Gå til innhold

Verdens beste band?


Zeppelin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei nei, Jan-Erik. Ikke diss BigBang. De er faktisk ganske fete live. Tenk på den gangen de stilte opp med tre trommiser. Det rocket bra... Big Bang er undervurderte. U2 er også et stort band, men de har tapt seg med årene.

5342354[/snapback]

 

Jeg disser de i massevis. De har noe, men når de går fra litt spennende rock til skråle-rock sier jeg adjø.

Lenke til kommentar
To helt forskjellige band der ja. Som natt og dag synes jeg...

5349467[/snapback]

 

Studio-albumene til The Who er så forskjellige til hvordan de spiller live hvor de får lov til å leike seg.. Young man blues (coverlåt) fra Live in Leeds f.eks. Kunne like greit ha vært Led som spilte der.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

I begynnelsen av 90-tallet var jo de fleste enige i at Pearl Jam var verdens største band og muligens det beste.

 

Pearl Jam er i mine øyne verdens beste band, men det kan bli veldig missveiledende å si best, heller størst og trekker flest tilskuere til hver konsert. Der scorer PJ høyt, ekstremt høyt!

 

Anbefaler å sjekke dette (PJ musikk): http://music.aol.com/videos/sessions/sessi...0&defaultID=553

Lenke til kommentar
I begynnelsen av 90-tallet var jo de fleste enige i at Pearl Jam var verdens største band og muligens det beste.

 

Pearl Jam er i mine øyne verdens beste band, men det kan bli veldig missveiledende å si best, heller størst og trekker flest tilskuere til hver konsert. Der scorer PJ høyt, ekstremt høyt!

 

Anbefaler å sjekke dette (PJ musikk): http://music.aol.com/videos/sessions/sessi...0&defaultID=553

6501551[/snapback]

 

Pearl Jam var da ikke verdens største band på begynnelsen av 90-tallet?!

 

Nirvana, Metallica, U2, GNR er bare noen av de som var endel større...

Lenke til kommentar
Hm? Trekker Pearl Jam så mange folk til konsertene sine? Den nye plata solgte jo i hvert fall ikke spesielt bra.

6501570[/snapback]

 

De trakk i underkant av 100 000 i en konsert i Sao Paolo i Brasil for 2 år siden.

 

Plata selger jo mer og mer. World Wide Suicide gikk rett til topps i USA.

PJ må da sies å være ekstremt medieskye...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...