Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Nå syns jeg det er på tide med litt ordentlig informasjon her igjen.

BMWM3, se å skriv noe informativt, a!!  :thumbup:

 

Hvis noen har fått tak i videoklipp av k800-menyer osv, er det bare å poste.

Og også hvis man har noen informasjon om ankomstdato e.l.

6055485[/snapback]

 

Noe informativt sier du?

 

:)

 

Vel, det kommer en presentasjon 18, eller var det 19?

Skriver mer i den tråden når jeg får bekreftet noe mer der.

 

Hittil har jeg trodd at det ikke var noe kanon... men det jeg hørte i helga var sitat:

at det skulle være noe som traff blåste unna alt annet på markedet (?)... men kan ikke se at de mobilene jeg hittil vet om, er noen "bombe".

Så håper det er en overraskelse i vente...?

 

Ellers ser det ut til å bli en W av K800, kommer i sort og hvit, minnekort på minst 256mg (ikke glem at det er noe som heter interminne også)

:)

 

Skal ikke komme lenge etter K800...

6060751[/snapback]

 

Spennende da :thumbup:

 

BMW3, du vet ikke noe om K800 er å forvente? Nettbutikkene har jo ubekreftet tidlig i juni - en kompis av meg som driver og selger mobiler og litt sånt privat før han starter opp egen shop (seriøs fyr og veldig pålitelig) har sagt at jeg har den innen utgangen av mai. Så veldig nysgjerrig jeg da på hva som er fakta jeg da. Kan jo være han får tak i et tidlig parti da, men synes det er rart at andre nettbutikker ikke også gjør dette da...

Endret av mortengutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åh, den er helt "ferdig" altså ja. Godt de ikke har masse av softwareproblemer (som Nokia, hehe). De burde jo bare få den ut raskest da, siden N80 med 3 megapixel kamera allerede er i salg. Selv om jeg likte den veldig godt så er den for klumpete for meg, så går bare å teller ned til K800 er i min hånd.

 

Eneste minuset er at de kun har 1 GB minnekort og ikke større, men det kommer vel snart får vi håpe :thumbup:

Lenke til kommentar
Enig, la oss gå tilbake til topicen!

 

K800, skal fremdeles komme 6 Juni, har ikke hørt noe nytt, alt skal være ferdig , og den betyr at den blir shippa mens vi snakker, mulig den er her noen dager før eller etter 6 Juni, vanskelig å si!

 

:)

6060997[/snapback]

 

 

PC-utstyr sier de skal ha den på lager 26.05. Jeg bestilte telefonen for 2 måneder siden, så jeg håper jeg er tidlig i køen.

Lenke til kommentar
Enig, la oss gå tilbake til topicen!

 

K800, skal fremdeles komme 6 Juni, har ikke hørt noe nytt, alt skal være ferdig , og den betyr at den blir shippa mens vi snakker, mulig den er her noen dager før eller etter 6 Juni, vanskelig å si!

 

:)

6060997[/snapback]

 

 

PC-utstyr sier de skal ha den på lager 26.05. Jeg bestilte telefonen for 2 måneder siden, så jeg håper jeg er tidlig i køen.

6065183[/snapback]

Vel, uansett så får ikke PC-utstyr den får noen andre... er release 6. juni får dem den ikke før det.

Lenke til kommentar

Kommer telefonen med standard ørepropper, eller de fine og behagelige som man får med W-serien? ut ifra det jeg har sett på utenlandske nettsider som har tatt bilde av telefon med tilbehør, så er det de gamle øreproppene som følger med. Håper W-proppene er med, de er en smule mer behagelig og bedre for å høre musikk med :)

Lenke til kommentar
Kommer telefonen med standard ørepropper, eller de fine og behagelige som man får med W-serien? ut ifra det jeg har sett på utenlandske nettsider som har tatt bilde av telefon med tilbehør, så er det de gamle øreproppene som følger med. Håper W-proppene er med, de er en smule mer behagelig og bedre for å høre musikk med  :)

6074747[/snapback]

 

Det følger ikke med ørepropper i den kvaliteten som Walkman mobiler får, det er nok noen ganske ordinære.

Men, K800 støttet A2DP, så kjøp deg heller slike ørepropper!

:)

Lenke til kommentar
Kommer telefonen med standard ørepropper, eller de fine og behagelige som man får med W-serien? ut ifra det jeg har sett på utenlandske nettsider som har tatt bilde av telefon med tilbehør, så er det de gamle øreproppene som følger med. Håper W-proppene er med, de er en smule mer behagelig og bedre for å høre musikk med  :)

6074747[/snapback]

 

Det følger ikke med ørepropper i den kvaliteten som Walkman mobiler får, det er nok noen ganske ordinære.

Men, K800 støttet A2DP, så kjøp deg heller slike ørepropper!

:)

6074809[/snapback]

 

Hva er A2DP propper for noe da? Er dette noe som alle fremtidige SE tl'er støtter da eller? Noen som har bilde eller link til dette? :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...