Gå til innhold

Skal vi spille GRAW Tråden?


Anbefalte innlegg

Nå på fredag kommer GRAW så da tenkte jeg å høre her om det er noen som vil spille Campain Coop på Live. Ja, for det er mulig? Det er så mye mer morro å spille gjennom Campain med andre. Slik som med PDZ. Det er derimot ikke like artig om den ene alt har rundet spillet. Derfor håper jeg å finne noen å spille det med på lanseringsdagen da spille er nytt for alle. Hvor mange kan spille coop egentlig? Håper noen har lyst til dette, det er nesten en nødvendighet at du er over 20 år. Blir så lei av alle disse unge som egentlig ikke er gamle nok til å spille spillet en gang. Tror jeg seriøst begynner å høre dårlig etter all den skrikingen i mitt venstre øre! :nei:

 

Så kanskje man kan spille litt mer taktisk i stede for disse Rambostuntene?

Endret av AltTrombone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå på fredag kommer GRAW så da tenkte jeg å høre her om det er noen som vil spille Campain Coop på Live. Ja, for det er mulig? Det er så mye mer morro å spille gjennom Campain med andre. Slik som med PDZ. Det er derimot ikke like artig om den ene alt har rundet spillet. Derfor håper jeg å finne noen å spille det med på lanseringsdagen da spille er nytt for alle. Hvor mange kan spille coop egentlig? Håper noen har lyst til dette, det er nesten en nødvendighet at du er over 20 år. Blir så lei av alle disse unge som egentlig ikke er gamle nok til å spille spillet en gang. Tror jeg seriøst begynner å høre dårlig etter all den skrikingen i mitt venstre øre!  :nei:

 

Så kanskje man kan spille litt mer taktisk i stede for disse Rambostuntene?

5703369[/snapback]

 

 

 

Jeg er 18, men viss du tilater det, så kan jeg være med å spille med deg, bare for å vise at jeg ikke er en komplett drittunge (annet en på forumet :p) så er jeg med i HVU (Heimeværnet for ungdom).

 

Det er opp til deg, og blir ikke skuffa om du sender meg et "nei"

 

Mitt Xbox Live Tag er: Gainward.

 

Håper vi sees da ;)

Lenke til kommentar
Nå på fredag kommer GRAW så da tenkte jeg å høre her om det er noen som vil spille Campain Coop på Live. Ja, for det er mulig? Det er så mye mer morro å spille gjennom Campain med andre. Slik som med PDZ. Det er derimot ikke like artig om den ene alt har rundet spillet. Derfor håper jeg å finne noen å spille det med på lanseringsdagen da spille er nytt for alle. Hvor mange kan spille coop egentlig? Håper noen har lyst til dette, det er nesten en nødvendighet at du er over 20 år. Blir så lei av alle disse unge som egentlig ikke er gamle nok til å spille spillet en gang. Tror jeg seriøst begynner å høre dårlig etter all den skrikingen i mitt venstre øre!  :nei:

 

Så kanskje man kan spille litt mer taktisk i stede for disse Rambostuntene?

5703369[/snapback]

 

Skjønner hva du mener. Blir litt mye med alle disse ungene som ikke har kommet i stemmeskifte. Burde være et filter mot dette slik at man kan velge å spille med personer på sin egen alder. Jeg vil gjerne spille med deg og verdsetter et taktisk spill. Hvor mange vi kan være på Co-op vet jeg ikke, men det finner vi ut! :)

Lenke til kommentar
Du bør skrive at det er til xbox 360

 

gamertag: kewy

5704868[/snapback]

 

Det er sant. Tok det som en selvfølge at det var til 360. Sikkert fordi han nevnte PDZ i tråden også. Håper det er til 360 for min xbox ligger nedpakket og skal aldri kjøpes spill til igjen..

Lenke til kommentar

Nå forstår jeg det slik at det som er Single Player Campaign ikke kan spilles i multiplayer Coop. Derimot er det x-antall oppdrag single missions utenom campaign som kan løses i coop. Single player og multiplayer er ganske delt opp i GRAW.

 

Men jeg blir gjerne med på de opppdragene, ja. Og jeg er vel heller for gammel enn for ung... 36..

 

Dr Peedee

 

 

EDIT: Hmmm, å ja, gamertag, tam tam taaaa: Dr Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Dette hørtes interessant ut =) Jeg digger denne type spill, så jeg er uten tvil med på litt coop-spilling =) Er 25 og ganske høflig i både språket og spillatferden min. Men kan ty til hardt spill dersom jeg blir provosert til det, men det skjer som regel veldig sjeldent...hehe :cool:

 

Gamertag: Spillarkivet

Endret av Spillarkivet.no
Lenke til kommentar

Gamertag: Strangebeer

 

Alder 25.

 

 

Tidligere hardcore Ghost Recon spiller (PC), og liker absolutt tankegangen om en taktisk spillestil og ikke minst begrenset skriking i mikrofon.

Alder er en ting, men det bør definitivt bli slått ned på om man misbruker retningslinjene som settes, uavhengig av om man er 18 eller 40.

 

Litt, men ikke helt, OT: Er det folk som har noen Oslo-butikker de VET får inn spillet på fredagen?

I sånne tilfeller er prisen nesten uvesentlig, så alle tips mottas med fugledansen og isbading.

 

 

Lock'n load!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...