Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste på esato.com at K800 kommer med et oppgradert internminne fra 64 MB til 80 MB. har ikke linken her med bildet men kan sikkert fikse det senere. Hadde vært fett om de hadde hatt internminnet til W900 da, men det er vel det de kommende telefonene blir å få da, om jeg har forstått det riktig! :!:

Lenke til kommentar
saltebanan: Netshop skriver "Ubekreftet 26.05", men skriver også "OBS! Noe lang leveringstid kan påregnes.". Jeg har bestilt en der, så får vi se hva som skjer.

6116478[/snapback]

Jeg la inn en bestilling der jeg også. :)

 

Kom på ca. 4.300 kr. inkl. 1 GB minnekort og frakt - ikke værst egentlig.

Lenke til kommentar
Leste på esato.com at K800 kommer med et oppgradert internminne fra 64 MB til 80 MB. har ikke linken her med bildet men kan sikkert fikse det senere. Hadde vært fett om de hadde hatt internminnet til W900 da, men det er vel det de kommende telefonene blir å få da, om jeg har forstått det riktig!  :!:

6105858[/snapback]

 

Dette ser ut til å stemme med eksemplaret som benyttes i denne linken.

 

Bilde:

16.jpg

Lenke til kommentar
SE burde virkelig oppgradert videodelen til VGA kvalitet.. EDGE kunne også vert fint å ha på plass pga 3G dekningen her i landet.. Men den kommer seg nok etter hvert.. Ellers ser denne telefonen super ut! :D

6120677[/snapback]

Jepp, det gjør det. :)

 

Er det mulig at det kan komme en senere firmware som har EDGE så telefonen får dette? (heldigvis har vel NetCom 3G-dekning i Vestfold :)).

Lenke til kommentar
Jepp, det gjør det. :)

 

Er det mulig at det kan komme en senere firmware som har EDGE så telefonen får dette? (heldigvis har vel NetCom 3G-dekning i Vestfold :)).

6120711[/snapback]

 

Så vidt jeg vet er ikke EDGE software. Det er vel en egen chip i telefonen, så ny firmware kan ikke legge til EDGE! Kanskje når K810i kommer? ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
hmmmm... hadde vært greit om den kom før slutten av mai!!

men er bedre at den kommer litt seint og er helt perfekt istedenfor tidlig med små feil!!

6116491[/snapback]

 

Samme her. Farstbøter i vente når denne skal hentes :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...