Gå til innhold

Hva synes dere om GRAW?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det med at byen er tom er jeg enig i at virker litt kunstig.. men det er helt klart for å holde rimelige frame rates. Det har sikkert begrenset seg etterhvert, og i hvert fall når resten av grafikken er så bra.

Men.. et sted går vel grensa for spillmotoren

5730253[/snapback]

 

 

Godt er det da å tenke på at det er spillmotoren og ikke hardwaren som setter grensen :cool:

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Jeg er en ivrig SOCOM online spiller på PS2, og dette spillet her er helt sykt bra på xbox360.. Jeg spilte en del online i går men ikke co op. bare deathmatch.

Digger spilelt.

 

Synd jeg bare ikke møtte noien nordmenn!

 

Gamertag: EsspeN

5730361[/snapback]

 

Vi var 4 nordmenn i går som spilte. Det blir sikkert noen kvelder i helgen også. Skal hoste en server i helgen. Har ADSL 2+ så det burde vel holde :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Jeg er en ivrig SOCOM online spiller på PS2, og dette spillet her er helt sykt bra på xbox360.. Jeg spilte en del online i går men ikke co op. bare deathmatch.

Digger spilelt.

 

Synd jeg bare ikke møtte noien nordmenn!

 

Gamertag: EsspeN

5730361[/snapback]

 

Kan spille med deg jeg Espen...Lenge siden du og jeg har skutt hverandre nå :) La deg ti igår også på XBL

 

 

Jeg er en ivrig SOCOM online spiller på PS2, og dette spillet her er helt sykt bra på xbox360.. Jeg spilte en del online i går men ikke co op. bare deathmatch.

Digger spilelt.

 

Synd jeg bare ikke møtte noien nordmenn!

 

Gamertag: EsspeN

5730361[/snapback]

 

Vi var 4 nordmenn i går som spilte. Det blir sikkert noen kvelder i helgen også. Skal hoste en server i helgen. Har ADSL 2+ så det burde vel holde :)

5730519[/snapback]

 

Har vel en av de hurtigste linjene til Canal digital(4000/2000) så jeg kan hoste games jeg også.

Lenke til kommentar

Veldig kult spill, kjøpte det tidlig idag, og har nettopp gjort ferdig treningen. Etter alle de bra omtalene jeg har sett, trodde jeg dessverre at jeg hadde litt for høye forhåpninger, men de ble oppfylt så det suste! Venter på HDTV da, oppløsningen blir ganske mye dårligere på min TV, men det ser steike pent ut alikavel! Ikveld skal jeg teste ordentelige oppdrag og online, og fyu flate som jeg gleder meg!! Anbefales til alle som liker sjangeren!! Terningkast 6! :w00t:

Lenke til kommentar

noen her som kan hjelpe meg og kommer videre på en mission?

 

Spoiler under :)

 

 

Tror det er et av de siste brettene, der du går langs et tak hele veien og styrer tankser.. på oppdraget skal jeg ta ut noen anti air raketter, den første har jeg klart.. men finner ikke den siste.. har tatt ut tilsammen 2 roadblocks, å er nå kommer helt til enden av dit jeg kan gå før jeg får et nytt oppdrag om og gå videre..

 

så.. er det noen som vet hvor jeg finner den? har leitet i ca 1 time nå.. finner den ikke....

 

 

Lenke til kommentar

Lite folk ute på gatene....?

 

Rart.... :hmm:

 

Ja sant nok...det er jo ingeting i veien med å leke ute eller handle potetgull og brus mens folk ute på gatene skyter og dreper hverandre.

 

:hmm:

 

"HoLd fire! - Hold fire! SKATEBOARDER COMING THROUGH!"

 

:!:

 

 

Sitter og venter på posten he he bestilte den 7 blev sendt fra Gamezone den 9 :thumbup:

Endret av Watchtower
Lenke til kommentar

Dette er lett et av de aller beste spillene jeg har spilt.. Endelig et spill som kan kalles "next-gen"... Jeg hadde riktignok ikke så store forhåpninger, da jeg har blitt skuffet nok ganger til å klare å begrense det... så dette svarte så absolutt til forhåpningene og vel så det!

 

Enda ikke prøvd live, men spilt MP lokalt!

 

GT: speder... Spiller FNR3 og GRAW

Lenke til kommentar
Lite folk ute på gatene....?

 

Rart.... :hmm:

 

Ja sant nok...det er jo ingeting i veien med å leke ute eller handle potetgull og brus mens folk ute på gatene skyter og dreper hverandre.

 

:hmm:

 

"HoLd fire! - Hold fire! SKATEBOARDER COMING THROUGH!"

 

:!:

 

 

Sitter og venter på posten he he bestilte den 7 blev sendt fra Gamezone den 9  :thumbup:

5735259[/snapback]

Skjønner ironien i innlegget ditt. Men når du får spilt spillet selv så forstår du hva som menes. Det føles litt "for" stille til å være en av verdens store byer. Og når man vet hvordan storyen starter så er det litt rart at gatene er totalt folketomme. Og hvis man har vært i en krigssone (husk i spillets start så er dette en svæært så begrenset konflikt til og med og ikke en gang en krigssone i den forstand) så opplever man at vanlige folk gjør sitt for å overleve, men også "leve". Til og med når det smeller rimelig nærme så ser man at enkelte løper som faen over en gate for å komme seg inn i et hus, eller beiner langs husveggene for å komme seg dit de skal. Så jeg tror at noen spredte sivile som kanskje løper over en gate et stykke unna -blir borte inn i bygning.., noen springende langs husveggen inn i bakgater for å ta dekning osv.. ting som man ser i slike konfliktsoner, ville gjort spillverdenen mere levende og ekte. Og da mener jeg ikke nødvendigvis akkurat der skytingen foregår, men sånn litt bakgrunnsaktig-- æsj, vanskelig å forklare..

 

Når det er sagt, det er omtrent ingenting å utsette på dette spillet. Det er vanvittig bra. Og jeg greier fint å leve uten sivilister som dukker opp i ny og ne.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...