Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:dontgetit:

Er ikke gjort noe med, bare satt størrelsen til "utvidet" og satt opp litt bra lysforhold.

Jeg synes selv de var veldig kornete, men må nok innrømme at jeg aldri har sett et mobiltelefonbilde på pc'en før. :shrug:

Skrevet

ark.JPG

Jeg hater arket jeg sitter bak på bildet, for det sier at man kan endelig få ADSL på Sømna og Salhus. Og jeg bor på Buøya og må derfor sitte her og kose meg med ISDN. Dritt. :thumbdown:

Skrevet (endret)

@Goophy: Grunnnen til at bildene er så dårlige, er at SonyEricsson "lyver" til deg. Det er egentlig det samme kameraet som på T610, men bildene blåses opp til 640*480. Du skjønner hva jeg mener hvis du har et bilde på PC-en (hvilket som helst) på 100*100, og du blåser det opp til 700*700. Da blir kvaliteten ræva, ikke sant? Det er det som er greia på med T630, det er ikke "ekte" VGA-kvalitet på 640*480 punkter. Skal vise "ekte" VGA-kamera kvalitet:

vgakvalitet.jpg

Det er ikke kongebra kvalitet, men det er et mer korrekt bilde av et bilde tatt av en VGA-telefon - i dette tilfellet: Nokia 6600.

Endret av Bandidos Pelle
Skrevet
blablabla

Jeg vet det, men etter å ha sett en del andre mobilbilder nå synes jeg ikke det er så ille uansett. :)

Og 250*211 eller hva det er for noe originalt er farlig smått.

Skrevet
Det er Salhus i Brønnøysund vi snakker om her? Jeg bor nemlig i Salhus utenfor Bergen, og vi har hatt bredbånd leeeenge. :D

Ja, i Brønnøysund.

Goophy: 352*288. CIF.

Skrevet (endret)

først og fremst (en mnd eller to gammelt), dagen jeg fikk doom3:

doom3.jpg

deretter forige helg.. gin & tonic:

wa.jpg

Endret av eirikhm
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive