Gå til innhold

awp, hva syns du?


Anbefalte innlegg

det er kun feigt og bruke awp hvis man camper,

awp er ikke feigt i vanelig bruk

7394684[/snapback]

 

ehem...?

 

``vanlig`` bruk...well hvis du tenker på å ikke stå på samma flekken i mer enn 30 sek og så flyr du over halve mappet og no-scoper en i hue?

 

Men jeg sjøl liker AWM....hater bare at jeg blir truffet av den selv...XD

 

det er nok det værste random våpenet jeg har sett...

en sann historie:

Map: de_nuke

En venn av meg står bak de trekassene nær T spawn i det ute området...( spiller ikke profft hakke peiling hva derre kaller det...) og jeg sto bak den røde containeren på den andre sia.....

 

BOM!!

 

Der sjøt han et skudd no-scope gjennom den trekassa, gjennom containeren..og selvfølgelig rett i hue på meg......

 

Skal AWM oppføre seg sånn?? :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er kun feigt og bruke awp hvis man camper,

awp er ikke feigt i vanelig bruk

7394684[/snapback]

 

ehem...?

 

``vanlig`` bruk...well hvis du tenker på å ikke stå på samma flekken i mer enn 30 sek og så flyr du over halve mappet og no-scoper en i hue?

 

Men jeg sjøl liker AWM....hater bare at jeg blir truffet av den selv...XD

 

det er nok det værste random våpenet jeg har sett...

en sann historie:

Map: de_nuke

En venn av meg står bak de trekassene nær T spawn i det ute området...( spiller ikke profft hakke peiling hva derre kaller det...) og jeg sto bak den røde containeren på den andre sia.....

 

BOM!!

 

Der sjøt han et skudd no-scope gjennom den trekassa, gjennom containeren..og selvfølgelig rett i hue på meg......

 

Skal AWM oppføre seg sånn?? :nei:

7404425[/snapback]

 

Med cheats, ja. :)

Lenke til kommentar
Awp tilhører spillet og da er det vel ikke feigt å bruke det?

7410322[/snapback]

 

Helt enig.....

Hvorfor skulle en sniper væra feigt å bruke? AWM har mange minuser som våpen i forholdt til de andre.

 

Awm er ikke hel auto,ingen sikte uten scope,skudda flyr random uten scope,tregt våpen, lang tid å lade, må ha skillz for å bruke den i visse situasjoner, osv osv.....

 

det eneste plusset jeg kan finne er at det er kraftig og dreper ofte med et skudd,

det skyter gjennom vegger som bare det.....

 

Så da sjønner jeg ikke, Hva gjør AWM feigt?

Lenke til kommentar

Javel, da kommer Camper_Killer med metamods, og da ruller han gata med tanks, og DA er det jo selvfølgelig IKKE feigt siden det er mulig!

Alle ting kan gjøres feigt, noen mer enn andre.

 

*Kom igjen da Neptaz, nå som du først er i gang så kan du vel fyre opp med litt wallhacks og autoaim ;)*

 

Det som er så feigt med AWP er at det er one shot kills. Du kan stå i en halvtime på samma sted og bare vente på at en fyr går forbi, og bang han er død.

Railgunnen i Quake hadde ikke like bra scope.

Lenke til kommentar
Det som er så feigt med AWP er at det er one shot kills. Du kan stå i en halvtime på samma sted og bare vente på at en fyr går forbi, og bang han er død.

Railgunnen i Quake hadde ikke like bra scope.

7421541[/snapback]

 

Når ble Quake til Counter-Strike?

Og hvorfor ikke bruke et våpen som gir mye bedre fordeler. Du som er så god burde ikke whine på awm.

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt mot en nazi klan der alle kjøpte AWP og CAMPA I SPAWN, så sverga jeg på å aldri kjøpe det skittne våpne igjen. Ikke nok med det, men de nazistene bombaderte oss med lamernes beste våpen, flash(det var når vi skulle prøve å løpe opp til dem).

 

Hvis fienden ikke ser deg, så kan man like godt bruke kniv. Du kan si hva du vil neadii, men JEG er ivertfall tøff nok til å la fienden se meg i øyeeplet før jeg skitern innvollene ut gjennom ryggen på han :p

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...