Gå til innhold

Minnepinne med gull og diamanter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meningsløst. Gi heller 23.000 kroner til Leger uten grenser, Røde kors eller noe sånt, og bruk 500 kroner på en normal minnepinne. Jeg er ganske sikker på at om 23.000 kroner gis til veldedige formål så vil det gi langt mer livsglede og positive konsekvenser enn det gullet og diamantene vil gi en eventuelle kjøper.

5715116[/snapback]

Ja det er tullete, men jeg skjønner ikke hvorfor du er så provosert. 23000kr er latterlig lite sammenliknet med det selv vanlige folk med vanlig økonomi sløser bort på tull...

5716239[/snapback]

Jeg vil ikke si jeg er provosert. Jeg synes bare det er tullete og kommer opp med et konstruktivt alternativ ;)

Lenke til kommentar
Lol, dere snakker som fattigfolk. Hadde jo sett mad nice ut. Kunne hatt den i et chain elns da :D

5715042[/snapback]

 

Hehe, vel, penger kan ikke kjøpe god smak, det er sikkert og visst! :cool:

5715234[/snapback]

Nei :) Må si jeg ler litt når jeg ser menn komme med tykke gullenker og annet bling bling hengende rundt forbi.

 

Mht unødvendigheter, så er ikke dette mer/mindre tullet enn en klokke til 200k, smykker og liknende. Eneste argumentet mot denne som kan være ett argument for klokker og smykker er at dyre klokker og smykker nærmest er investeringsobjekt(over tid). Problemet med dette produktet er at de innen ett slikt perspektivt blir ubrukelig, dvs enten pga at lagringskapasiteten blir latterlig liten eller fordi USB blir byttet ut, noe vi kan være sikre på at det vil før en slik gjenstand som dette stiger betydelig i verdi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...