Gå til innhold

Kjære småbarnsfamilier, en liten tekst til dere


Staalkontroll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men for svarte helve... jeg klarte å miste hele posten jeg hadde skrevet :(

--

Empati er noe moralsk pisspreik.

Problemet med småbarnsforeldre idag er at storparten er noen forbanna sauer som ikke har den minste aning om hva disiplin og respekt er. De tror at det er helt vanlig at ungen er et lite monster hver gang du er på butikken, eller på besøk hos noen.

 

Vel, dere tar feil, for svarte faen! Før i tiden fikk ungene en smikk om de gjorde sånt, uten at alle som bevitnet det måpte i sjokk og slo på tråden til barnevernet. Ungen hadde respekt for foreldrene og andre autoritetsfigurer, ikke som idag, når drittunger står å kjefter tilbake om en voksen skulle våge seg å gjøre drittungen bemerksom på at han gjorde noe galt. Skulle vært en lov mot å få unger før man er 30! Er greit om foreldrene er gamle nok til å holde styr på seg selv, før de får seg unger.

 

For all del, er de av dere som oppdrar unger ordentlig, som er under 30. Men dere er dessverre i mindretall.

 

-- Tror jeg skal stoppe før jeg sprenger et blodkar eller noe. :p

Endret av Neophus
Lenke til kommentar

Mest irriterende av alt er ADHD-unger som maser på foreldrene i køen i butikken. De ser et Kindder-egg og maser, selv om freoldrene sier nei. Dette resulterer i at ADHD-ungen begynner å hyle og skrike og sier at han "skal" ha det, og holder på slik til han får det.

 

Noe som irriterer meg like mye (om ikke mer) er tilsvarende ADHD-unger som skriker for full hals på restauranten fordi de ikke fikk/fikk for lite ketchup.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...