Gå til innhold

Hjelp til en Warrior alt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har en full tier2 epic pala og nå har jeg nettopp startet en gnome warrior. har rukket å bli lvl 10, og lurer på hvilke våpen er "best" å bruke (kjappe el trege 2h,, el kjappe el trege 1h og shield??). har vel så og si ubegrenset med cash til warrioren. noen med noen gode forslag til en "noob" warrior?

Endret av ivarsr
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2hander eller dualwield. 1h+shield er ganske bedritent til å grinde med.

5641431[/snapback]

yes, tenkte mg d ja. :) har gått for en 2h, 3sec sword. men er det bedre med et tregt 2h el et raskt ett? best å gå for stamina/strength gear?

Skrevet

Har hørt at dual wield fury build er best for grinding.

På min lvl 43 warrior bruker jeg en treig 2h og arms build. Du vil helst ha en treig 2h (treig = best mulig damage range) fordi da gjør instant attacks mest mulig skade. Om du vil ha en DPS warrior lønner det seg vel å satse på en blanding av strength (attack power), stamina og agility (crit).

Jeg synes deep wounds/sweeping strikes etc er veldig bra talents, defor jeg satset på arms build. I tillegg får jeg snart mortal strike :)

Skrevet

Har en 60 warrior med Arms/fury.

Få deg en 2h øks eller polearm Med 3.30-3.80 i speed også tar du to og to mobs med sweeping strike og cleave. Syns det fungerer greit.

Stamina, strength, AP og Crit er viktigst.

Skrevet (endret)

Jeg gikk fury til lvl30, fikk meg WW axe og respeccet til arms. Skulle jeg gjort det på nytt, ville jeg heller holdt meg til fury. Fury er utrolig artig med et par kjappe våpen (2.0 og lavere), siden du bygger opp rage utrolig fort. Sett poeng i Imp. Cleave, bygg opp 100 rage i zerk-stance, bytt til 2h og dump rage med Cleave (og evt. Whirlwind).

Siden du har en del penger, kan du samle inn en haug med våpen og oppgradere etterhvert som du går opp i level. Her har du en oversikt over våpen med 2.0 og lavere hastighet.. fra lvl10 til 40.

Personlig har jeg en forkjærlighet for 1.30-daggers. Jo kjappere man slår, jo oftere critter man, og jo oftere man critter, jo oftere er Flurry oppe. 1.30 dupper ned under 1.0, og rage går opp til 100 temmelig fort. Spesielt i instancer er dette finfine greier, jo mer rage, jo mer skade med Execute. Å faktisk fjerne 20% hp fra en elite er ikke akkurat ueffent.

Endret av psilocybe
Skrevet

Min andre warrior nå er fury specced.. jeg liker å bruke en treig main hand og en rask off hand. akkurat nå så har jeg Phantom blade i main og Flurry axe i off hand, Det eier!

Flurry er nesten alltid oppe, jeg sitter på en 17% crit i zerker stance.

ligger på 200 dps mot mobs i min lvl =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...