Gå til innhold

Kjetil & Kjartan Show,dine meininger!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Haha! elsker dette programmet! Har lånt kjetil og kjartan dvden av en i klassen. Han klarer og lage britt stemmen helt samme! :!: Jeg synes også at de burde ta med de gamle litt mer nå, Britt og de som alltid skal lese dikt når de går og handler eller noe :!:

Endret av Overdox
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

dritt...rett og slett toalett humor av den dårlige sorten

Skrevet
dritt...rett og slett toalett humor av den dårlige sorten

Cry me a river.

5917694[/snapback]

I`ll cry you a river, the Kjetil & Kjartan way!

So we can laugh lol :wee:

Skrevet

Det er jo ganske variert da. Noe er morsomt, mens noe er ikke fullt så morsomt. Ikke noe som jeg MÅ Få med meg. Disse eksamensstuntene de har er noe av det beste de har kommet opp med.

Skrevet

Rektoren på skolen min er faren til en av de, tror det er Kjartan husker ikke sånn i farta. Kan se at flere av sketsjene er etterligninger av lærer og andre personer der jeg bor.

TV Serien er veldig morsom. En ting som forundrer meg er at de klarer å være så seriøse gjennom alle sketsjene.

Skrevet

Når de kødder med sosialen eller politiet så vet "sjefene" at de gjør det. Selve folka de gjør det med vet det ikke så det er ikke skuespill.

De har vært på skolen våres 2 ganger og hatt et show , har filmet første gang :)

Skrevet

Fantastisk at dei klarar å halde maska heile vegen, skal tru om dei har gjort nokre tabbar i løpet av innspelinga, kan vel ikkje klare å halde seg seriøs heile tida.

Skrevet
Fantastisk at dei klarar å halde maska heile vegen, skal tru om dei har gjort nokre tabbar i løpet av innspelinga, kan vel ikkje klare å halde seg seriøs heile tida.

5956889[/snapback]

Den tanken har slått meg også. Hadde vert artig med evt. ekstramateriale på DVD`en med tabber :!:

Skrevet
Kjetil & Kjartan Show har glatt tapt seg fra i fjor. Alt jeg har å si.:shrug:

5961420[/snapback]

Det var klart beste første året sier eg :)

• 1 år senere...
Skrevet

hahahaha jævli bra i dag da: "jeg vil få støtte til å lage en gård, men jeg er allerigisk mot dyr, så jeg vil lage pappdyr og dyrelyder fra høytalere :)" hahahah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...