Gå til innhold

Verdens beste band?


Zeppelin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å støtte seg til en tredjepart er alltid bra. Ikke sant? Få mengen med deg... Kjør på!

Det eneste jeg sa eller gjorde som har med å få med seg mengden på var et spørsmål jeg selv kun har et objektivt syn på (altså hvorvidt jeg selv er "fjortis" eller ikke), derfor er det litt tynt om jeg ene og alene påstår noe annet. :shrug:

 

Edit: Gidder ikke bruke mer tid på HalTans tåpeligheter...

 

Minner meg litt om den gangen jeg svarte læreren min at jeg ikke "gidder" å svare på spørsmålet om Snorres kongesaga (som jeg kunne nada niks om), Nokså arrogant, but then again - det er kanskje ikke noe poeng å diskutere lenger.

 

Vel, ble mye kluss ovenfor. Det er 29 sider med bandoppramsing og om noen kommer med sin subjektive mening blir de lett angrepet. Greit nok at enkelte drar det litt langt, men det må være lov å stille spørsmål om noe man stiller seg uenig i.

 

Musikk er jo såklart like subjektivt som bilsmak, pc valg, kjæreste osv...Klart er det f.eks Metallica som er beste band i den unike brukeren, ikke "angriperne". Tror ikke meningen med diverse spørsmål om gruppene er å angripe folk for deres musikksmak.

 

Det må være lov å diskutere utenat konstabler må rette opp enhver "krise".

 

Du har til en viss grad rett, men jeg står som sagt for det jeg har sagt (ugh, kronglete setning). Jeg synes at det finnes en grense for hvor langt det er noe poeng å trekke det, og når man går til mer eller mindre direkte personangrep på de som liker [sett inn band], synes jeg det er å trekke det ALT for langt. Tenker altså på Metallica og fjortis, osv. osv. Jeg har riktignok selv gjort tilsvarende med Linkin Park (ikke på samme måte, dog) i en egen tråd, men da la jeg opp til tråden som en eneste stor provokasjon, det blir noe annet. Et tankekors er det jo også at hadde det vært Pink Floyd (inkl. fans) som ble uthengt, hadde nok "dere" reagert som bare det. Men men, case closed spør du meg. :shrug:

Lenke til kommentar

Gode gamle krangle-HalTan er tilbake... :wee:

 

På sett og hvis så blir det vel litt fjortiss å si at så er hvilket som helst band er verdens beste(objektivt sett)?

Men alle er jo litt barnslite/fjortiss iblant, særlig med tanke på favoritt bandet sitt?

For å demonstrere:

System of a Down banker alt! :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...