Gå til innhold

Alliance sucks i AV! Jeg starter horde =)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller gnom warrior på The Defias Brotherhood, vi taper HVER gang. Har vunnet wsg kanskje 2-3ganger, de er alt. Har et par andre rl venner på serveren, og de har det akkurat likt. Trist at vi warriors mister fear :( Litt kipt, jeg lagde warrioren min fordi på det tidspunktet var de gode(og hadde prøvd så og si alle andre classer), men virker som de har blitt litt nerfa eller hva det heter på wowsk :)

Lenke til kommentar
Spiller gnom warrior på The Defias Brotherhood, vi taper HVER gang. Har vunnet wsg kanskje 2-3ganger, de er alt. Har et par andre rl venner på serveren, og de har det akkurat likt. Trist at vi warriors mister fear :( Litt kipt, jeg lagde warrioren min fordi på det tidspunktet var de gode(og hadde prøvd så og si alle andre classer), men virker som de har blitt litt nerfa eller hva det heter på wowsk :)

5699389[/snapback]

 

hva mener du med det? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Synes jeg leste noe i forrige post om at vi mistet fear? Meg jeg tar vel feil da. Hordene er i flertall på defias brotherhood, og lagene er ofte ujevne, at alliance ofte har mindre spillere mens horde har fullt lag.

5700107[/snapback]

 

Int shout påvirker ikke flere enn 3 (eller 5, usikker) stykker på en gang etter neste patch.

Lenke til kommentar
Husk at grunnen til at horden vinner er at det er færre av dem, = o kø i BG = mye øving.

5699558[/snapback]

Var det en dårlig spøk ?

Det er kanskje grunnen til at alliance springer rundt som en sekk med idioter og skriker "INVAIT TO RAID !1111"...?

 

Nei du, det er nok ikke grunnen til at horde vinner, ALLE kan klare seg fint i AV.

Endret av emes
Lenke til kommentar

er nok ikke så enkelt som at horden vinner kun pga alle som valgte horde er gode spillere.

 

Har en i huset som spiller horde , BG hele tiden minimalt med kø

På min alliance side er det lengre kø og skjeldnere BG

Hver horde i BG har gjennomsnittelig spillt BG 3 ganger så mye Arathor.

Lenke til kommentar
egentlig et godt spørsmål, jeg har lurt litt på det selv.

 

en tanke jeg fikk var at jeg tror alliance som faction virker mer forlokkende på nubs, derfor er det mange nubs som spiller alliance (fordi de er de "gode" lizm) mens spiller som har litt erfaring med mmo veit at det er badguys ftw, og har sine chars på horde.

 

konsekvensen av dette er at nubs kan ikke spille,  og iallfall ikke jobbe bra i raid (learn2playurclass) mens på hordesia er det folk med litt mer erfaring som har fatta skissa.

 

imidlertid forklarer ikke denne teorien hvorfor horde vinner de fleste av'er på de fleste servrer, bortsett fra BL der jeg spilte alliance og vi vant hver jævvla gang.

 

men jeg tror i store trekk det kan være noe i dette.

5692206[/snapback]

 

Sigh.. "/who undead rogue" sier nå bare jeg. Det er like mange nubs på horde som det er på alliance. Og horde vinner ikke AV de fleste AV'ene på de fleste serverene. Jeg vil si at den faction med flest endgame guilds, der folka også gidder å gå inn i AV, det er de som vinner. Folk i endgame guild pleier å ha ganske god forståelse på hva som skal til for å vinne.

 

Det har ikke noe med at "alliance er forlokkende på noobs". Badguys ftw? Ikke vet jeg..

 

- Nazrm

Human Warlock

 

 

EDIT: Å rerolle bare pga din faction taper AV er dårlig. Ser for meg første AV'en på serveren. Horde vinner, og 50 alliance lager horde chars? Triste greier.. Hva med å prøve å lede et raid?

Endret av nazrm
Lenke til kommentar
er nok ikke så enkelt som at horden vinner kun pga alle som valgte horde er gode spillere.

 

Har en i huset som spiller horde , BG hele tiden minimalt med kø

På min alliance side er det lengre kø og skjeldnere BG

Hver horde i BG har gjennomsnittelig spillt BG 3 ganger så mye Arathor.

5700745[/snapback]

 

Det du sier, er at alliance ikke er så flinke fordi de ikke får spillt så mye?

 

Så de kan ikke spille i utgangspunktet da siden det har så mye og si på skills at horde får spille mere BG? :whistle:

 

...og det er ikke kø for alliance på alle servere, så det argumentet holder ikke mål.

Endret av emes
Lenke til kommentar
er nok ikke så enkelt som at horden vinner kun pga alle som valgte horde er gode spillere.

 

Har en i huset som spiller horde , BG hele tiden minimalt med kø

På min alliance side er det lengre kø og skjeldnere BG

Hver horde i BG har gjennomsnittelig spillt BG 3 ganger så mye Arathor.

5700745[/snapback]

jaja, på haomarush er det instant entrace for alliance.... vi taper for det. Folk spør en uke senere sist gang vi vant om vi faktisk deltok osv........ :hrm:

Lenke til kommentar
er nok ikke så enkelt som at horden vinner kun pga alle som valgte horde er gode spillere.

 

Har en i huset som spiller horde , BG hele tiden minimalt med kø

På min alliance side er det lengre kø og skjeldnere BG

Hver horde i BG har gjennomsnittelig spillt BG 3 ganger så mye Arathor.

5700745[/snapback]

jaja, på haomarush er det instant entrace for alliance.... vi taper for det. Folk spør en uke senere sist gang vi vant om vi faktisk deltok osv........ :hrm:

5702060[/snapback]

 

Om du er ute etter reputation kan det lønne seg å tape. Hvorfor bruke 30-45min på å vinne en AB når du kan bruke 5min på å tape? Mye mer tokens.

 

EDIT: Ehm, offtopic.. Jaja.

Endret av nazrm
Lenke til kommentar
er nok ikke så enkelt som at horden vinner kun pga alle som valgte horde er gode spillere.

 

Har en i huset som spiller horde , BG hele tiden minimalt med kø

På min alliance side er det lengre kø og skjeldnere BG

Hver horde i BG har gjennomsnittelig spillt BG 3 ganger så mye Arathor.

5700745[/snapback]

jaja, på haomarush er det instant entrace for alliance.... vi taper for det. Folk spør en uke senere sist gang vi vant om vi faktisk deltok osv........ :hrm:

5702060[/snapback]

 

Om du er ute etter reputation kan det lønne seg å tape. Hvorfor bruke 30-45min på å vinne en AB når du kan bruke 5min på å tape? Mye mer tokens.

 

EDIT: Ehm, offtopic.. Jaja.

5702085[/snapback]

var vel egentlig ment for AV. Men er ikke lang kø på wsg/ab heller. Gjerne 2-3-4 games oppe av hver enda servern er low pop og skilla PvE messig og høyt pvp nivå (reklame :yes: )

Lenke til kommentar
Snakker bare for Arathor med 70/30 fordeling

 

Horden løper rett til målet mens alle alliance løper i sirkel og leter.

Ser tydlig hvem som har spillt mest GB , og det viser resultatet også

5703074[/snapback]

 

For en gjennomsnittperson skal det ikke ta mere en 5 minutter å skjønne poenget med Arathi Basin, men hvis alliance løper rundt som katt og mus, javell så synd. Beviser vel egentlig at alliance på din server ikke er helt oppegående.

 

Du har aldri tenkt på at (random) horde spillere forstår spillet litt bedre en (random) alliance, siden de pleier og vinne på mange servere (sånn som jeg har forstått det)...?

Lenke til kommentar
Går litt offtopic her nå jeg, men hvordan klarer mages seg i AV? Er snart høy nok lvl for å joine AV, og lurer litt på det :p

5703942[/snapback]

Veldig bra. Det er vanlig at mages får mange killings blows. Både på grunn av relativt høy range damage og AoEing av store grupper. Har selv en mage jeg har vært der litt med. Utrolig gøy hvis du har en healer som kan samarbeide litt.

Lenke til kommentar
Går litt offtopic her nå jeg, men hvordan klarer mages seg i AV? Er snart høy nok lvl for å joine AV, og lurer litt på det :p

5703942[/snapback]

Veldig bra. Det er vanlig at mages får mange killings blows. Både på grunn av relativt høy range damage og AoEing av store grupper. Har selv en mage jeg har vært der litt med. Utrolig gøy hvis du har en healer som kan samarbeide litt.

5704013[/snapback]

 

Blessing of Protection :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...