Gå til innhold

Et grønnere kontorlandskap


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hahaha, utrolig vittig!! Sinnsykt bra humor :) :)

 

Men blir nesten litt bekymret når jeg aner diverse onde tanker - hvis noen hadde gjort noe som helst skadelig på min laptop (laptop er ikke akkurat et tastatur eller CDR/RW til 3-400kr), da hadde jeg aldri ledd men bannet #!"¤#%&¤"!@ HØYLYTT. Skader for tusener av kroner er jo greit nok, så lenge skadene dekkes ;)

Lenke til kommentar

Fikk en mail med et tilsvarende bilde for noen år siden, videresendte den sporenstreks til en kollega som også har sans for humor. Han kom leende inn på kontoret mit og mens vi tørket lattertårer kom vi på at sjefen akkurat hadde dratt på ferie.

 

Vi var laaangt utenfor sesongen så det var et sant hælvete å få tak i frø men vi klarte det tilslutt (tror vi fikk en hel bærepose med frø som hadde blitt til overs etter en reklamekampanje). Vi stappet bare bomull mellom tastene (brukte et ekstra tastatur vi hadde liggende) , vannet og sådde. Karse vokser som bare fy så det var en skikkelig matte som møtte sjefen da han kom tilbake.

 

Sjefen fikk seg en latter han og :)

Lenke til kommentar

Dette minner meg om den legendariske karse-hevnen fra studentmiljøet i Storbritannia. Langt fra alle var fornøyde med sine studentleiligheter, og det at vegg-til-veggtepper var utbredt (til og med på bad, toalett og kjøkken!) ga mange muligheter. Om en var misfornøyd med standarden, hente det at folk spredde karsefrø ut over teppene, og hadde på vann før de gikk derfra for siste gang.

 

Det beste en kan si om slike tepper er at de inneholder mye næring, for når neste leieboer kom, var det rene jungelen der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...