Kenny Bones Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Veldig veldig bra! Vi har jo egentlig visst dette lenge, men å få det offisielt føles rett og slett godt! Håper det kommer masse mer bilder osv snart da!
Frijazz Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Dette er bra! Så gjenstår det bare å se når jeg kommer til å kjøpe spillet...
asad Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg har ventet lenge på denne dagen. ny pc skal bestilles rundt 26.mars, hentes 29. mars, og DA blir det spilling endelig!
Roug Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 det kommer til å bli så utrolig digg.. da har jeg en grunn til å sitte inn i helga!
brsseb Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Yes!. Er så klar for en ny RPG nå. Bare å krysse fingrene for at AMD kommer med en ny prisjustering på X2-serien iløpet av måneden då
slash Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Halleluja! Føles godt å få en sikker dato på forhåndsbestillingen min. jeg har bestilt på cdon.com, der det hele ble ca 518 kroner... (collectors edition) Nå sitter jeg bare å venter på at en haug med webshops skal begynne å annonsere det til halve prisen slik at kompisene mine kan plage meg med "jeg SA du skulle vente med å bestille!". nå er det bare å smøre seg med tolmodighet!!
Lokiboki Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Gleder meg som en unge Dette spillet kan rett og slett ikke feile
Khalifen Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Da er det bestilt! På play.com 350 kr + plyndring av tollbetjenter... Blir ikke så fælt, men jeg skal kanskje ha ny maskin til høsten, og da skal jeg spille enda mer på høyere detaljnivå
Idioteque Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Dette blir bra, men PCen min gråter sine stille tårer. Kanskje jeg burde investere i en ny?
fargoth Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Dette blir bra, men PCen min gråter sine stille tårer. Kanskje jeg burde investere i en ny? 5695040[/snapback] Finnes det en bedre unnskyldning for å oppgradere pc-en, enn Oblivion? OT: Avataren din er større en hva forumet tillater.
anal_fabet Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Litt synd at jeg skal på hytte tur den helga, men når jeg kommer hjem på søndag skal jeg prøve å spille det sammenhengende i en uke, hihi.
Skogslik Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 hva syns dere eg skal kjøpe det til? Pc eller Xbox 360?
~~Undertaker~~ Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 (endret) hva syns dere eg skal kjøpe det til? Pc eller Xbox 360? 5695990[/snapback] Syns du bør kjøpe den til den maskinen som klarer å yte mest detaljer. Altså har du kraftig nok PC så kjøp til PC... har du middels PC... kjøp til XBOX 360. Min mening jaffal Du må nyte grafikken! Endret 3. mars 2006 av ~~Undertaker~~
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå