Gå til innhold

awp, hva syns du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Scout er tingen.. Den TRENGER du skills for å bruke, den dreper deg ikke på et skudd omg man ikke treffer hodet. Det er nok det jeg hater awn mest for, at den dreper på ett skudd.

7572718[/snapback]

Duals er tingen. De TRENGER du skills for å bruke, de dreper ikke på et skudd om man treffer hodet uten hjelm en gang. Det er derfor jeg hater deagle, for den dreper på ett skudd i hodet.

 

Er det sånn du tenker på det?

Lenke til kommentar
Scout er tingen.. Den TRENGER du skills for å bruke, den dreper deg ikke på et skudd omg man ikke treffer hodet. Det er nok det jeg hater awn mest for, at den dreper på ett skudd.

7572718[/snapback]

Duals er tingen. De TRENGER du skills for å bruke, de dreper ikke på et skudd om man treffer hodet uten hjelm en gang. Det er derfor jeg hater deagle, for den dreper på ett skudd i hodet.

 

Er det sånn du tenker på det?

7573162[/snapback]

 

Man kan ikke samenligne det med awm og scout. Deagle dreper ikke på et skudd..

 

Btw Xander^ jeg kjøper scout ofte..

Lenke til kommentar

De som klager på awp klarer ikke drepe med den selv, og blir selv bare drept

 

De som synes awp er topp eier den med og blir ikke drept av den

 

Awp er en del av spillet, slutt å kvin. Det krever skills for å være god med den, og da tenker jeg på reaksjon og aim. Det krever ikke skills å campe 2 km unna ei dør for å vente på en person som bare kan gå rett fram.

 

Deagle dreper på et skudd hvis man treffer hodet.

 

Scout er et effektivt våpen hvis man kan sikte med det. Det er ikke noe å skryte seg på at man bruker scout og ikke AK, da er man en idiot og burde innse det. Det ødelegger bare for laget, HVIS du ikke kan aime med det, ikke bruk scout hvis du ikke kan sikte med scout.

Lenke til kommentar

Altså M.F, eksemplet jeg brukte med duals og deagle er ikke et eksempel som til 100% utfyller eksemplet ditt. Men en annen vinkling av din tenkemåte.

 

Det du sier er at det er feigt å bruke et bra våpen, for da er det enklere å vinne. En av grunnelementene i spill er jo konkuransen; det å vinne!

 

Og på høyere/høyt nivå, som jeg mener man skal basere diskusjonen på, da handler alt om å vinne. Den gangen et lag vinner CPL med en som kjører fast scout på laget, så kan du si ifra. Jeg skal bøye meg på mine knær og suge stortåa de =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...