Gå til innhold

Skal vi spille GRAW Tråden?


Anbefalte innlegg

Klart snakker nederlendere engelsk :!: på live.

 

Hiver meg på clan bølgen her, hvis jeg er gammel nokk da!

 

Doc Watchtower

41  :w00t:

 

Obs En sjelden gang kan det også være sønnen min (6) som spiller, så hvis jeg plutselig har blitt fenomenal god med bare headshots, så er det antagelig han som spiller. Hvis jeg ligger mer på bakken og skriker etter "Medic" er det jeg som spiller he he...

5719092[/snapback]

 

Nå skal ikke jeg gi meg ut med en moralpreike, men er ikke det litt drøyt å la en seksåring spille skytespill med headshot som en viktig del av spille? Du hinter vel også om at denne seksåringen skal spille GRAW? Vel det kan jo være en slags ironi inni dette som jeg ikke tar, men det er vel tross alt ulovlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå skal ikke jeg gi meg ut med en moralpreike, men er ikke det litt drøyt å la en seksåring spille skytespill med headshot som en viktig del av spille? Du hinter vel også om at denne seksåringen skal spille GRAW?  Vel det kan jo være en slags ironi inni dette som jeg ikke tar, men det er vel tross alt ulovlig?

5719576[/snapback]

 

Ulovlig er å ta litt hardt i. Det er opp til foreldrene hvilke medieinntrykk de vil utsette sine barn for, aldersgrenser er aldri lovpålagt men veiledende. Hvorvidt det er smart å la en gutt på seks spille spill der man skal skyte folk i hodet er en annen sak.

Lenke til kommentar
Nå skal ikke jeg gi meg ut med en moralpreike, men er ikke det litt drøyt å la en seksåring spille skytespill med headshot som en viktig del av spille? Du hinter vel også om at denne seksåringen skal spille GRAW?  Vel det kan jo være en slags ironi inni dette som jeg ikke tar, men det er vel tross alt ulovlig?

5719576[/snapback]

 

Ulovlig er å ta litt hardt i. Det er opp til foreldrene hvilke medieinntrykk de vil utsette sine barn for, aldersgrenser er aldri lovpålagt men veiledende. Hvorvidt det er smart å la en gutt på seks spille spill der man skal skyte folk i hodet er en annen sak.

5720070[/snapback]

 

Ikke vet jeg, men det er i allefall ulovlig å ta med yngre personer enn 15 på kino om dette er absolutt grense. Om dette ikke gjelder for hjemmeunderholdning synest jeg personlig det er et problem. Finnest mange nok uansvarlige foreldre til at vi ikke bør gjøre det vanskligere for samfunnet å kunne gripe inn. At et lite barn skal kunne spille Condemned eller Manhunt etter norsklov er for meg et mysterie.

Lenke til kommentar
Nå på fredag kommer GRAW så da tenkte jeg å høre her om det er noen som vil spille Campain Coop på Live. Ja, for det er mulig? Det er så mye mer morro å spille gjennom Campain med andre. Slik som med PDZ. Det er derimot ikke like artig om den ene alt har rundet spillet. Derfor håper jeg å finne noen å spille det med på lanseringsdagen da spille er nytt for alle. Hvor mange kan spille coop egentlig? Håper noen har lyst til dette, det er nesten en nødvendighet at du er over 20 år. Blir så lei av alle disse unge som egentlig ikke er gamle nok til å spille spillet en gang. Tror jeg seriøst begynner å høre dårlig etter all den skrikingen i mitt venstre øre!  :nei:

 

Så kanskje man kan spille litt mer taktisk i stede for disse Rambostuntene?

5703369[/snapback]

 

 

Jeg er med! Satser 100 % på at jeg får spillet på fredagen, og det blir det spillhelg!

Er ghelt enig med deg angående småungene på LIVE. Er i min beste alder; 26. så legg meg til på venne listen så tar vi oss en match!

 

Edit: Gamertag: CRaZZyKK

Endret av kjetisu
Lenke til kommentar

Ettersom det ser ut til at det er flere enn meg som regner med at det blir en spillehelg: Skal vi prøve å finne et tidspunkt hvor flest mulig logger seg på så vi kan ta en "gamer.no" samling med GRAW spilling? Vi kan jo spille både coop og elimination, samt leke litt med alle de forskjellige settingene.

 

Hadde en fet opplevelse online her. Vi spilte Hamburger Hill på det strandbrettet med den høyden i midten. Etter å ha holdt "hillen" i X antall minutter kom det et Apache helikopter som begynte å støtte oss i å holde fi unna hillen. Var konge å se den kjøre killing-runs over spawnen til fienden. Tror ikke de likte det så godt :)

 

Forøvrig for de som har spilt GR2 og SS: Det er nå spawntimer på, slik at 3 sekunder etter at du har startet (og valgt kit) så er du udødelig samt du ikke kan skyte. Dette stiller deg som regel på lik linje med fienden om de velger å spawn campe. Enkel løsning på et problem som ihvertfall irriterte meg på de forrige spillene.

 

Smelx

Lenke til kommentar
Gleder meg til GameSpot review :D

5720238[/snapback]

 

 

Gamespot gir 9.2, bl.a. gir de 10/10 på grafikksiden!

 

GameSpot Review: 9.2

 

Advanced Warfighter is the best-looking game to date on the Xbox 360, and it offers exceptional tactical shooting action to back up those great visuals.

----------------------------

Gameplay  9

Graphics  10

Sound  9

Value  9

Tilt  9

 

LINK:GameSpot review

 

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Jeg er med på en gamer.no spillkveld........Det er også mulighter for klangames og turneringer så for de som interrisert på å høre mer om dette kan da se her: TRYKK

 

Er leder for en stor klan på Ps2 hvor vi deltar i forskjellige ladders og tournaments via SOCOM så de som er interrisert i en klan på 360 hvor en gruppe folk spiller sammen og deltar i turneringer kan kontakte meg for mer info.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...