Gå til innhold

Hva synes dere om GRAW?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg er imponert over GRAW. Det har en flott fysikk og grafikk. Følelsen når man spiller GRAW er perfekt. Noe jeg mener er det viktigste. Dog er der noe "problemer". Jeg har noen ganger opplevd betydelig framerate drop. Ble ganske overasket da dette skjedde da jeg leste i en anmeldelse at frameraten aldri gikk under 30.. Jeg har også opplevd noen popups og at røyken har noen av de samme problemene som i Cod2. Men disse tingene blir bare lagt merke til fordi spillet er så perfekt at små detaljer blir synlige. Det er også tydelig at den gode grafikken ikke er gjennomført. Det er flere plasser man tydelig ser ikke har fått den samme grafiske kjærligheten. Men dette er småpirk som jeg først la merke til da jeg skulle se meg litt rundt.

Lenke til kommentar
Kult, en ting til jeg lurer på, dette spillet kommer jo til PC og, hva ville dere annbefalt, å skaffe dette til xbox360en min eller PC(når den versjonen kommer)?

Hva vil forskjellen mellom pc og xbox360 versjonene være?

5736290[/snapback]

 

Det kommer helt an på hvilken PC du har og hva du trives med. Har du en middelmådig PC og liker å sitte i sofakroken foran TVen og spille, er 360 veien å gå. Har du derimot en monster PC og liker å spille foran en PCskjerm og bruke mus er PC valget.

 

Den ene versjonen vil nok ikke være bedre enn den andre. Derimot vil 360 versjonen være betydelig bedre om du har en middels PC.

Lenke til kommentar
Kult, en ting til jeg lurer på, dette spillet kommer jo til PC og, hva ville dere annbefalt, å skaffe dette til xbox360en min eller PC(når den versjonen kommer)?

Hva vil forskjellen mellom pc og xbox360 versjonene være?

5736290[/snapback]

 

Det kommer helt an på hvilken PC du har og hva du trives med. Har du en middelmådig PC og liker å sitte i sofakroken foran TVen og spille, er 360 veien å gå. Har du derimot en monster PC og liker å spille foran en PCskjerm og bruke mus er PC valget.

 

Den ene versjonen vil nok ikke være bedre enn den andre. Derimot vil 360 versjonen være betydelig bedre om du har en middels PC.

5736619[/snapback]

 

 

 

Har vel en grei PC vil jeg værtfall si :p(se profil) Uansett GR:AW er jo litt er taktiskk skytespill enn andre, har en følelse av at det passer bedere til et konsole? sånn overall så spiller jeg garantert med FPS spill på PC, men PDZ og halo 1,2 til gamle xboxen var jo konge.

 

 

Uansett, tar å kjøper meg det, trenger et nytt spill å spill til 360'en min =)

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Lite folk ute på gatene....?

 

Rart.... :hmm:

 

Ja sant nok...det er jo ingeting i veien med å leke ute eller handle potetgull og brus mens folk ute på gatene skyter og dreper hverandre.

 

:hmm:

 

"HoLd fire! - Hold fire! SKATEBOARDER COMING THROUGH!"

 

:!:

 

 

Sitter og venter på posten he he bestilte den 7 blev sendt fra Gamezone den 9  :thumbup:

5735259[/snapback]

Skjønner ironien i innlegget ditt. Men når du får spilt spillet selv så forstår du hva som menes. Det føles litt "for" stille til å være en av verdens store byer. Og når man vet hvordan storyen starter så er det litt rart at gatene er totalt folketomme. Og hvis man har vært i en krigssone (husk i spillets start så er dette en svæært så begrenset konflikt til og med og ikke en gang en krigssone i den forstand) så opplever man at vanlige folk gjør sitt for å overleve, men også "leve". Til og med når det smeller rimelig nærme så ser man at enkelte løper som faen over en gate for å komme seg inn i et hus, eller beiner langs husveggene for å komme seg dit de skal. Så jeg tror at noen spredte sivile som kanskje løper over en gate et stykke unna -blir borte inn i bygning.., noen springende langs husveggen inn i bakgater for å ta dekning osv.. ting som man ser i slike konfliktsoner, ville gjort spillverdenen mere levende og ekte. Og da mener jeg ikke nødvendigvis akkurat der skytingen foregår, men sånn litt bakgrunnsaktig-- æsj, vanskelig å forklare..

 

Når det er sagt, det er omtrent ingenting å utsette på dette spillet. Det er vanvittig bra. Og jeg greier fint å leve uten sivilister som dukker opp i ny og ne.

 

Dr Peedee

5735839[/snapback]

 

Hehe takker for nuanseringen. Fikk det i posten i dag så nu skal kjærringa og ungene lege seg kl. 19:00 og så bråker det løs :w00t:

 

Sees på Live!

Lenke til kommentar

Kjøpte meg spillet, men måtte lete, var nede i byen hos spiderman, spaceworld og i ebgame på oslo s, hadde det ingen steder, dro opp på stovner, sjekket spaceworld, ram og rom? og ebgames, utsolgt, så dro jeg bort på elkjøp og endelig der hadde de fler igjen.

 

Uansett har ikke fått prøvd spillet enda, men gleder meg, regner med å få testet det ut iløpet av kvelden =)

Lenke til kommentar
Kjøpte meg spillet, men måtte lete, var nede i byen hos spiderman, spaceworld og i ebgame på oslo s, hadde det ingen steder, dro opp på stovner, sjekket spaceworld, ram og rom? og ebgames, utsolgt, så dro jeg bort på elkjøp og endelig der hadde de fler igjen.

 

Uansett har ikke fått prøvd spillet enda, men gleder meg, regner med å få testet det ut iløpet av kvelden =)

5738279[/snapback]

 

 

carl berner?

Lenke til kommentar
Kjøpte meg spillet, men måtte lete, var nede i byen hos spiderman, spaceworld og i ebgame på oslo s, hadde det ingen steder, dro opp på stovner, sjekket spaceworld, ram og rom? og ebgames, utsolgt, så dro jeg bort på elkjøp og endelig der hadde de fler igjen.

 

Uansett har ikke fått prøvd spillet enda, men gleder meg, regner med å få testet det ut iløpet av kvelden =)

5738279[/snapback]

 

 

carl berner?

5738340[/snapback]

 

 

Nå er ikke jeg så flink med navn på steder :p

 

Uansett, Har fått spilt litt GR:AW spillet er jo helt rått, helt klart det beste Xbox 360 spillet til nå, eneste jeg syns er at spillet kan være litt vansklig for meg, siden jeg er vandt til å leke rambo og drepe alle fiender selv, men det går jo ikke her, prøver jeg på det så kan jeg dø fort, men er morsomt for det, merker at jeg blir flinkere til å kommandere troppene mine rundt for hvert minutt som går.

 

Spillet er veldig artig å spille, skulle ønske jeg hadde gold abonomanget mitt slik at jeg fikk testa ut Xbox Live delen med spillet, men det får jeg ikke for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Jeg Spillte de to siste bretta på HD tv. Det var så stor forskjel på å gå fra vanlig tv til HD at jeg nesten begynte å grine. Syns spillet var litt kort. Jeg runnet det på 7t og 50 min, men jeg bruker sikkert dobbel så lang tid på hard.

5743593[/snapback]

 

Kjøpte spillet på fredag, men bestilte HDTV så jeg valgte å ikke spille mer enn et brett for å spare resten til HD. Har vært tungt å holde seg unna, men regner med at det er verdt det :)

Lenke til kommentar

Da ble det visst GRAW på meg og.

Hadde egentlig ikke tenkt å gå til innkjøp av GRAW da jeg ikke har vært så glad i det forrige Ghost Recon spillene, Men må si jeg er mektig imponert over dette spillet. Fengende historie, blendende grafikk og inuativ kontroll. Har spilt gjennom de 4 første brettene nå og er helt hekta. Eneste jeg ikker er helt fornøyd med er at det ikke går ann å forandre følsomheten på "siktinga", synes det går litt for tregt.

 

Synes ingame musikken under litt intense scener er helt fantastisk. Får nesten frysninger nedover ryggen :dribble:

 

Så hvis det er noen som vil spille så er det bare å legge meg til på Xbox Live

 

Gamertag: Konamixx

Lenke til kommentar
Uten tvil det beste spillet så langt til X360, muligens ett top5 spill gjennom tidene.

 

Men sliter som en hest med kjerre på det brettet hvor HUD'n blir scrambled å jeg må bruke nightvision for å finne fienden.

5749074[/snapback]

 

å herregud hvor jeg slet på det brettet jeg og. Var allerede nede på gul i helse når helikopteret slapp meg ut, og hadde bare 25% helse igjen når jeg måtte bruke nightvision.. Meget vanskelig brett, men det er jo en del av moroa :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...