Gå til innhold

Skal vi spille GRAW Tråden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kommer ikke inn på siden pga er på jobb med sperring for spill osv, så hva ble karakteren og hva sier de?

5713905[/snapback]

 

Dette var hvertfall oppsummeringen:

 

"Når alt skal oppsummeres er det uansett på sin plass å poengtere at Ghost Recon: Advanced Warfighter er et fantastisk spill, fullstappet med spektakulære og intense kampscenarioer som beskrevet i innledningen. Det er mye å glede seg over når Ubisoft leverer et av de beste spillene til Xbox 360."

 

Det ble ikke gitt noen bestemt karakter.

 

EDIT: Ops, så ikke karakterene til venstre :blush: Jaja... 8/10

Endret av Black&Red
Lenke til kommentar

 

Kommer ikke inn på siden pga er på jobb med sperring for spill osv, så hva ble karakteren og hva sier de?

5713905[/snapback]

 

Dette var hvertfall oppsummeringen:

 

"Når alt skal oppsummeres er det uansett på sin plass å poengtere at Ghost Recon: Advanced Warfighter er et fantastisk spill, fullstappet med spektakulære og intense kampscenarioer som beskrevet i innledningen. Det er mye å glede seg over når Ubisoft leverer et av de beste spillene til Xbox 360."

 

Det ble ikke gitt noen bestemt karakter.

5713920[/snapback]

 

Virker jo bra det! :) Bare 3 dager igjen nå...

Lenke til kommentar

 

Kommer ikke inn på siden pga er på jobb med sperring for spill osv, så hva ble karakteren og hva sier de?

5713905[/snapback]

 

Fra siden

 

Grafikk 8

Lyd 9

Gameplay 9

Holdbarhet 8

8/10

 

 

 

Pluss

Overbevisende presentasjon, solid visuelt, bra AI på medsoldater, animasjoner, surroundlyden

 

Minus

Co-op var en skuffelse

Lenke til kommentar

 

Kommer ikke inn på siden pga er på jobb med sperring for spill osv, så hva ble karakteren og hva sier de?

5713905[/snapback]

 

Fra siden

 

Grafikk 8

Lyd 9

Gameplay 9

Holdbarhet 8

8/10

 

 

 

Pluss

Overbevisende presentasjon, solid visuelt, bra AI på medsoldater, animasjoner, surroundlyden

 

Minus

Co-op var en skuffelse

5713960[/snapback]

 

Veldig bra at AI på med soldater er bra, jeg var redd akkuratt det ville bli en skuffelse. Får bare håpe coop er helt ok, om ikke veldig bra...

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Kan noen si meg hvor mange man kan spille online?

5711519[/snapback]

 

 

op til 16 i coop iallefall :)

5711542[/snapback]

 

Tviler sterkt på at det er 16 stk. Co-op! Co-op er sammarbeid om oppdrag. Tror du mente 16 stk. 8 vs 8.

 

Ellers så er jeg med:

 

Gamertag: Wangen360

Alder: 19

Lenke til kommentar

Nå er det full forvirring her angående Coop! Hvordan fungerer egentlig denne coopen? Er det 16 spillere som spiller mot et felles mål? Bare at dette er bare fire brett og at campain kan bare spilles med 1 person? Ikke splitscreen en gang? Dette er for avansert til at jeg følger med. Hvorfor ikke lage en glimmrende campain der fire + personer kan spille gjennom det i lag? Hva er dette tullet? DET VAR JO DET SOM VAR VANLIG FØR? Denne utviklingen liker jeg ikke! :no:

Lenke til kommentar
Har sett at noen nederlendere har fått kjøp spillet i fra butikk... Veit noen om det da også har kommet til Norge så man kan få kjøpt det? eventuelt under bordet  :roll:

5716846[/snapback]

 

Så nå akkurat at det var en på vennelisten min(som også er bruker her på hardware forumet) som satt og spillte det, så er noen normenn som har fått tak i det også.

Lenke til kommentar
Har sett at noen nederlendere har fått kjøp spillet i fra butikk... Veit noen om det da også har kommet til Norge så man kan få kjøpt det? eventuelt under bordet  :roll:

5716846[/snapback]

 

Så nå akkurat at det var en på vennelisten min(som også er bruker her på hardware forumet) som satt og spillte det, så er noen normenn som har fått tak i det også.

5716987[/snapback]

 

Da må jeg nok ta meg en runde rundt i de forskjellige lokale sjappene etter skolen i morgen da! :thumbup:

Lenke til kommentar
Kan noen si meg hvor mange man kan spille online?

5711519[/snapback]

 

 

op til 16 i coop iallefall :)

5711542[/snapback]

 

Tviler sterkt på at det er 16 stk. Co-op! Co-op er sammarbeid om oppdrag. Tror du mente 16 stk. 8 vs 8.

 

Ellers så er jeg med:

 

Gamertag: Wangen360

Alder: 19

5714289[/snapback]

 

16 stk Coop, ja. Er nok det. Lest flere beskrivelser av det. Her et sitat fra TeamXbox sitt review fra i dag/kveld (eller natt...)

Developed separately by Red Storm, the multiplayer modes of GRAW have really taken shape to offer up what we think is easily the best the Xbox 360 has to offer at this point. Red Storm has enabled up to 16 player support, including an amazing 16 player co-op mode that allows players to carry out a series of objective based missions exclusive to the multiplayer mode of GRAW. The multiplayer modes not only support Xbox Live online play by default, but also System Link and split-screen play for those without the means of a broadband connection. All of the standard multiplayer modes including Capture the Flag and Deathmatch are a part of GRAW’s multiplayer arena, and even though each have a number of interesting variations, the real draw to Advanced Warfighter’s multiplayer action is the awesome co-op support.

...

There are four variations of co-op modes including Campaign, Co-op Elimination, Co-op Territory and Co-op Objective. Campaign is the basic co-op multiplayer mode in which players will work to accomplish a mission based objective on a number of different maps

...

Anyone in search of a killer app as far as online multiplayer goes on the Xbox 360 can call off their search and jump in on the intense action in both standard multiplayer modes, as well as some exciting co-op modes that support up to 16 players in some of the best modern combat scenarios you’ll have ever taken part in.

 

Min utheving der for å gjøre det synlig det med coop.

Så, teamxbox har litt annerledes syn på multiplayerdelen enn Gamereactor. Teamxbox ga det karakter 9.3.

IGN har gitt 9.2.

Game Informer har gitt 9.5.

Electronic Gaming Monthly har gitt 9.5.

Alt ut av max på 10 selvfølgelig. Synes det er litt rart at Gamereactor fra Norge gir det såpass "lavt" som 8.0 når man ser hva de andre gir. Men.. er vel deres ærlige mening da...

 

Dr Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Klart snakker nederlendere engelsk :!: på live.

 

Hiver meg på clan bølgen her, hvis jeg er gammel nokk da!

 

Doc Watchtower

41 :w00t:

 

Obs En sjelden gang kan det også være sønnen min (6) som spiller, så hvis jeg plutselig har blitt fenomenal god med bare headshots, så er det antagelig han som spiller. Hvis jeg ligger mer på bakken og skriker etter "Medic" er det jeg som spiller he he...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...