Gå til innhold

Alliance sucks i AV! Jeg starter horde =)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke fortell andre å skrive engelsk riktig når du skriver feil selv. Det heter: " learn to read"... Hehe

 

No shit, Sherlock :thumbup:

(Det var meningen og skrive det på den måten - om du ikke forstod det)

 

Du kan vel starte på en relativt ny server, horde har jo en tendens til og vinne overalt uansett - så det har ikke så mye og si...?

Endret av emes
Lenke til kommentar

egentlig et godt spørsmål, jeg har lurt litt på det selv.

 

en tanke jeg fikk var at jeg tror alliance som faction virker mer forlokkende på nubs, derfor er det mange nubs som spiller alliance (fordi de er de "gode" lizm) mens spiller som har litt erfaring med mmo veit at det er badguys ftw, og har sine chars på horde.

 

konsekvensen av dette er at nubs kan ikke spille, og iallfall ikke jobbe bra i raid (learn2playurclass) mens på hordesia er det folk med litt mer erfaring som har fatta skissa.

 

imidlertid forklarer ikke denne teorien hvorfor horde vinner de fleste av'er på de fleste servrer, bortsett fra BL der jeg spilte alliance og vi vant hver jævvla gang.

 

men jeg tror i store trekk det kan være noe i dette.

Lenke til kommentar

Spiller selv på dunemaul, og syntes det er ganske jevnt mellom horde og alliance. Når vi taper er det som oftest fordi 5stk står i spawn og fisker, og 10 Tauren warriors rir inn i alliance på epicmounts og fearer alt og alle, i mens står 5stk shamymanz i bakgrunen og healer.

 

De gangene vi vinner, er som regel når horde ikke har 10 warriors eller flere.

Lenke til kommentar

Bah det er ikke bare Horde som vinner i AV.

På Burning Legion taper de konstant.

Har vunnet AV sånn ca totalt 10 ganger tenker jeg.

 

Der er Alliance mye bedre team players, de healer og flyr ikke rundt å tuller med uvesentlige ting.

På Horde er det alt for lite struktur og de som kan heale gjør det ikke.

 

Situasjonen er ganske lik i AB også om man er uheldig og er bare en random.

Siste tiden har jeg kun spilt WSG med fast team og man ser med en gang at et team kan gjøre en BG til en skikkelig fin opplevelse.

Å spille i et team gjorde at jeg fikk noe av intressen for pvp tilbake.

Var drit lei for noen månder siden pga alt surret på Horde.

Lenke til kommentar
Hah. Hordene på Kul Tiras vinner -kanskje- 2/10 AV'er. Faktisk så arrangerer de AV på onsdager, da alle de store alliance guildene raider. Når de har sjans til å vinne. ^_^

5692011[/snapback]

 

Har faktisk aldri vært i AV på onsdager, har bwl raid da :(

Men, så vinner vi sånn ca alt når det gjelder WSG/AB :w00t:

Lenke til kommentar
Hva slags veike alliance-servere spiller dere på?

Spiller på Burning Blade, den mest fjortissbefengte serveren på denne siden av Atlanteren, og hadde ikke problemer med å vinne AV når jeg ble Exalted med warrioren min.

5690004[/snapback]

 

Derfor du vinner også. Like mange på horde

Lenke til kommentar
Spiller selv på dunemaul, og syntes det er ganske jevnt mellom horde og alliance. Når vi taper er det som oftest fordi 5stk står i spawn og fisker, og 10 Tauren warriors rir inn i alliance på epicmounts og fearer alt og alle, i mens står 5stk shamymanz i bakgrunen og healer.

 

De gangene vi vinner, er som regel når horde ikke har 10 warriors eller flere.

5692236[/snapback]

 

Joda da kan du glede deg til warrior mister fearen sin neste patch, og AV blir bestående av to klasser: en klynge mager og huntere som står på hver sin side på field of strife og oneshotter hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...