Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Kommer telefonen med standard ørepropper, eller de fine og behagelige som man får med W-serien? ut ifra det jeg har sett på utenlandske nettsider som har tatt bilde av telefon med tilbehør, så er det de gamle øreproppene som følger med. Håper W-proppene er med, de er en smule mer behagelig og bedre for å høre musikk med  :)

6074747[/snapback]

 

Det følger ikke med ørepropper i den kvaliteten som Walkman mobiler får, det er nok noen ganske ordinære.

Men, K800 støttet A2DP, så kjøp deg heller slike ørepropper!

:)

6074809[/snapback]

 

Hva er A2DP propper for noe da? Er dette noe som alle fremtidige SE tl'er støtter da eller? Noen som har bilde eller link til dette? :innocent:

6074881[/snapback]

 

 

A2DP er en bluethooth profil rett og slett.

Dette er innebygget i tlf, og ja, det kommer på de fleste mobiler fremover, spesielt i W serien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer telefonen med standard ørepropper, eller de fine og behagelige som man får med W-serien? ut ifra det jeg har sett på utenlandske nettsider som har tatt bilde av telefon med tilbehør, så er det de gamle øreproppene som følger med. Håper W-proppene er med, de er en smule mer behagelig og bedre for å høre musikk med  :)

6074747[/snapback]

 

Det følger ikke med ørepropper i den kvaliteten som Walkman mobiler får, det er nok noen ganske ordinære.

Men, K800 støttet A2DP, så kjøp deg heller slike ørepropper!

:)

6074809[/snapback]

 

Hva er A2DP propper for noe da? Er dette noe som alle fremtidige SE tl'er støtter da eller? Noen som har bilde eller link til dette? :innocent:

6074881[/snapback]

 

A2DP er en bluethooth profil rett og slett.

Dette er innebygget i tlf, og ja, det kommer på de fleste mobiler fremover, spesielt i W serien.

6075092[/snapback]

 

Så det betyr at man kan spille musikk trådløst da altså, eller? Har ikke hørt om dette før, ble nysgjerrig. Noen som har link til hvordan disse ser ut, eller litt mer omfattende forklaring til hvordan dette fungerer? :yes:

Lenke til kommentar
Så K800i med netcom aktive talk på mpx til 2299!!:D

 

kansje jeg ska slå til med og overtfaøre mitt smartalk til det og jaja!! æ får se om jeg gjør det ellr kjøper ann uten til ca3795!!

 

har dere no mening om det??

(hva som er lurest)

6075127[/snapback]

 

Det er vel spørs hvor lenge du har telefonene dine. Kjøper alltid uten abonnement for orker ikke det bindingsstyret. Men jeg bytter en del telefoner i året, så for min del hadde det bare blitt styr. Men om du har planer om å ha denne en god tid fremover så er det jo bare å binde deg :w00t:

Lenke til kommentar
Så K800i med netcom aktive talk på mpx til 2299!!:D

 

kansje jeg ska slå til med og overtfaøre mitt smartalk til det og jaja!! æ får se om jeg gjør det ellr kjøper ann uten til ca3795!!

 

har dere no mening om det??

(hva som er lurest)

6075127[/snapback]

 

Det er vel spørs hvor lenge du har telefonene dine. Kjøper alltid uten abonnement for orker ikke det bindingsstyret. Men jeg bytter en del telefoner i året, så for min del hadde det bare blitt styr. Men om du har planer om å ha denne en god tid fremover så er det jo bare å binde deg :w00t:

6075157[/snapback]

Ja for jeg har smarttalk som ikke har binding ja!! og kan gjerne binde meg for jeg tror K800i dekker mine behov for ganske lenge!! hehe

Og takk for svar!!

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan lydkvaliteten blir når man bruker A2DP? Det ligger noe i meg som sier at trådløs lydoverføring ikke blir like bra som kabel, men det stemmer kanskje ikke?

 

Og hvis k800i kommer med mp3-støtte lik w-serien, hvorfor snakker man da om at det kommer en w-variant? Kun designmessige forskjeller? Eller vil det bli heftige forandringer av noe slag?

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Så K800i med netcom aktive talk på mpx til 2299!!:D

 

kansje jeg ska slå til med og overtfaøre mitt smartalk til det og jaja!! æ får se om jeg gjør det ellr kjøper ann uten til ca3795!!

 

har dere no mening om det??

(hva som er lurest)

6075127[/snapback]

 

Det er vel spørs hvor lenge du har telefonene dine. Kjøper alltid uten abonnement for orker ikke det bindingsstyret. Men jeg bytter en del telefoner i året, så for min del hadde det bare blitt styr. Men om du har planer om å ha denne en god tid fremover så er det jo bare å binde deg :w00t:

6075157[/snapback]

Ja for jeg har smarttalk som ikke har binding ja!! og kan gjerne binde meg for jeg tror K800i dekker mine behov for ganske lenge!! hehe

Og takk for svar!!

6075260[/snapback]

 

 

Pris med ActiveTalk i 12 mnd: 129,-*12 = 1548,-. Legg til kjøpesummen på 2299,- så blir totalen 3847,-.

Pris u/ abonnement: 3606,- (cshop.no fra prisguiden).

I tillegg har jo ActiveTalk høyere ringepriser enn SmartTalk, så det ville vært ganske lite lønnsomt å kjøpe med binding ;)

Endret av zica
Lenke til kommentar
Så K800i med netcom aktive talk på mpx til 2299!!:D

 

kansje jeg ska slå til med og overtfaøre mitt smartalk til det og jaja!! æ får se om jeg gjør det ellr kjøper ann uten til ca3795!!

 

har dere no mening om det??

(hva som er lurest)

6075127[/snapback]

 

Det er vel spørs hvor lenge du har telefonene dine. Kjøper alltid uten abonnement for orker ikke det bindingsstyret. Men jeg bytter en del telefoner i året, så for min del hadde det bare blitt styr. Men om du har planer om å ha denne en god tid fremover så er det jo bare å binde deg :w00t:

6075157[/snapback]

Ja for jeg har smarttalk som ikke har binding ja!! og kan gjerne binde meg for jeg tror K800i dekker mine behov for ganske lenge!! hehe

Og takk for svar!!

6075260[/snapback]

 

 

Pris med ActiveTalk i 12 mnd: 129,-*12 = 1548,-. Legg til kjøpesummen på 2299,- så blir totalen 3847,-.

Pris u/ abonnement: 3606,- (cshop.no fra prisguiden).

I tillegg har jo ActiveTalk høyere ringepriser enn SmartTalk, så det ville vært ganske lite lønnsomt å kjøpe med binding ;)

6077182[/snapback]

takk for svar ja!! tengte ikke over det!! men æ får se æ!! hehe

Lenke til kommentar
Finnes det en side om en komplett samling av spesifikasjoner?

På sonyericsson sin side står jo ikke alt så bra forklart synes jeg.

6078196[/snapback]

Her har du noen spec!! fant noen andre og mer utfyllende en aen gang men klarer ikke og finne det igjenn :blush::no:

6078696[/snapback]

Takk takk! Er standby-tiden ved bruk av 3G virkelig så bra som ved bruk av vanlig GSM-nettverk? På jobben har hvertfall en del andre telefoner mye dårligere batterikapasitet når man bruker 3G-nettverket.

Lenke til kommentar
Finnes det en side om en komplett samling av spesifikasjoner?

På sonyericsson sin side står jo ikke alt så bra forklart synes jeg.

6078196[/snapback]

Her har du noen spec!! fant noen andre og mer utfyllende en aen gang men klarer ikke og finne det igjenn :blush::no:

6078696[/snapback]

Takk takk! Er standby-tiden ved bruk av 3G virkelig så bra som ved bruk av vanlig GSM-nettverk? På jobben har hvertfall en del andre telefoner mye dårligere batterikapasitet når man bruker 3G-nettverket.

6079161[/snapback]

 

På denne modellen har det blitt lagt betydelig arbeid i nettopp å ikke få en betydelig svekket standby/ringetid mht 3G

Så de har arbeidet mye med strømsparings funksjoner, så dette skal være bra.

Hvertfall bedre enn veldig mange andre modeller.

 

For komplette specs, se newmobile.nl

:)

Lenke til kommentar
På denne modellen har det blitt lagt betydelig arbeid i nettopp å ikke få en betydelig svekket standby/ringetid mht 3G

Så de har arbeidet mye med strømsparings funksjoner, så dette skal være bra.

Hvertfall bedre enn veldig mange andre modeller.

 

For komplette specs, se newmobile.nl

:)

6080593[/snapback]

Det virker ut som en god idé... da skal jeg ha en slik en. :)

Lenke til kommentar
Og hvis k800i kommer med mp3-støtte lik w-serien, hvorfor snakker man da om at det kommer en w-variant? Kun designmessige forskjeller? Eller vil det bli heftige forandringer av noe slag?

6075351[/snapback]

Dette lurer jeg også på. Er det hardware, software eller bundle som er forskjellen? Vil man kunne "oppgradere" fra K til W?

Lenke til kommentar
Og hvis k800i kommer med mp3-støtte lik w-serien, hvorfor snakker man da om at det kommer en w-variant? Kun designmessige forskjeller? Eller vil det bli heftige forandringer av noe slag?

6075351[/snapback]

Dette lurer jeg også på. Er det hardware, software eller bundle som er forskjellen? Vil man kunne "oppgradere" fra K til W?

6087943[/snapback]

 

Vel, meningen er at det skal komme en W fra K800.

Prisen på W810 er sterkt synkene, og jeg vil anta at 3Q vil vi kunne se W serien av K800.

Bundelen vil som vanlig bli mer innholdsrik, men interminne bør også være omtrent som W900 sitt (evt større) dette pga begrenset minne på M2 minnekort dette år.

Så svaret er ja begge deler, men mht hardware, så ble det spekulert i om denne ville få 2 mpxl cam, istedenfor det som står i K800, men tiden vil vise...

Men dette kan diskuteres i en annen tråd kanskje?

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...