Gå til innhold

awp, hva syns du?


Anbefalte innlegg

Spiller for det meste på "no sniper" servere, og etter mitt inntrykk, er dette mer gøy for alle. Og gjerne en mye bedre stemning på de serverne også, enn på servere der du ofte får 7 av 10 players med awp.

 

Personlig har jeg ikke så mye mot awp, annet enn at den til tider er noe vel random, men føler som sagt at det er mer gøy uten sniper, men så er jeg p90/m3 fanatiker også ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men så er jeg p90/m3 fanatiker også ^^

 

Teh way of teh men!111

 

Synes sånne servere der maks 1 sniper på hver side er grei, eller bare med scouts. Det er sjelden EN fyr med awp greier å ta alle XD

 

Husker godt her om dagen på De_dust 2: Jeg og en fyr var CT og skulle storme gjennom døra opp mot T spawn. Det var en som campa bak døra, og en annen T som sikta inn mot døra. Vi beit sammen leppene, og så storma vi, han først(økonomien var dårlig XD). Det endte med at snipern bomma, så da løp vi to og skjøt av ville F mot han. I neste sekund så døde CT kompisen min av et AWP skudd :( VEL VEL, 2 sek senere plasserte jeg 4 skudd i brystet før jeg avfyrte ett mellom øya, og der døde han snipern! I neste sekund ble jeg drept av han campern bak døra....:(

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
De som tror at awp ikke krever skills, har rett og slett ikke peiling.

7429357[/snapback]

 

Ja, klikke på musa krever så ufattelig mye skills.

7430481[/snapback]

Det er vel akkurat det man gjør når man spiller, er det ikke?

 

Ingen er egentlig gode i CS, for det er jo bare å trykke på musen :roll:

 

Hvorfor komme med et utsagn du vet ikke er sant?

Lenke til kommentar

Awp irriterer meg MYE når jeg skal springe b1 på dd2. Blir alltid skadet når jeg springer forbi den hersens døra på grunn av at en dude står og venter på at noen skal springe i siktet hans. Mer irriterendre når jeg skla gå midt.. Jeg er ct da,, for dere som ikke kom fram til det..

Endret av M.F.
Lenke til kommentar

Med alle andre våpen så er det fordel å forflytte seg fra sted til sted siden det er sjeldent ett skudd dreper. Man må også storme(som de fleste her aldri har gjort), og da er man faktisk i fart!

 

Med awp er det bare å finne en koselig krok, og når det kommer noen forbi er det bare å klikke på knappen. I uheldige tilfeller der du er såpass dårlig at du rett og slett ikke GREIER å trykke på personen, så må man flytte seg til en krok lenger bak. Derfor er det bare å klikke på knappen, den som har problemer med å forstå det logiske med det bør rett og slett oppsøke en psykolog eller kaste sin star trek samling.

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...