Gå til innhold

Hva synes dere om GRAW?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det er mulig å få skulderkamera i coop campaign? (med splitscreen) Lette litt rundt i menyene, men fant ingen ting. Likte virkelig skulderkameraet.

5761253[/snapback]

 

Lurer på det samme. Fikk bare til å spille med first-person når jeg skulle spille splitscreen :thumbdown:

5761717[/snapback]

 

Er kun FPS i MP når man spiller offline...

Lenke til kommentar
Tror ikke det er MP campaign offline nei. Har ikke sjekket, men mener det ikke fungerer.

5762680[/snapback]

 

Jo du kan spille MP campaign, men det er de samme banene som live, altså ikke de samme som i SP.

5766974[/snapback]

Trodde de snakket om en egen campaign mode i MP. Slik som i SP, mens denne skulle starte etter SP campaign moden.

Lenke til kommentar
Tror ikke det er MP campaign offline nei. Har ikke sjekket, men mener det ikke fungerer.

5762680[/snapback]

 

Jo du kan spille MP campaign, men det er de samme banene som live, altså ikke de samme som i SP.

5766974[/snapback]

Trodde de snakket om en egen campaign mode i MP. Slik som i SP, mens denne skulle starte etter SP campaign moden.

5766984[/snapback]

 

Det er en campain med 4 oppdrag som bare er coop...

Lenke til kommentar
hvordan er styringen da? er det liksom lett og styre i 3 person?

 

Syns det ser litt vanskeligt ut, men gleder meg til Demoen så eg kan teste det da ;)

5723449[/snapback]

 

Styringen var overaskende lett. jeg var også redd for forvirringer angående "Cross-com" HUD'en, men man blir fort vant med den, og da er den utrolig nyttig.

å styre i 3. person er også ingen egentlig utfordring, men for de som absolutt synes det ikke er noe for dem, kan du raskt endre på instillinger til å kunne styre alt i 1. person. hehe. Jeg kjøpte det for 1 dag siden, og jeg angrer mindre og mindre på valget mitt :thumbup: .

 

I tillegg vil jeg påpeke at Gamespot ikke har GRAW som (foreløpig?) det "highest rated" spillet på 360 uten grunn ;) . VELfortjent 9.2 review. dette spillet er bare konge :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...