Gå til innhold

Sykt dårlige vitser!


Insomniatic

Anbefalte innlegg

"Bær meg og legg meg ned på en seng av roser, kjære."

"Jeg vil ikke anbefale det, akkurat..."

"Jo, det er så romantisk... jeg vil ligge på en seng av roser, kun iført Evas drakt."

"Igjen, det er ikke å anbefale."

"Det er romantisk! Gjør det for meg? Pleeeease?"

"Sukk... greit, jeg skal ordne det."

 

(litt senere)

 

"En seng av roser, bare for deg, min kjære..."

"Så romantisk! Så... au! Men i helv... hva faen... au!"

"Roser har torner, din idiot."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

When a man asks a woman to marry her:

"Yes, yes, yes! This is the happiest day of my life! I've dreamt of this since I was a girl!"

 

When a woman asks a man to marry her:

"One straw. One olive. Make it happen."

 

 

I Netherland's Worst Driver ble verten kjørt ned og havnet på sykehus. Var det epic win eller epic fail?  :hmm:

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sad news: A midget was viciously killed, and cut into tiny pieces. The case was so brutal, it dwarves most other murders commited the last decade. The police say there's a short list of suspect, but they have little to go on. There is a small chance they can catch the killer, however. Due to the huge interest in the case and massive media support, a large group of witnesses have come forth. The police are widening the search area to an even larger area now, and says this case is too heavy to leave unsolved for long, yet they refuse to let it weight them down. Other investigations go on as usual, with no case too big or too small.

Lenke til kommentar

Sad news: A midget was viciously killed, and cut into tiny pieces. The case was so brutal, it dwarves most other murders commited the last decade. The police say there's a short list of suspect, but they have little to go on. There is a small chance they can catch the killer, however. Due to the huge interest in the case and massive media support, a large group of witnesses have come forth. The police are widening the search area to an even larger area now, and says this case is too heavy to leave unsolved for long, yet they refuse to let it weight them down. Other investigations go on as usual, with no case too big or too small.

Det skulle vel være en smal sak for politiet å løse

Lenke til kommentar

Liten sjanse for det. Best å ikke ha for store forventninger.

Men det amerikanske politiet går iallefall det norske en høy gang. Det er nok store sjanser for at gjerningsmannen forsvinner i mengden, men om det skal finnes rettferdighet og likevekt må politiet satse høyt for å oppklare denne dog mikroskopiske saken sett i det store og hele. Offeret trakk ikke akkurat det lengste strået, som er synd siden han virket som en jordnær person. Jeg vil tro drapsmannen kjenner noen form for skyld, det er jo ikke akkurat fint å sparke nedover. Men det kan hende han er høy nok på seg selv til å ikke gå under bakken, så jeg har stor tro på at politiet kan klare dette, selv om de må lete både høyt og lavt.

Endret av Pliscin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...