Gå til innhold

Kjære småbarnsfamilier, en liten tekst til dere


Staalkontroll

Anbefalte innlegg

Ja, dette er en tekst til dere hvor jeg skal beskrive mitt hat til dere.

 

Jeg hater dere så forbanna mye, dere gjør dagen mitt til et mareritt, ET MARERITT!

 

Der kommer dere, 10 unger, en overarbeidet mannfolk og et kvinnfolk som ikke tenker på annet en hvor mange poteter hun skal skrelle til middag.

Skjønner du? jeg HATER dere så fobanna mye!

 

Når jeg skal ned på lokale rimibutikken for å handle meg en pakke snus, noe som vanligvis er gjort på 1-2-3. Men siden du klarte å presse deg forbi meg, må jeg stå å se på kassedama registrere inn alle de hundre bleiepakkningene du skal kjøpe fordi 4 av møkkaungene dine enda ikke kan sette ræva si på dassen å presse ut møkka. Ikke nok med det nei, menst bleieregistreringa forsetter er jeg nødt til å høre på skrikerungene deres, "mamma, kan jeg få sånn?, pappa, kan du kjøpe sånn?" Men i HELVETTE DA!

 

Er jeg virkelig heldig står jeg på kiwi butikken for å handle meg snus.

Der er det jo som kjent "bleie-rabatt". Det betyr ekstra mange bleier som skal kjøpes og ekstra mange som må på rullebåndet til kassadama. Ja, så er det jo et sant helvette vær gang du skal dra opp "bleie-medlemskortet" ditt. Det tar jo FAEN MED EN EVIGHET!

Ikke så rart det når du må leite i en lommebok stappet med familiebilder å kuponger som er klippet ut fra Se&Hør.

 

Men dere er for faenmed OVERALT!.

Jada, like gøy når dere skal stoppe hele jævla trafikken i byen.

Dere har jo den drømmen om å kjøpe den perfekte familiebilen. Jada, en stor jævla blikkboks med 4 hjul, 50 sitteplasser og en liten moped motor på 50cc.

 

Det nytter jo for fanemed ikke å kjøre bil da. Tror du jeg syntes det er gøy å ligge bak møkka bilen din hele veien hjem fra jobb?

 

Ja du din lille småbarnsfamilie, du begynner å ligne mer å mer på en pakistaner familie som skal ut på kjøretur. En stor varebil, hive hele familien bak på lasteplanen for så å håpe på det beste.

 

En ting jeg alltid har lurt på, hvorfor står du å peker så jævla stygt på meg når jeg kjører forbi huset ditt når ungene dine er ute å leker 5 meter fra bilen din?

Er du redd jeg skal kjøre ned en av jævelungene dine? Tror bare jeg hadde gjort deg en tjeneste da!

 

Sommeren er den beste for dere jævelsk familiere. Da kan mor dra frem puppen å melke de stakars sultene ungene sine mens dem sitter på parkbenken å lever det "perfekte" livet. Men det hele er MOTBYDELIG for faen, puppen din ser ut som en sliten ballong som produserer melk! HOLD PUPPEN DIN fOR DEG selv! ikke brenn ut øynene mine da!

 

*få ut litt sinne*

 

-takk for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Javel, greit at du hater meg og min familie. :p

 

Jeg elsker deg ;)

 

 

For å vise hvor fornøyd mine unger er med å være delaktig i å gjøre livet surt for en snusavhengig gutt som er opptatt av å irritere seg på andre traffikanter når han kjører bil og har bleiefobi når man handler på butikken;

 

 

 

MOAHAHAHA!

 

 

Fra spøk til revolver; Livet er for kort til å irritere seg over slikt ;)

Lenke til kommentar

Jeg personlig synes eldre mennesker er myyyye verre enn småbarnsfamilier

 

Men seff, småbarnsfamilier kan være annoying, spes og foreldrene ikke har kontroll på ungene sine. Hyyyling og løping er det verste jeg vet iallefall. Men det hindrer meg ikke fra å glede meg til å få egne barn

 

For som alle vet , dine egne barn er jo verdens søteste snilleste og mest intelligente sukkerklumper. Ingen er så skjønne som de ;)

Lenke til kommentar

Haddis

Der kommer dere, 10 unger, en overarbeidet mannfolk og et kvinnfolk som ikke tenker på annet en hvor mange poteter hun skal skrelle til middag.

Skjønner du? jeg HATER dere så fobanna mye!

 

-Stakkars deg.

 

Haddis

Når jeg skal ned på lokale rimibutikken for å handle meg en pakke snus, noe som vanligvis er gjort på 1-2-3. Men siden du klarte å presse deg forbi meg, må jeg stå å se på kassedama registrere inn alle de hundre bleiepakkningene du skal kjøpe fordi 4 av møkkaungene dine enda ikke kan sette ræva si på dassen å presse ut møkka. Ikke nok med det nei, menst bleieregistreringa forsetter er jeg nødt til å høre på skrikerungene deres, "mamma, kan jeg få sånn?, pappa, kan du kjøpe

sånn?" Men i HELVETTE DA!

 

-Så ikke la de jævla familiene snike da/snik selv. ELLER IKKE GÅ PÅ BUTIKKEN I RUSH TIDEN DA!

Og du trenger ikke og bry deg engang. Må ha respekt for medmennesker.

 

Haddis

Der er det jo som kjent "bleie-rabatt". Det betyr ekstra mange bleier som skal kjøpes og ekstra mange som må på rullebåndet til kassadama. Ja, så er det jo et sant helvette vær gang du skal dra opp "bleie-medlemskortet" ditt. Det tar jo FAEN MED EN EVIGHET!

 

-Stakkars husmødre som prøver og spare en krone.

 

Haddis

Det nytter jo for fanemed ikke å kjøre bil da. Tror du jeg syntes det er gøy å ligge bak møkka bilen din hele veien hjem fra jobb?

 

-Holder husmødrene fartsgrensa? :eek:

Haddis

Ja du din lille småbarnsfamilie, du begynner å ligne mer å mer på en pakistaner familie som skal ut på kjøretur. En stor varebil, hive hele familien bak på lasteplanen for så å håpe på det beste.

 

-Så det er bare pakistaner familier som gjør det?

 

Haddis

Sommeren er den beste for dere jævelsk familiere. Da kan mor dra frem puppen å melke de stakars sultene ungene sine mens dem sitter på parkbenken å lever det "perfekte" livet. Men det hele er MOTBYDELIG for faen, puppen din ser ut som en sliten ballong som produserer melk! HOLD PUPPEN DIN fOR DEG selv! ikke brenn ut øynene mine da!

 

-Newsflash!! Ikke se på det da!

 

EDIT: forpulte quote.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Word.

 

Den butikken som begynner med hurtigkasse (maks 5 varer og kun kontant) vil få meg som evig tro kunde. :love:

Småbarnsfamilier kommer aldri til å bli nektet... De legger igjen tusenvis av kroner i familieting hver gang de handler, men man slipper dem forhåpentligvis i en hurtigkasse.

 

Mens vi er inne på temaet "familiekjøretøy" Er det flere enn meg som HATER barnevogner. Jeg passer mine egne saker på butikken, bare for å bli skjøvet tilside av noe som kan minne om en liten stridsvogn. Det eneste som mangler på en del modeller nåtildags er belter. Også nå som det er så mye snø på østlandet, er det en lov som sier at barnevogner kan sperre et helt fortau. Gleder meg til det kommer barnevogner med lufthjul, da kommer det til å gå et par av dem når jeg en gang kommer meg forbi. :mad:

 

Der, da fikk jeg det ut

Lenke til kommentar
Mens vi er inne på temaet "familiekjøretøy" Er det flere enn meg som HATER barnevogner. Jeg passer mine egne saker på butikken, bare for å bli skjøvet tilside av noe som kan minne om en liten stridsvogn. Det eneste som mangler på en del modeller nåtildags er belter. Også nå som det er så mye snø på østlandet, er det en lov som sier at barnevogner kan sperre et helt fortau. Gleder meg til det kommer barnevogner med lufthjul, da kommer det til å gå et par av dem når jeg en gang kommer meg forbi. :mad:

 

Der, da fikk jeg det ut

5636962[/snapback]

 

Er du klar over hvor kjekt det er med barnevogn i folkemngder? Er bare å gå på! :tease:

Lenke til kommentar
Word.

 

Den butikken som begynner med hurtigkasse (maks 5 varer og kun kontant) vil få meg som evig tro kunde. :love:

Småbarnsfamilier kommer aldri til å bli nektet... De legger igjen tusenvis av kroner i familieting hver gang de handler, men man slipper dem forhåpentligvis i en hurtigkasse.

5636962[/snapback]

Her har alle butikker det :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...