Gå til innhold

TES: Jeg laster ned Oblivion!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du veit at når du er ferdig med å laste ned og pakke opp spillet så skal det aktiveres før det virker? Og det er bare de som bor i USA som får aktivert det.

5789246[/snapback]

 

Jeg ble stoppa allerede ved nedlastingssiden. Hvordan betalingsmåte valgte du, T-solberg? Kanskje det har noe med saken å gjøre...

Lenke til kommentar

Jeg sitter og henter ned Oblivion jeg også, så kan dere lure på om det er betalt eller ikke. .Jeg har prøvd Morrowind litt, men ellers aldri forsøkt meg noe særlig på RPG, med unntak av Fallout-serien. Gleder meg til å prøve et spill med så store forventninger til seg.

Endret av cybirg
Lenke til kommentar

*** Dette innlegget besvarer et annet innlegg som nå er fjernet av moderator, og har ingenting med trådens nåværende eksistens å gjøre -- TST **

 

Det er ganske patetisk å poste på et forum der piratkopiering er såpass lite akseptert. Selv om du ikke vil inrømme det så vet jeg det er en anelse skryt i posten din, men det vil du garantert nekte for.

 

Jeg vil gå så langt å sammenligne det med å kjøre rundt i en stygg volvo med to lubbene jenter i baksetet, skvist inn i stygge bukser fra JC, mens du sitter lavt i setet og med en hånd på rattet for å se tøff ut.

 

Jeg håper alle som velger å laste ned Oblivion fremfor å kjøpe det vil ende opp på bunnen av klassesystemet, ikke ulikt de dere overser hver dag på gaten, og ler av når de blir parodiert av tafatte norske komikere.

Lenke til kommentar

fikk tak i det jeg og, helt fantastisk så langt. skyene beveger seg, du ser stjerner om natten, massevis av trær og vegetasjon som ser bra ut, beveger seg med vinden, det er bare helt fantastisk egentlig. nå ønsker jeg sterkt at jeg hadde en monster maskin som kunne kjørt det i 1600x1200 maxa ut.

 

btw paranoide, ahahahah, du skrev feil selv!!1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...