Gå til innhold

Sykt dårlige vitser!


Insomniatic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Så på en film i går og der klarte damen å prestere og si:

 

- Noen av disse M&M'ene er defekte. De har jo W på seg!

 

Ellers kunsten til å få en person til å forsvinne:

 

Mann: Du *navn på jente*, jeg har fått følelser for deg.

 

Kvinne: Jeg har kjæreste, jeg...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

To tomater gikk over en vei, så ble den ene overkjørt av en bil, da snudde den andre seg og sa "come oÆÆÆSJ FY FAEN!!!" for vitsen var nå så gammel at tomatene hadde råtnet i mellomtiden.

 

Hva sa psykologen til elefanten? Han prøvde så godt han kunne å snakke elefant, men elefanten forstod ikke stort. Han gikk til en annen lege, men han snakket bare mus, så elefanten ble redd.

 

Det var ei mus og en elefant som skulle gjøre 'det' under et palmetre. Da de var godt i gang falt det en kokosnøtt rett i hodet på elefanten. Elefanten skrek av smerte, og musa utbrøt: Dette forholdet er dømt til å mislykkes.

 

"Mamma, hvor kommer jeg fra?" spurte lille Per. "fra musa mi, lille venn" "Haha særlig, pappa har alt sagt at jeg kommer fra storken, hans".

 

En amerikansk elefant møtte en bondeknøl på en gård. Elefanten: Do you speak elefant? Bonden: Nei, jeg spikrer bur. Elefanten: Oh, yes. Bonden: Nei, til deg. Elefanten: Hey wait, then you should've understood what I meant when i said "Do you speak elefant". Bonden: Driti ut av meg.

 

En syk mann stønnet til legen: Hvor ille er dette, doktor? Legen: la meg si det slik, når du nå tar toget hjem til skardbustøl, så kjøp ikke billett lenger enn til kirkenes og ta så drosje derfra. Syk mann: Det går ikke noe tog hverken til skardbustøl eller kirkenes, og jeg brukte sparkesykkel uten hjul for å komme hit. Legen: Hint hint.

 

En syk mann stønnet til legen: Hvor ille er dette, doktor? Men 'den' legen snakket bare mus og ørlitegrann elefant, så ingen forstod noe og mannen dro bare hjem og ble frisk av seg selv.

 

Asorelius så plutselig at naboen sto ute og lakket bilen sin gul. "Er du ikke helt klok? Lakke bilen dagen før du skal selge den, sa Asorelius. Det er jo ulovlig å selge bil svart, svarte naboen. Men din var jo rød, kontret Asorelius. Ja, det stemmer... Sånn går det når man er fargeblind. Så han lakket den hvit, men da ble den jo bare svart og han havnet i fengsel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...