Gå til innhold

Skaff deg Hardware.no-t-skjorte


Anbefalte innlegg

Hei, vi takker for overveldende respons på "prosjekt t-skjorte" :)

 

Det gjøres oppmerksom på at giroene dere mottar sammen med skjorten(e) kommer med et ID-nummer (ikke KID). Det er svært viktig at dette blir oppgitt når man betaler.

 

Takk for alle bestillinger så langt, så håper vi alle blir fornøyde når skjortene dukker opp! :)

5824573[/snapback]

hva er forskjellen på kid nummer og id nummer?

5826319[/snapback]

Kid = Kunde ID? Eller... :hm:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vis du ser på denne setnigen:

Det gjøres oppmerksom på at giroene dere mottar sammen med skjorten(e) kommer med et ID-nummer (ikke KID)

 

så skjønner jeg ikke hvordan man betaler med id nummer.

vet at med kid nummer skriver man bare inn den koden i nettbanken og setter beløpet men ikke id nummer, men er bare 16 år da :p

Lenke til kommentar
vis du ser på denne setnigen:

Det gjøres oppmerksom på at giroene dere mottar sammen med skjorten(e) kommer med et ID-nummer (ikke KID)

 

så skjønner jeg ikke hvordan man betaler med id nummer.

vet at med kid nummer skriver man bare inn den koden i nettbanken og setter beløpet men ikke id nummer, men er bare 16 år da :p

5826410[/snapback]

 

Man kan velge om man skal bruke KID eller melding når man betaler over nettbanken, ID eller fakturanr. osv. er meldinger... ;)

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Syns hardware.no skal legge ut størrelser og ekte bilder.

5827871[/snapback]

Størrelser burde ikke være noe problem å hoste opp for leverandøren, men når det gjelder ekte bilder(og bilder av ryggen som noen andre nevnte) så tipper jeg skjortene ennå ikke er trykket, og at det dermed ikke eksisterer noen ferdige skjorter å ta bilde av.

Regner med de skal bruke silketrykk som er vanlig ved store "opplag", og da blir det ofte billigere jo flere de bestiller samtidig...slik at de ville sikkert vente med å sende ordre før de fikk loddet stemningen her inne(naturlig nok).

 

Antall bestilt: 0 (Har t-skjortetrykkeri selv) :thumbup:

Lenke til kommentar
Er det ikke S? bruker selv M så går bra men er sikkert en del på forumet som bruker S:P

5809225[/snapback]

 

Jeg vedder på at selv M er for stort for meg! :D

Er bare 168 cm høy, slank.

5809247[/snapback]

Skal Da ikke ha noe tettsittende skjorter? Det er syndig og falifali! :p

 

Bestilt en i XXL, gleder meg:) Skulle bare hatt min vanlige størrelse, XXT, Xtra Xtra Tykk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...