Gå til innhold

awp, hva syns du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei igjen.

Jeg har nå testet awp i 2 dager på gamer.no de_dust2 servern, og til dere som påstar at det er VANSKELIG med awp, jeg har bare ikke ord, jeg har først prøvd med ak, helt greit c.a 1-3 kill hver runde, men når jeg kjøper awp, 3-5 c.a i gjennomsnit.

Og for de som lurer, nei jeg har ikke spilt noe særlig awp fra før så har ikke fått noe særlig practise.

Så den påstanden må dere bare droppe.

Lenke til kommentar

Har ingenting mot AWP, brukar det mykje sjølv, men syns det er litt "kjipt" å høyre/sjå på folk som kun er god med awp, og ingenting anna. Føler eg har god kontroll over dei fleste våpen i CS:S, men har jo selvfølgelig mine favoritta, AK, Colt, Desert Eagle, og AWP. :)

 

Hei igjen.

Jeg har nå testet awp i 2 dager på gamer.no de_dust2 servern, og til dere som påstar at det er VANSKELIG med awp, jeg har bare ikke ord, jeg har  først prøvd med ak, helt greit c.a 1-3 kill hver runde, men når jeg kjøper awp, 3-5 c.a i gjennomsnit.

Og for de som lurer, nei jeg har ikke spilt noe særlig awp fra før så har ikke fått noe særlig practise.

Så den påstanden må dere bare droppe.

9426824[/snapback]

 

 

Okey, det er ikkje vanskelig å bruke AWP. Sånn som f.eks om du står ved B på dd2 som CT og sikta inn i tunnellen (Korleis skrive du det? :p ) skal det ikkje allverden til å dra ned ein terrorist. Men det å bli GOD med awp er noko heilt anna enn å få kills med den. Ein som er god med AWP er ein som kan springe inn i mørk og dra ned 3-4-5 fiendar på 3-4-5 skudd.

 

Men er jo alltid forskjellige meiningar. :)

Lenke til kommentar

Neh...awp er vell og bra det. Har ingenting i mot det, og bruker det fra tid til annen når jeg er ute etter "freekills". Veldig enkelt våpen å bruke, og det trengs ikke mange timene før man plukker ned fiender runde etter runde (vil selvsagt variere av naturlige årsaker). AWP er definitivt ikke et vanskelig våpen å bruke. Alle her som sier noe annet har litt for høye tanker om seg selv...og det er nok mange av dem.

Å beherske awp fullt ut derimot, krever sin mann (mindre enn andre våpen riktignok), men det er det heller ikke vits å diskutere her på dette forum, da jeg betviler sterkt at det er noen her som er på det nivået (selv om mange helt sikkert vil påstå det :thumbdown: ).

Lenke til kommentar
Neh...awp er vell og bra det. Har ingenting i mot det, og bruker det fra tid til annen når jeg er ute etter "freekills". Veldig enkelt våpen å bruke, og det trengs ikke mange timene før man plukker ned fiender runde etter runde (vil selvsagt variere av naturlige årsaker). AWP er definitivt ikke et vanskelig våpen å bruke. Alle her som sier noe annet har litt for høye tanker om seg selv...og det er nok mange av dem.

Å beherske awp fullt ut derimot, krever sin mann (mindre enn andre våpen riktignok), men det er det heller ikke vits å diskutere her på dette forum, da jeg betviler sterkt at det er noen her som er på det nivået (selv om mange helt sikkert vil påstå det  :thumbdown: ).

9432390[/snapback]

 

 

Å ta litt her og litt der med awp er lett ja, men det som krever litt trening er å kunne treffe på nesten hvert eneste skudd i hver eneste situasjon. Det er få som klarer det. Jeg snakker altså om alt fra nærkamp til større distanser, og når awpen har flere etter seg.

 

Det handler også om å være flink med pisol (dgl eller USP for det meste) for man må regne med å bruke secondary armor mye mer når man begynner å bruke awm for fullt.

 

Og jeg har ikke problemer med å tenke meg at det er personer som er så skilled her inne. Vi har mange som er på verdensnivå innen CS her i Norge, og noen av de er nok registrert her. Om de er aktive er nok en annen sak.

 

Jeg sier heller ikke at jeg er en av dem, men jeg har nok av erfaring med CS til å si at AWP lett å bruke i de aller fleste situasjoner, men det kommer også de situasjonene som krever en god del ekstra.

 

 

EDIT:

 

AWP er ikke feigt.. Du behøver faktisk skills om du kommer i nærkamp..

 

AWP er et våpen, som alle andre, og skal derfor ikke lukkes ut..!!

9427449[/snapback]

 

 

Vel, skjold og Auto-Sniper er jo luket ut da :) (Auto sniper blir ikke likt i PCWer, men det er ikke ulovlig i CB reglene. Skjold er ulovlig, og sperret på mange servere)

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
AWP er faktisk ikke så ille, og som nevnt over meg et sted, så trenger du skills hvis du kommer i nærkamp. AWP suger faktisk no-scope, fordi den er så random, for å si det sånn.

9434735[/snapback]

 

AWP er utrolig bra som no scope og! Så lenge man har teknikken kan man ta folk langt vekke. Men dette krever litt trening siden du må "vite" hvor midten på skjermen er.

 

Metoden for å få skuddet til å gå rett frem uten å zoome er lett (fastzooming)

Lenke til kommentar

For å si det sånn. Noen klager på at du "dør" uansett hvor du blir skutt med en awm. Det er egentlig naturlig. Om du hadde blitt skutt med en rifle med en kaliber som dette i beinet.(i virkeligheten) så hadde benet blitt revet av og blod fosset ut. og du hadde dødd iløpet av kort tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...