Blacki Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Har et lite spørsmål. Jeg holder på med en quest der jeg skal fange 12 fisk for en gammel mann, men når jeg skal fange fisk nr 12, er det ingen fisk der. Det kommer opp merker der fiskene er. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Fikk det av en mann som står ved Weye, vest for imperial city. Takker for svar 5905249[/snapback] om du følger den Grønne pilen så skal det være nok fisk.. Lenke til kommentar
Longman Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 to spørsmål... mange snakker om "skeleton key" hvor finner man den?? og glass items.. er det noen spesiell plass man kan finne dem eller kommer de bare nå du er i høyt nok level? btw: dark elf lvl 11 Lenke til kommentar
Qverner Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Skeleton key kan du få via ett quest du gjør for en deadric gud. Shrinet til denne guden ligger NØ for Leyawin. Glass items kommer med lvlen, mener det er fra lvl 15 tidligst. men fra lvl 20 osv. har alle banditter det nesten. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Finnes det flere Quests som fungerer som Guildsene, arena og DB? Ser jo at jeg er rangert hos Knights of the Thorn, og hos Knights of the White stallion... Kan jeg stige i rang i disse? Eller er det ikke noen fler Quests på de? Andre lignende som jeg ikke har funnet, og som man kan stige oppover i rang? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Finnes det flere Quests som fungerer som Guildsene, arena og DB? Ser jo at jeg er rangert hos Knights of the Thorn, og hos Knights of the White stallion... Kan jeg stige i rang i disse? Eller er det ikke noen fler Quests på de? Andre lignende som jeg ikke har funnet, og som man kan stige oppover i rang? 5906414[/snapback] Hvordan ble du med i Knights of the Thorn? Tror ikke du kan stige i rang hos disse, du får bare være med. Jeg er forresten ogs medlem av Order of the Virtous Blood - vampyrjegere! Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Finnes det flere Quests som fungerer som Guildsene, arena og DB? Ser jo at jeg er rangert hos Knights of the Thorn, og hos Knights of the White stallion... Kan jeg stige i rang i disse? Eller er det ikke noen fler Quests på de? Andre lignende som jeg ikke har funnet, og som man kan stige oppover i rang? 5906414[/snapback] Hvordan ble du med i Knights of the Thorn? Tror ikke du kan stige i rang hos disse, du får bare være med. Jeg er forresten ogs medlem av Order of the Virtous Blood - vampyrjegere! 5906477[/snapback] Lukket en Oblivion gate, hvor sønnen til en keiser var nedi.. Jeg reddet altså sønnen, da ble pappa glad Husker desverre ikke hvor og sånn... Lenge siden =) Enn Order of the Virtous Blood? Kan man ikke rangers opp der hell? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Finnes det flere Quests som fungerer som Guildsene, arena og DB? Ser jo at jeg er rangert hos Knights of the Thorn, og hos Knights of the White stallion... Kan jeg stige i rang i disse? Eller er det ikke noen fler Quests på de? Andre lignende som jeg ikke har funnet, og som man kan stige oppover i rang? 5906414[/snapback] Hvordan ble du med i Knights of the Thorn? Tror ikke du kan stige i rang hos disse, du får bare være med. Jeg er forresten ogs medlem av Order of the Virtous Blood - vampyrjegere! 5906477[/snapback] Lukket en Oblivion gate, hvor sønnen til en keiser var nedi.. Jeg reddet altså sønnen, da ble pappa glad Husker desverre ikke hvor og sånn... Lenge siden =) Enn Order of the Virtous Blood? Kan man ikke rangers opp der hell? 5907452[/snapback] Ok.. han sønnen datt visst uti lavaen da jeg spilte.. Et lite, hendelig "uhell" Tror ikke du kan stige i gradene hos vampyrjegerne heller nei, men de gir deg en god pris for Vampire Dust Endret 12. april 2006 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
_Arnti_ Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Et spørsmål til. Hvor finner jeg "black bows"? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Et spørsmål til. Hvor finner jeg "black bows"? 5908866[/snapback] Sjekk i huler og ruiner i nærheten av Leyawiin. Lenke til kommentar
Longman Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 jeg sliter med det questet der man skal få skeleton key hvis man fullfører.. jeg er nå i byen men finner ikke noen som har noen informasjon... kan noen si hvor jeg finner denne "eye of ettellerannet"? Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Noen som spurte etter hvor alt er, en gang tidligere i tråden... : Endret 12. april 2006 av klomp1 Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Finnes det flere Quests som fungerer som Guildsene, arena og DB? Ser jo at jeg er rangert hos Knights of the Thorn, og hos Knights of the White stallion... Kan jeg stige i rang i disse? Eller er det ikke noen fler Quests på de? Andre lignende som jeg ikke har funnet, og som man kan stige oppover i rang? 5906414[/snapback] Hvordan ble du med i Knights of the Thorn? Tror ikke du kan stige i rang hos disse, du får bare være med. Jeg er forresten ogs medlem av Order of the Virtous Blood - vampyrjegere! 5906477[/snapback] jeg tror det er sån at du blir hentet inn for og jakte på vampyrer..sån av og til Endret 12. april 2006 av xitto Lenke til kommentar
nesjon Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 jeg sliter med det questet der man skal få skeleton key hvis man fullfører.. jeg er nå i byen men finner ikke noen som har noen informasjon... kan noen si hvor jeg finner denne "eye of ettellerannet"? 5909322[/snapback] Hei. Har nettopp gjennomført dette questet og er storfornøyd med Skeleton Key. Regner med du har lest litt her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...964&hl=skeleton Det som er trikset er å ikke bare spørre om Eye of Nocturne hos de i Leyawin, men om Rumors o.l. Spør alle du ser om alt de har å si, så vil alt plutselig løse seg. Lykke til, og husk at du må tyvlytte på tyvene... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. april 2006 Rapporter Del Skrevet 13. april 2006 Hvor kan jeg trene marksman? Finnes det en liste over hvor trenings greiene er?? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. april 2006 Rapporter Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Vet noen hvor det er kjempe mange bjørner?? Hvordan kan jeg få et Glass Longsword til å funke bra?? Har 1 dmg Endret 13. april 2006 av Naked Snake Lenke til kommentar
Beld Skrevet 13. april 2006 Rapporter Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Et spørsmål: Når jeg skal trene, f eks. blade, så står det at jeg ikke han få bedre skills i forhold til hvordan lvl jeg er(eller noe i den duren). Uansett, det der sto også når jeg prøvde å trene rett etter at at jeg gikk opp i lvl. Hva skjer? er det en bug? eller er det noe jeg må gjøre? EDIT: har et spm til: Jeg lasta ned den der horsearmor moden, og den fungerte. Da jeg starta spillet fikk jeg gratis armor til hesten min, men nå har det seg sånn at jeg har fått ny hest (den fra dark brotherhood). Jeg vil gjerne ha armor til denne hesten også, men hvordan får jeg det? Endret 13. april 2006 av -Freddy- Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 13. april 2006 Rapporter Del Skrevet 13. april 2006 Vet noen hvor det er kjempe mange bjørner??Hvordan kan jeg få et Glass Longsword til å funke bra?? Har 1 dmg 5914997[/snapback] Må trene i "marksman" for å bli bedre med bue. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. april 2006 Rapporter Del Skrevet 13. april 2006 og så er det lvl bestemt om du får trent eller ikke. en trener har har f.eks novice lvl på treninga si, så dersom du er journeyman allerede, så vil han ikke kunne trene deg. ellers så er det kun åp bruke den type våpen som du vil trene i, da stiger du automatisk i skillen Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 14. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Er det noen dårlige sider ved å joine Dark Brotherhood? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Du får en god del infamy i løpet av din karriere der, men der verdt det, er jo helt fantastiske oppdrag. Nå er jeg litt føre var, og gir en link her som forteller det meste om infamy. Endret 14. april 2006 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå