Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nææh, skeptisk "Forbehold

Vi tar forbehold om eventuelle feil ved beskrivelser, priser, lagerstatus og tekniske løsninger. "

Jeg tar uansett og legger inn en ordre med en liten notis om at telefonen skal være avsendt innen mandag. Skjer ikke dette akter jeg å bruke angreretten! :p

 

EDIT: Noen innvendinger? :hmm:

Endret av Smallville
Lenke til kommentar
Nææh, skeptisk "Forbehold

Vi tar forbehold om eventuelle feil ved beskrivelser, priser, lagerstatus og tekniske løsninger. "

Jeg tar uansett og legger inn en ordre med en liten notis om at telefonen skal være avsendt innen mandag. Skjer ikke dette akter jeg å bruke angreretten! :p

 

EDIT: Noen innvendinger? :hmm:

6370740[/snapback]

 

 

Hmm..jeg har bestilt fra de før. MED en gang 6270 kom, den kom der før den kom i alle andre butikker.

 

men hvordan tror du k800i er i forhold til Nokia n80?

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt og testa K800 siden rundt kl.18 igår, og må bare si at jeg er vannvittig imponert over hva denne kan og hvor bra den er. Raske menyer, ligger lett og fint i hånden, sinnstykt bra kamera, å overføre musikk, bilder og video går som en drøm. Får komme tilbake med mere, men er på flyttefot så får ikke lagt ut noen bilder, om noen evt ikke kan la meg sende dere dem på mms og så dere legge dem ut (dårlig norsk der...? hehe :roll: )

 

I hvertfall, gled dere folkens, skjønner ikke hva folk snakker så mye om N80 for, hehe... Men nå er nå jeg ikke noe Nokiafan da.

 

GO K800! :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Nå har jeg hatt og testa K800 siden rundt kl.18 igår, og må bare si at jeg er vannvittig imponert over hva denne kan og hvor bra den er. Raske menyer, ligger lett og fint i hånden, sinnstykt bra kamera, å overføre musikk, bilder og video går som en drøm. Får komme tilbake med mere, men er på flyttefot så får ikke lagt ut noen bilder, om noen evt ikke kan la meg sende dere dem på mms og så dere legge dem ut (dårlig norsk der...? hehe  :roll: )

 

I hvertfall, gled dere folkens, skjønner ikke hva folk snakker så mye om N80 for, hehe... Men nå er nå jeg ikke noe Nokiafan da.

 

GO K800!  :thumbup:  :thumbup:

6372342[/snapback]

 

Send gjerne til meg:) 41766345, men er ikke bildene for store i kb for å kunne sendes ved mms? prøvd å lage din egen blogg?

Lenke til kommentar
Din heldiggris.

Hvor kjøpte du den?

Veldig bra test om K800i sine kameraegenskaper i et tidligere innlegg.

Men hvorfor så dårlig videokvalitet? Mtp at den har bestpic burde den jo ha kapasitet til å tyge store datamengder.

6372408[/snapback]

 

SE har planer om å lansere en egen "handycamtelefon" i framtiden, da satsningen på videokvalitet økes. Dermed har SE lagt en liten demper på videoferdighetene til K800i:( desverre:(

Lenke til kommentar
Nå har jeg hatt og testa K800 siden rundt kl.18 igår, og må bare si at jeg er vannvittig imponert over hva denne kan og hvor bra den er. Raske menyer, ligger lett og fint i hånden, sinnstykt bra kamera, å overføre musikk, bilder og video går som en drøm. Får komme tilbake med mere, men er på flyttefot så får ikke lagt ut noen bilder, om noen evt ikke kan la meg sende dere dem på mms og så dere legge dem ut (dårlig norsk der...? hehe  :roll: )

 

I hvertfall, gled dere folkens, skjønner ikke hva folk snakker så mye om N80 for, hehe... Men nå er nå jeg ikke noe Nokiafan da.

 

GO K800!  :thumbup:  :thumbup:

6372342[/snapback]

 

Send gjerne til meg:) 41766345, men er ikke bildene for store i kb for å kunne sendes ved mms? prøvd å lage din egen blogg?

6372355[/snapback]

 

Da har jeg sendt deg bildene på mms så kan du få lagt dem ut. Ikke testet bloggfunksjonen ennå, gått så hektisk med alt annet så har bare brukt den "normalt".

 

Andre plusser jeg må nevne er videoringetonen, sinnsykt kult når noen ringer, samt at nye smileys, "ny" font på teksten, ulike layouts osv også ser veldig bra ut. Eneste negative jeg har å si er tastaturet, eller tastaturet er bra det, men de lager litt for mye klikking hver gang man trykker. Skulle heller vært litt softere slik som W800 og W900, men det er et luksusproblem. Telefonen har restartet en gang, da pga STOR pågang til minnekortet via bluetooth, så skjønner den godt, hehe. Ellers bare positivt og stolt som en hane! :tease:

Lenke til kommentar
MPX flytter stadig bekreftet dato nå 4/7 Hva er da en bekreftet dato? :hmm:

6372281[/snapback]

 

Vel, nå bør du vel sjekke den som kommer uten abonnement

SE K800 u/abonnement

Bekreftet

26-06-2006

6372788[/snapback]

 

Bekreftet 26/6 UTEN abb jah... Men om du sjekker den med abb på MPX så har den bekreftede datoen blitt utsatt FIRE ganger! 30/6, 1/7 osv til nå: 4/7! Det kalles ikke bekreftet dato!

Lenke til kommentar
Det er sikkert flere ting som skal på plass for å kunne selge en telefon inkl.abonnement, sikkert derfor det tar litt tid.

 

Såvidt jeg husker, så har vel MPX bekreftet på mail at den kommer 26.06?

6372919[/snapback]

 

Det kan godt være, har bestilt hos komplett hvor de enda har ubekreftet levering 29/6... Men hvis den bekreftede leveringen på telefonen med abb kan endres, så kan de sikkert komme til å gjøre det med den uten abb. Fikk mail igår fra SE, der sa han at telefonen ikke var lansert enda, men forventet at den skulle bli det nå iløpet av 3 kvartal!? Litt forskjellig informasjon ute å går, blir en smule forvirra:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...