Gå til innhold

Logitech MX 5000 problemer med mus


Anbefalte innlegg

Heisan ..

Jeg kjøpte meg forleden et Logitech MX5000 med laser mus MX1000 bluetooth..

Musa er ikke god,den "flyter" plutselig over hele skjermen og svimer rundt så du sku tro den var fjernstyrt .. JÆ irr ..

Har prøvd et mytt sett fra butikken men samme resultat,denne pakken kommer med en driver som heter 2,46C og oppdatert driver heter 2,7..

Du skal kunne gå og oppdatere gjennom softwaren som fulgte med pakken men det funker ikke,får bare beskjed om at jeg ikke er koblet til net osv .. så da hentet jeg den nyeste driveren manualt fta logitech den viser også som innstallert driver ..

Noen som har peiling på hva pokker dette er ?

Trodde laser mus var kongen på haugen serr rett før den blir lempa på hue ut a vindu i snøen her ... :thumbdown:

 

Må si jeg savner MX 900 settet mitt for det funka fett som BF. Andre som har MX 5000 settet eller bare MX 1000 mus som har fått det til/ikke til ?

 

Takknemlig for svar (Wxp Pro)

 

Mvh

Sacar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

yepp, samme prob som deg. mx1000 musa lever sitt eige liv. kjøpte hu for 6 mnd sidan og trudde det var pc'en som var for treig. men har nå ny hot pc og musa er lik. hu får det litt lettare på kvit bordplate men får også pusteprob der. heve ei s&s steel musematte som sku vara fin te laser... men det hjelper ikke mye på denne her nei.

 

 

 

Heisan ..

Jeg kjøpte meg forleden et Logitech MX5000 med laser mus MX1000 bluetooth..

Musa er ikke god,den "flyter" plutselig over hele skjermen og svimer rundt så du sku tro den var fjernstyrt .. JÆ irr ..

Har prøvd et mytt sett fra butikken men samme resultat,denne pakken kommer med en driver som heter 2,46C og oppdatert driver heter 2,7..

Du skal kunne gå og oppdatere gjennom softwaren som fulgte med pakken men det funker ikke,får bare beskjed om at jeg ikke er koblet til net osv .. så da hentet jeg den nyeste driveren manualt fta logitech den viser også som innstallert driver ..

Noen som har peiling på hva pokker dette er ?

Trodde laser mus var kongen på haugen serr rett før den blir lempa på hue ut a vindu i snøen her  ... :thumbdown: 

 

Må si jeg savner MX 900 settet mitt for det funka fett som BF. Andre som har MX 5000 settet eller bare MX 1000 mus som har fått det til/ikke til ?

 

Takknemlig for svar (Wxp Pro)

 

Mvh

Sacar

5699451[/snapback]

:cry::cry::cry::cry:

Lenke til kommentar

Problem:

Musen flyr veggimellom og ikke alle tastene blir registrert. Man opplever også lagg.

 

Grunn:

Grunnen til at dere opplever dette er pga at dongelen takler ikke den elektriske støyen maskinen sender ut. Dette forstyrrer senderen og den mottar feil/forstyrrende signaler

 

Løsning:

Løsningen er enkel: kjøp en USB-forlenger og få BT-dongelen vekk fra maskinen og opp til bordet ;)

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...