Gå til innhold

Mest irriterene reklame?


Anbefalte innlegg

Hva mener du? Felles for de fleste reklamer er at de er irriterene, men det er noen som gjør seg bedre til det en andre.

 

Syntes den Domino(?) reklamen med den italiernern i modell-skit el den er irriterene, ungene hans sier noe sånt som. "Se pappa setter pasta i ovnene, GØY".

 

En annen reklame som slår meg inn er den kvalme Mc donalds reklamen med det så aldeles nydlige fløte-paret som skal spise noe salat greier der. Så ruller han den tomaten akuratt som lady og landstrykern! ERGH.

 

Hepp hepp, få det ut dere og!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tine-reklamene er noe av det verre.

Vet du at x har fått 20% mindre sukker?

Neimen, har den fått 20% mindre sukker?

Kan noen sette seg 20% lengre bak i bussen?

 

Ellers er det ille med dubbede reklamer, som forbruker vil jeg fristes av noe mer enn en billig dubbet film.

Og det er ikke mye jeg ser på av reklame, så sikkert mye jeg ikke får med meg :p

 

Også kom jeg på en til; pausefilmene på Discovery Channel er fine når man ser dem første gangen, men når man iløpet av et program blir avbrutt tre ganger, og får servert den samme videoen om en italiensk fyr som fløy for hundre år siden, eller en video om noen samer, akkopagnert av joiking til de grader, begynner man å gå lei.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Tannkremreklamene hvor "tannleger" og "pasienter" forteller om sine "erfaringer".

Blir flau av å se på.

5742977[/snapback]

De, og den reklamen for Zon - smertestillende tabeletter på tube!

"Hvorfor behandle hele kroppen?"

 

:realmad:

5743016[/snapback]

 

 

ENIG!! jeg og min brutter blir bare såsåsåsåsåsååså IRRITERTE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...