Gå til innhold

awp, hva syns du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
herregud dere kan ikke whine på dem som liker awm bedre en dere? skal de liksom whine på at dere liker colt bedre en dem? Alle har favoritt våpen og pleier som regel kjøpe de når de har cash. Mitt favoritt våpen er ak både fordi er sterkt og det er det våpenet jeg treffer best med.. skulle lett eid en med awm. du trenger ikke utfordre en med awm på 1000 meters avstand kan smyge deg bort og knive han^^

9445703[/snapback]

 

Du spiller på tyske 64slots servere?

9445775[/snapback]

 

spiller nok bare på norske servere ja

Lenke til kommentar
Dere som sier at AWP er feigt burde virkelig tenke over dere selv som CS-spillere. Om det hadde vært feigt, hvorfor er det en del av spillet da? Bare for pynt? Skjønner ikke at dere fjortisser griner og knuser tastaturer når det sitter en med awp på en eller annen publicserver, det får da være grenser..

5879284[/snapback]

 

Så alle CT'er skal kunne kjøpe Tactial Shield?

 

Hva jeg synes om AWP?

 

Ekstremt bra våpen.

 

Public Servere derimot er jo helt på trynet.

Lenke til kommentar
Så alle CT'er skal kunne kjøpe Tactial Shield?

9484853[/snapback]

Skjold kom til CS når Steam kom (CS1.6). awm har eksistert siden tidenes CS-morgener, og det har alltid vært sutring grunnet dens kraft. Som jeg har sagt før, blir skjold "restricted" på de fleste publicservere, da skjoldet stopper opp spillet - på public er det kjedelig å vente så alt for lenge på neste runde.

 

Ditt andre utsagn - "Public Servere derimot er jo helt på trynet", skjønner jeg ingenting av - kunne du utdypet det? :)

Lenke til kommentar
AWP er faktisk ikke så ille, og som nevnt over meg et sted, så trenger du skills hvis du kommer i nærkamp. AWP suger faktisk no-scope, fordi den er så random, for å si det sånn.

9434735[/snapback]

 

AWP er utrolig bra som no scope og! Så lenge man har teknikken kan man ta folk langt vekke. Men dette krever litt trening siden du må "vite" hvor midten på skjermen er.

 

Metoden for å få skuddet til å gå rett frem uten å zoome er lett (fastzooming)

9439856[/snapback]

Fin motsigelse. Metoden for å få skuddet til å gå rett frem UTEN Å ZOOME sier du er lett, men i parentes har du skrevet "fastzooming" - så du mener at fastzooming ikke inneholder at man zoomer?

 

Om man ikke zoomer (fastzoom eller vanlig zoom) med AW så er skuddet 100 % random, så det ER IKKE MULIG å treffe rett uten å zoome.

Lenke til kommentar
AWP er faktisk ikke så ille, og som nevnt over meg et sted, så trenger du skills hvis du kommer i nærkamp. AWP suger faktisk no-scope, fordi den er så random, for å si det sånn.

9434735[/snapback]

 

AWP er utrolig bra som no scope og! Så lenge man har teknikken kan man ta folk langt vekke. Men dette krever litt trening siden du må "vite" hvor midten på skjermen er.

 

Metoden for å få skuddet til å gå rett frem uten å zoome er lett (fastzooming)

9439856[/snapback]

Fin motsigelse. Metoden for å få skuddet til å gå rett frem UTEN Å ZOOME sier du er lett, men i parentes har du skrevet "fastzooming" - så du mener at fastzooming ikke inneholder at man zoomer?

 

Om man ikke zoomer (fastzoom eller vanlig zoom) med AW så er skuddet 100 % random, så det ER IKKE MULIG å treffe rett uten å zoome.

9485163[/snapback]

 

hehe^^ :tease:

Lenke til kommentar
AWP er faktisk ikke så ille, og som nevnt over meg et sted, så trenger du skills hvis du kommer i nærkamp. AWP suger faktisk no-scope, fordi den er så random, for å si det sånn.

9434735[/snapback]

 

AWP er utrolig bra som no scope og! Så lenge man har teknikken kan man ta folk langt vekke. Men dette krever litt trening siden du må "vite" hvor midten på skjermen er.

 

Metoden for å få skuddet til å gå rett frem uten å zoome er lett (fastzooming)

9439856[/snapback]

Fin motsigelse. Metoden for å få skuddet til å gå rett frem UTEN Å ZOOME sier du er lett, men i parentes har du skrevet "fastzooming" - så du mener at fastzooming ikke inneholder at man zoomer?

 

Om man ikke zoomer (fastzoom eller vanlig zoom) med AW så er skuddet 100 % random, så det ER IKKE MULIG å treffe rett uten å zoome.

9485163[/snapback]

 

Bra du pirker på en liten type-O. Uansett, du skjønner hva jeg mener. Fastzoom fungerer, og skuddet går rett 100% av gangene hvis man gjør det rett.

 

Og jo, man zoomer, men ofte ser man ikke at man zoomer, dvs. man skyter før man zoomer. Da kommer imidlertid zoomen på når den har trukket om bolten (hvis man ikke bytter til kniv/pistol i mellomtiden)

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
AWP er faktisk ikke så ille, og som nevnt over meg et sted, så trenger du skills hvis du kommer i nærkamp. AWP suger faktisk no-scope, fordi den er så random, for å si det sånn.

9434735[/snapback]

 

AWP er utrolig bra som no scope og! Så lenge man har teknikken kan man ta folk langt vekke. Men dette krever litt trening siden du må "vite" hvor midten på skjermen er.

 

Metoden for å få skuddet til å gå rett frem uten å zoome er lett (fastzooming)

9439856[/snapback]

Fin motsigelse. Metoden for å få skuddet til å gå rett frem UTEN Å ZOOME sier du er lett, men i parentes har du skrevet "fastzooming" - så du mener at fastzooming ikke inneholder at man zoomer?

 

Om man ikke zoomer (fastzoom eller vanlig zoom) med AW så er skuddet 100 % random, så det ER IKKE MULIG å treffe rett uten å zoome.

9485163[/snapback]

 

Bra du pirker på en liten type-O. Uansett, du skjønner hva jeg mener. Fastzoom fungerer, og skuddet går rett 100% av gangene hvis man gjør det rett.

 

Og jo, man zoomer, men ofte ser man ikke at man zoomer, dvs. man skyter før man zoomer. Da kommer imidlertid zoomen på når den har trukket om bolten (hvis man ikke bytter til kniv/pistol i mellomtiden)

9487770[/snapback]

 

 

Noe som i bunn og grunn er sykt genialt.

Lenke til kommentar

Men herregud da... hvis du ikke liker awp... dra fra serveren...

 

Jeg selv bruker awp(men ikke hele tida)

 

Selv blir jeg irritert over de som er *udugelig gode* med awp...

Men det er bare et spill...

 

Tenker sånn at når jeg blir eid med awp (blir sur), kjøper awp, dreper, å føler meg vel igjen.. :hmm:

 

 

litt motsetninger her men....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...