Gå til innhold

Alliance sucks i AV! Jeg starter horde =)


Anbefalte innlegg

Okey, jeg har nå lvlet en NE warrior til lvl 52. Warrior er morro. Men jeg hater å tape konstant i AV. Siden jeg var lvl 37 trur jeg at jeg har sett at alliance har vunnet AV 5 ganger eller no.

 

Horde vinner konstant, så skal jeg starte horde? ja jeg trur det.

 

Men hva er det som er morro å være i AV og AB i 51+?

 

Fortell gjerne om egne erfaring og sånt, jeg starter char om ikke så lenge (en time ell no).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller på Executus. der kan jeg stå ved siden av 2 priests og 1 druid som ikke gjør noenting, som ikke gidder å heale meg eller noen andre.

 

Og så er det minst 15 stk som bare soser rundt å venter på at vi taper for å få medalje =\

Lenke til kommentar
AV på lvl 37 right :/ (-_(-_(-_-)_-)_-)

5690196[/snapback]

 

Han sa aldri at han var i AV på lvl 37, lern2reed.

 

Siden jeg var lvl 37 trur jeg at jeg har sett at alliance har vunnet AV 5 ganger eller no.

 

Forsåvidt taper alliance hele tiden på min server også, Daggerspine-EU. Tror egentlig det går litt igjen på de fleste serverene :whistle:

Endret av emes
Lenke til kommentar

I Ab er det ofte mange papphoder. Det venter i farm på at allys skal komme så de kan få HK. De har misforstått HELE honor systemet. Hvis noen drar fra farm for å ta over baser, blir de sure.

 

De er så dumme i hodet sitt at de ikke forsår at man får 750 honor hvis man vinner (1200 honor hvis det er Defliers emissersary i Orgirimar). De tror at man kan drepe den samme personen 73 ganger og få like mye honor for han hver gang.

Lenke til kommentar
AV på lvl 37 right :/ (-_(-_(-_-)_-)_-)

5690196[/snapback]

 

Han sa aldri at han var i AV på lvl 37, lern2reed.

 

Siden jeg var lvl 37 trur jeg at jeg har sett at alliance har vunnet AV 5 ganger eller no.

 

Forsåvidt taper alliance hele tiden på min server også, Daggerspine-EU. Tror egentlig det går litt igjen på de fleste serverene :whistle:

5690294[/snapback]

Jeg er Horde på Daggerspine - EU :tease:

Lenke til kommentar
Reroll horde. Alliansen er veike.

 

Jeg har enda ikke opplevd ett tap i AV. (Selv om det sikkert er blitt tapt mange ganger). JEG har ikke opplevd det altså.

5689746[/snapback]

 

Fortell hvorfor alliance er "veike"... Kanskje det er din opplevelse, men da tar du feil , for 64% av alle som spiller world of warcraft i hele verden er Alliance.

Har ikke noe imot horde heller, for jeg har chars på både alliance og horde, men når folk sier noen er dårligere, tar de grundig feil.

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar
AV på lvl 37 right :/ (-_(-_(-_-)_-)_-)

5690196[/snapback]

 

Han sa aldri at han var i AV på lvl 37, lern2reed.

 

Siden jeg var lvl 37 trur jeg at jeg har sett at alliance har vunnet AV 5 ganger eller no.

 

Forsåvidt taper alliance hele tiden på min server også, Daggerspine-EU. Tror egentlig det går litt igjen på de fleste serverene :whistle:

5690294[/snapback]

 

Ikke fortell andre å skrive engelsk riktig når du skriver feil selv. Det heter: " learn to read"... Hehe

Lenke til kommentar

Enig. Det faktum at de er Alliance, gjør dem ikke noe dårligere. Det er ofte slik at alliance vinner hele tiden helt til horde får teken og vinner, for meg. I Ab i lvl49 da seff.

Det er lissom ikke slik at når man starter alliance blir man dårlig. Eller slik at det er bare dårlige folk som starter alliance.

I Daggerspine pleier horde som vanligst å vinne, men det var en periode på to uker eller noe sånn der allaince pleide å vinne.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Ganske enig med deg ja.. Teamwork er det viktigste. En gang i AB var vi 9 horde mot 15 allys. Vi vant siden gruppene var perfekt fordelt, healerene i gruppen min healet meg og den andre wariroren, og gruppen gjorde som raid lederen sa. Vi gadd ikke å stå å forsvare mine eller farm gjennom hele kampen, vi bare dro runt å tok over alle basene.

Jeg tror suksessen hadde noe med at vi ikke var så mange og. Og at når vi så det gå så bra fortsatte vi å sloss vårt beste.

Lenke til kommentar

Horde er laget for PvP og Alliance for PvE. Bare se på racials, Undead har Will of the Forsaken aka PvP trinket.Ku har warstomp og Orc har Ekstra dmg med pet og troll har increased attack og cast speed.

Alliance har 5% ekstra mana på gnom, 10% eksra rep og 5% ekstra spirit på human osv.

Lenke til kommentar
er for mange 12-14 åringen på alliance siden som ikke hører på hva andre sier og er der bare for HK.. de er også vannt til og tape derfor bryr de seg ikke om og prøve og vinne en gang.. har merker at alle hordene hører på hverandre og har bra teamwork

5690745[/snapback]

 

Kanskje enig med deg at det er mange 12-14 åringer, men skal du ha tak i de, snakk med en hunter :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...