Gå til innhold

TES: Jeg laster ned Oblivion!


Anbefalte innlegg

Direct2Drive har en svakhet. Patcher til spill er sene eller rett og slett utilgjengelige i enkelte tilfeller (de vanlige funker ikke fordi spillene ikke er samme build). Var ihvertfall slik til Civilization IV. Mulig det bedra seg etterhvert, men jeg var ihvertfall glad jeg hadde en CD versjon som lot seg oppgradere.

 

-

Per Christian

Endret av Flippo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har slettet en hel bråte poster her. Greit, jeg skjønner at folk gleder seg som unger (det gjør jeg i alle fall), og at det kan virke lenge til fredag, men det står ganske tydelig i retningslinjene at snakk som hjelper folk å finne frem til piratkopier ikke godtas. Det inkluderer gruppe, filnavn, filstørrelse, plassering, eller annen info som kun er egnet til å hjelpe folk å finne frem til piratkopi.

 

Lar tråden leve for nå, men hold fokus på Direct2Drive, som den startet med. Kommer til å dele ut advarsler og/eller stenge tråden om reglene ikke holdes.

Lenke til kommentar
fikk tak i det jeg og, helt fantastisk så langt. skyene beveger seg, du ser stjerner om natten, massevis av trær og vegetasjon som ser bra ut, beveger seg med vinden, det er bare helt fantastisk egentlig. nå ønsker jeg sterkt at jeg hadde en monster maskin som kunne kjørt det i 1600x1200 maxa ut.

 

btw paranoide, ahahahah, du skrev feil selv!!1.

5791438[/snapback]

 

Bare gled deg til det kommer på xbox 360. Der skal jo faktisk grafikken være sykere til og med :)

Lenke til kommentar
fikk tak i det jeg og, helt fantastisk så langt. skyene beveger seg, du ser stjerner om natten, massevis av trær og vegetasjon som ser bra ut, beveger seg med vinden, det er bare helt fantastisk egentlig. nå ønsker jeg sterkt at jeg hadde en monster maskin som kunne kjørt det i 1600x1200 maxa ut.

 

btw paranoide, ahahahah, du skrev feil selv!!1.

5791438[/snapback]

 

Bare gled deg til det kommer på xbox 360. Der skal jo faktisk grafikken være sykere til og med :)

5791457[/snapback]

 

Tja, egentlig ikke. Den eneste fordelen er at du kan ha HDR og AA samtidig. Men på PC-versjonen kan du redigere en .ini fil, som gjør at du kan endre f.eks view distance på gress, trær osv. (om jeg ikke tar feil) :w00t:

Lenke til kommentar
Har slettet en hel bråte poster her. Greit, jeg skjønner at folk gleder seg som unger (det gjør jeg i alle fall), og at det kan virke lenge til fredag, men det står ganske tydelig i retningslinjene at snakk som hjelper folk å finne frem til piratkopier ikke godtas. Det inkluderer gruppe, filnavn, filstørrelse, plassering, eller annen info som kun er egnet til å hjelpe folk å finne frem til piratkopi.

 

Lar tråden leve for nå, men hold fokus på Direct2Drive, som den startet med. Kommer til å dele ut advarsler og/eller stenge tråden om reglene ikke holdes.

5791455[/snapback]

 

Fredag? Jeg får collectors edition i morgen :p

Endret av Øssa
Lenke til kommentar

Direct2Drive fungerte utmerket det!

Og jeg kan bekrefte at så langt synes jeg spillet er helt sinnsykt bra (har såvidt rukket å komme meg ut i det fri). Eneste dumme så langt er at min geforce 6600GT ikke helt henger med i svingene, selv på medium innstillinger.

 

Mest imponert over hvor levende alt virker :love:

 

Morrowind er som en stor, dyster gravplass i forhold.

Lenke til kommentar
Direct2Drive fungerte utmerket det!

Og jeg kan bekrefte at så langt synes jeg spillet er helt sinnsykt bra (har såvidt rukket å komme meg ut i det fri). Eneste dumme så langt er at min geforce 6600GT ikke helt henger med i svingene, selv på medium innstillinger.

 

Mest imponert over hvor levende alt virker  :love:

 

Morrowind er som en stor, dyster gravplass i forhold.

5791856[/snapback]

 

Jeg gikk på siden der og klikket info om Oblivion så kom denne opp:

 

This title is available for purchase in North America at this time.

 

Hvordan omgår man dette da?

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Det er ganske patetisk å poste på et forum der piratkopiering er såpass lite akseptert. Selv om du ikke vil inrømme det så vet jeg det er en anelse skryt i posten din, men det vil du garantert nekte for.

 

Jeg vil gå så langt å sammenligne det med å kjøre rundt i en stygg volvo med to lubbene jenter i baksetet, skvist inn i stygge bukser fra JC, mens du sitter lavt i setet og med en hånd på rattet for å se tøff ut.

 

Jeg håper alle som velger å laste ned Oblivion fremfor å kjøpe det vil ende opp på bunnen av klassesystemet, ikke ulikt de dere overser hver dag på gaten, og ler av når de blir parodiert av tafatte norske komikere.

5791399[/snapback]

 

Å laste ned spillet fra d2d er vel ikke ulovlig?

 

btw.. Er det noen måte å få brent spillene man laster ned fra d2d over på dvd plate? Hvis man kjøper et spill hadde det jo vært kjekt å hatt det på en plate så man slipper å laste det ned hvis man må installere det på nytt.

Lenke til kommentar
Det er ganske patetisk å poste på et forum der piratkopiering er såpass lite akseptert. Selv om du ikke vil inrømme det så vet jeg det er en anelse skryt i posten din, men det vil du garantert nekte for.

 

Jeg vil gå så langt å sammenligne det med å kjøre rundt i en stygg volvo med to lubbene jenter i baksetet, skvist inn i stygge bukser fra JC, mens du sitter lavt i setet og med en hånd på rattet for å se tøff ut.

 

Jeg håper alle som velger å laste ned Oblivion fremfor å kjøpe det vil ende opp på bunnen av klassesystemet, ikke ulikt de dere overser hver dag på gaten, og ler av når de blir parodiert av tafatte norske komikere.

 

Å laste ned spillet fra d2d er vel ikke ulovlig?

 

Det er helt andre innlegg han referer til. Innlegg som nå er fjernet.

Lenke til kommentar
Det er ganske patetisk å poste på et forum der piratkopiering er såpass lite akseptert. Selv om du ikke vil inrømme det så vet jeg det er en anelse skryt i posten din, men det vil du garantert nekte for.

 

Jeg vil gå så langt å sammenligne det med å kjøre rundt i en stygg volvo med to lubbene jenter i baksetet, skvist inn i stygge bukser fra JC, mens du sitter lavt i setet og med en hånd på rattet for å se tøff ut.

 

Jeg håper alle som velger å laste ned Oblivion fremfor å kjøpe det vil ende opp på bunnen av klassesystemet, ikke ulikt de dere overser hver dag på gaten, og ler av når de blir parodiert av tafatte norske komikere.

 

Å laste ned spillet fra d2d er vel ikke ulovlig?

 

Det er helt andre innlegg han referer til. Innlegg som nå er fjernet.

5792088[/snapback]

Da er det vel like greit å fjerne dette også? Gir leserene feil inntrykk om hva personen faktisk mente. Personlig var jeg klar til å bite hue av han for å ikke lese postene skikkelig. :p

Lenke til kommentar
Det er ganske patetisk å poste på et forum der piratkopiering er såpass lite akseptert. Selv om du ikke vil inrømme det så vet jeg det er en anelse skryt i posten din, men det vil du garantert nekte for.

 

Jeg vil gå så langt å sammenligne det med å kjøre rundt i en stygg volvo med to lubbene jenter i baksetet, skvist inn i stygge bukser fra JC, mens du sitter lavt i setet og med en hånd på rattet for å se tøff ut.

 

Jeg håper alle som velger å laste ned Oblivion fremfor å kjøpe det vil ende opp på bunnen av klassesystemet, ikke ulikt de dere overser hver dag på gaten, og ler av når de blir parodiert av tafatte norske komikere.

 

Å laste ned spillet fra d2d er vel ikke ulovlig?

 

Det er helt andre innlegg han referer til. Innlegg som nå er fjernet.

5792088[/snapback]

Da er det vel like greit å fjerne dette også? Gir leserene feil inntrykk om hva personen faktisk mente. Personlig var jeg klar til å bite hue av han for å ikke lese postene skikkelig. :p

5792132[/snapback]

 

Kan ikke lese en post som ikke eksisterer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...