Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
damn. B|real må kanskje dele 1.plassen nå. *revurdere*

Sviker! :ermm:

Var bare en revurdering. Du er fortsatt the sexiest *bla gjennom bilder* aah, sikle, hvordan kunne jeg noen gang svikte deg *slikke tær* :p

men du må innrømme at goophy var..vel, eksepsjonell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
damn. B|real må kanskje dele 1.plassen nå. *revurdere*

Sviker! :ermm:

Var bare en revurdering. Du er fortsatt the sexiest *bla gjennom bilder* aah, sikle, hvordan kunne jeg noen gang svikte deg *slikke tær* :p

men du må innrømme at goophy var..vel, eksepsjonell.

Nåh..

Vel takk.

Og jeg har ingen kommentarer om goophy :wee:

Skrevet
Trodde aldri jeg skulle sikle etter AnAnAs...

Trodde aldri jeg heller. Du er liksom for perdy (pen) for det.

Vell.. for min del kan jeg dele inn jenter inn i "grupper":

Mulig å bli sammen med uten vanskeligheter - Såkalte "billige" jenter som blir sammen med hva som helst bare for å være sammen med noen.

Mulig å bli sammen med, med noen vanskligheter - "Normale" jenter, om jeg kan kalle det det. :)

Ikke mulig å bli sammen med, siden "I'm out of their sight" - Jenter "som har alt" og bare blir sammen med "komplette" gutter.

Legger deg i gruppe 3 AnAnAs, siden det er det inntrykket jeg har fått av deg.

Skrevet

Ville ikke vært i noen av dine grupper jeg.

Jeg er en snill jente med masse sjarm og personlighet som faller for gutter som er seg selv. Jeg er i gruppe fire - sympatisk jente med nebb og klør.

Skrevet

Jeg er en snill jente med masse sjarm og personlighet som faller for gutter som er seg selv. Jeg er i gruppe fire - sympatisk jente med nebb og klør.

Kall det hva du vil. ;)

Skrevet

Som biter og klorer. :)

Skrevet (endret)
bedøm selv.

Absolutt flotte saker, har ikke sagt noe annet. Men MERKET er ganske uinteressant ang. sykler. :]

Beware: XT-utstyr koster flesk å skifte deler på, jeg må punge ut 200 spenn for bremseklosser.

EDIT: Balle, trodde jeg var i SO3! :o

___SLUTT___

Endret av HalTan
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...