forige side? Du trenger ikke særlig skills for å drepe noen med awp når den oneshoter hvis du treffer fra magen - hodet. Hvis du har 10 runder med awp og 10 runder med colt/ak så vil du garantert få mer kills med awp..

Jeg får det vartfall, og jeg kan ikke si jeg er skilled med awp..

Lenke til kommentar

Tror folk blander mye her, med AWP kan du ikke la være å bruke siktet(etter en viss avstand), skuddet går ikke rett fram uansett om du tror det eller ikke. Det er gull og ikke noe annet. Derimot det folk ser er fastzooming, altså at personen vet at fienden er i siktet, så trykker personen inn zoom og fire nesten helt samtidig, slik at zoomen kommer før skuddet.

 

Hvis personer bruker AWP public så kan de drepe så mange de vil, det tar ikke noe som helst skill. På public så springer folk som galninger rundt etter kills, så det er bare å vente så får du mer enn nok kills, siden de springer rett mot deg uten smoke/flash og aim.

 

CW kamper er noe annet, spotting og camping er det som gjør AWP farlig. En god reaksjon er også nødvendig, siden du venter spent på at de skal komme, men det finnes mer enn nok metoder for å komme forbi en camper, men gode AWPere vet også metodene, og hva som kommer og hva som må gjøres hvis den personen gjør "det". Så det går opp i opp.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Singh_Toor, har du lest det jeg sa i forige side? Du trenger ikke særlig skills for å drepe noen med awp når den oneshoter hvis du treffer fra magen - hodet. Hvis du har 10 runder med awp og 10 runder med colt/ak så vil du garantert få mer kills med awp..

Jeg får det vartfall, og jeg kan ikke si jeg er skilled med awp..

9441896[/snapback]

 

Ikke alle... noen kan bruke colt/ak mye bedre enn awp... ikke noe "garantert" her.

 

Og btw: noob med awp og

. De fleste har vel sett den siste, og vet at for å bruke awp trengs det skill.

 

Så, oppsummert:

 

- Ingen skill trengs for å eie public med AWP

- Skill trengs for å eie i en match med AWP

Lenke til kommentar

herregud dere kan ikke whine på dem som liker awm bedre en dere? skal de liksom whine på at dere liker colt bedre en dem? Alle har favoritt våpen og pleier som regel kjøpe de når de har cash. Mitt favoritt våpen er ak både fordi er sterkt og det er det våpenet jeg treffer best med.. skulle lett eid en med awm. du trenger ikke utfordre en med awm på 1000 meters avstand kan smyge deg bort og knive han^^

Lenke til kommentar
herregud dere kan ikke whine på dem som liker awm bedre en dere? skal de liksom whine på at dere liker colt bedre en dem? Alle har favoritt våpen og pleier som regel kjøpe de når de har cash. Mitt favoritt våpen er ak både fordi er sterkt og det er det våpenet jeg treffer best med.. skulle lett eid en med awm. du trenger ikke utfordre en med awm på 1000 meters avstand kan smyge deg bort og knive han^^

9445703[/snapback]

 

Du spiller på tyske 64slots servere?

Lenke til kommentar
Singh_Toor, har du lest det jeg sa i forige side? Du trenger ikke særlig skills for å drepe noen med awp når den oneshoter hvis du treffer fra magen - hodet. Hvis du har 10 runder med awp og 10 runder med colt/ak så vil du garantert få mer kills med awp..

Jeg får det vartfall, og jeg kan ikke si jeg er skilled med awp..

9441896[/snapback]

 

Ikke alle... noen kan bruke colt/ak mye bedre enn awp... ikke noe "garantert" her.

 

Og btw: noob med awp og

. De fleste har vel sett den siste, og vet at for å bruke awp trengs det skill.

 

Så, oppsummert:

 

- Ingen skill trengs for å eie public med AWP

- Skill trengs for å eie i en match med AWP

9443897[/snapback]

 

En av de viktigste tingene han i "pro" videoen gjør :) Han fastscoper, og treffer på første skudd.

 

De aller fleste som tror de er god med awp, tror de er det pga. de klarer å treffe folk som står i ro. De fastscoper heller aldri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...