Gå til innhold

Sykt dårlige vitser!


Insomniatic

Anbefalte innlegg

Pcen min har så hotte speks!

 

Den lagger når jeg spectater agar.io..

Da ville jeg anbefalt deg å bytte bakgrunnsbilde til planeten Mars.

 

Ellers tror jeg også du burde besøkt din nærmeste slakter i morgen, jeg har hørt mange si at PCer etterhvert trenger ny innmat. Hvis du skal kjøpe ny skjerm, kjøp en svart, blåskjerm er ikke bra. Skal du ha ny mus, ikke kjøp brukt, det er mye luremus der ute. Kablene trenger du ikke rørlegger til, bare kjøp litt ertestuing og bønner, og sett deg på dass i 3 timer. Men ikke nøy deg med hva som helst, mange sier eple ikke er bra, jeg vet ikke, kanskje appelsin er bedre.

 

Ta også en tur til en ryggsekkforhandler og kjøp et par reimer, slik at den blir bærbar.

Endret av Pliscin
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

To avokadoer skulle komme seg over E6 midt i ettermiddagsrushet, den ene hadde spilt frogger som avling, så dette var han forberedt på. Han kom seg over ved hjelp av litt taktisk fremrykning. Den andre var egentlig gammel og dement, hadde stukket av fra kompostbingen og kjente ikke på faren ved å krysse veien. Han kom bare halvveis før han ble overkjørt av en Tesla. Da sa den andre: c'mon guacamole!

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

En diger mann kom inn i en bar, gikk bort til en liten pusling, drakk opp drinken hans og sa: Har du noe problemer med det? Vet du hva, svarte den lille mannen. Dette er den verste dagen i mitt liv. I morges sa min kone at hun ville skilles. Så oppdaget jeg at bilen var stjålet og måtte gå på jobb. Der fikk jeg vite at jeg hadde fått sparken. Her prøver jeg å ta livet mitt ved å putte en selvmordspille i drinken min, og så tar du den jammen fra meg !!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Et lam i Afrika hoppet rundt på savanne,

Plutselig fikke det øye på en løve.

Lammet ble redd men kom opp med en plan.

Det begynte å rive ulla fra kroppen sin og strødde det rundt løven.

Etter en stund våknet løven. Den så alt det hvite på bakken og trodde det hadde snødd, dermed frøs den  ihjel

Endret av Grynte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 5 uker senere...
Gjest Slettet+9817324

Wrestlingvitser :

 

Hva er oransje og grønn i trynet ?

 

-En syk Hulk Hogan

 

When did Undertaker go xmas shopping ?

 

-In the DEAD of night

 

How did he feel after said shopping ?

 

-DEAD tired

 

Whose xmas present does Hogan buy first ?

 

-His BROTHER , of course

 

Which pun in 007 does Sheamus like the most ?

 

"This never happened to the other FELLA !"

 

:p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...
En venninne klaget til en annen: «Alt hva min mann og jeg gjør er å krangle. Jeg har vært så opprørt, at jeg har mistet minst 10 kilo.»

 

«Hvis det er så ille, hvorfor forlater du ikke bare ham?» Spør den andre vennen.

 

«Jeg vil gjerne gå ned ytterligere 5 kilo først.»

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...