Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Desverre ikke... men jeg har en følelse at dette kommer ganske raskt i en softwareoppdatering. :)

6363530[/snapback]

Av en eller annen grunn tviler jeg sterk på akkurat det. Synd å miste lommelykten, men ekte kamerablitz er vel grunn nok til å godta tapet.

 

Etter å ha fått kniven på strupen av dama om å skaffe meg telefon med videotelefoni har jeg funnet ut K800i blir helt grei. Samme telefonen som i dag med den skarp skjermen jeg har savnet, bedre kamera så jeg kan knipse de ti bildene jeg tar i året og eneste telefonen uten symbian med støtte for multitasking av programmer (støtter to java apl. samtidig). Når den i tillegg har bedre joystick og knall taster har jeg vel ikke lov å klage. :p

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Desverre ikke... men jeg har en følelse at dette kommer ganske raskt i en softwareoppdatering. :)

6363530[/snapback]

Av en eller annen grunn tviler jeg sterk på akkurat det. Synd å miste lommelykten, men ekte kamerablitz er vel grunn nok til å godta tapet.

6363943[/snapback]

Jeg tenkte på å styre blitsen manuelt. ;)

Lenke til kommentar
Desverre ikke... men jeg har en følelse at dette kommer ganske raskt i en softwareoppdatering. :)

6363530[/snapback]

Av en eller annen grunn tviler jeg sterk på akkurat det. Synd å miste lommelykten, men ekte kamerablitz er vel grunn nok til å godta tapet.

6363943[/snapback]

Jeg tenkte på å styre blitsen manuelt. ;)

6363975[/snapback]

xD Leser litt fort om dagen...
Lenke til kommentar
Blir moro å se hvilken sluttkarakter K800i får av amobil! når Mobil gir den 90% så forventer jeg Anbefalt av amobil!  :p

6363996[/snapback]

Føler meg ganske sikker på at den får 6.

6364033[/snapback]

Skulle nesten bare mangle i forhold til andre som er i nærheten spør du meg.. er en test under vei eller er ikke mobilen landet i deres hender enda?

Lenke til kommentar
Kanskje man kan gå inn i en servicemeny på telefonen hvor man kan styre blitsen.. Det er jo mulig på K700 så...

6365286[/snapback]

 

Er forskjell på lampe og blitz, en blitz bruker dessuten mye mer strøm.

Man kan ikke belyse med blitz'en, og dette er ikke en FW greie.

Forsøk å bruk blitz'en på PS kamera ditt som lys f.eks...se hva som skjer.

:)

Det du kan gjøre er evt å bruke det røde lyset, til å belyse med... men det er jo ikke like bra egnet som led lysene på K750.

:)

Så dessverre, denne meget nyttige funksjonen fra K750 er ikke tilgjengelig på K800.

Lenke til kommentar
Frakten er vel inkludert hos utenab? Hvis det er tilfelle er prisen god. Prisen er mer rimelig en kompletts pris.

 

EDIT: Nesten så jeg har lyst til å slå til der nå! Skikkelig billig der.

6370624[/snapback]

 

 

Uten frakt koster den: 3 572,63 NOK

Men det bli cirka 3700 kr med frakt da;) Siden de sender i oppkrav.

 

Men er det rimelig liksom?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...