Gå til innhold

Kjære småbarnsfamilier, en liten tekst til dere


Staalkontroll

Anbefalte innlegg

Ja faen da blir jeg forbanna.. Det verste jeg vet er foreldre som gir faen i hva unga gjør.. Man eier ikke verden selv om man har unger.

Jobber på bensinstasjon i helgene, og denne helga var det et par med to småjenter der.

Mens småjentene fløy rundt i butikken og hyla, så var begge foreldrene mer interessert i å spille på maskin. De så forresten ut som noen sugger også..

Da syntes jeg synd på de barna...

 

Det ble litt off-topic dette..

Men jeg irriterer meg mer over gamle mennesker enn småbarnsfamilier. De er liksom veldig greie.

Ser jeg det står ei dame i køen i butikken og hu handler masse shit, og jeg bare skal ha to ting, så pleier jeg å spørre om det er greit om jeg går foran. Men disse forbanna gamlingene som absolutt skal betale 99.50 med kronestykker og ører, og utsagnet som kommer hver gang " jeg vet jeg har noe småpenger her i pungen min,,," å fy faen... da får jeg krampa..

Og hva de gjør i traffikken vet ikke jeg.. Kan man ikke følge fartsgrensa selv under bra forhold, eller kjøre i 10 i 60 fordi det er så glatt er bare piss vøtt. Sitter de der og godsnakker med legene sine for å beholde lappen litt til.. Selv om syn og hørsel så vidt funker, og hjernen så vidt reagerer...

 

Ble off- topic dette og gitt... men fikk ut litt sinne jeg og da.. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørt om tåteflaske?

5638067[/snapback]

Har du hørt om at barnet har det best om det får mat rett fra mammas pupp? Kan slenge opp minst 10 sider om akkurat det emnet :tease:

Kolikk er ett av stikkordene.

I tillegg er det faktisk _vanskelig_ å gi babyer mat med flaske når de ikke kan holde i den selv.

 

 

Edit: Men sånne foreldre som ikke bryr seg det spøtt om hva barna gjør, blir jeg sint av.

Endret av BeFs
Lenke til kommentar

Hmmm BeFs... Selv om du har vært gjennom et lite helvete er det ikke nødvendig å ta det ut på oss :tease:

 

Nå tilbake til topic og noen generelle "skjære-alle-over-en-kam" betraktinger

Småbarnsfamilier har filter og skylapper, noe som er kjipt for resten av oss. Hylende drittunger som ikke irettesettes av foreldrene og overbelastede handlevogner 17:58 på lørdag (foran meg som står der med øl)

Og ikke kom trekkende med at man må unngå rushet, når er det ikke rush på rema, kiwi, whatever?

Lenke til kommentar

Det finnes faktisk oss som har kustus på ungen(e), ikke kjører blikkboks på 4 hjul (har ikke bil) og er usansynlig rask på butikken (hater å handle mat og handler alltid før barnehagen stenger).

 

Men vær så god, godt at du har funnet noen å være sint på :whistle:

Lenke til kommentar

Det med puppen forresten dreier seg vel om menns ulike stadier i livet:

 

1. Vi suger på puppen og koser oss. Elsker mors!

 

2. Vi slutter å suge på puppen fordi det er barnslig. Hater alle!

 

3. Vi finner en annen pupp å suge på. Elsker den nye mens den vi vokste opp med bare er ekkel.

 

4. Får barn selv og innser at vi visste ikke alt. Det er vakkert.

 

;)

Lenke til kommentar

Jeg kunne egentlig ikke vært mer enig med trådstarter egentlig.....

 

jeg HATER disse jæ*** mødrene som "bare" skal presse seg forbi med de overdimensjonerte barnevognene sine. Når ble det forbudt å være nurket sitt egentlig?

 

Når disse mødrene skal titte på et eller annet så må de jo selvfølgelig sette idiotbarnevognene sine på tvers...... slik at de hindret alle andre å se på det samme....

 

Ingenting er som en fantastisk mor som på død og liv må trenge den sinnsykt digre barnevognen sin på en buss som i utgangspunktet er stappfull.... sånn for å være sikker på at de folkene som allerede står som sild i tønne må stå ennå trangere for at den jæv** drittungen skal være med......

Lenke til kommentar
Jeg kunne egentlig ikke vært mer enig med trådstarter egentlig.....

jeg HATER disse jæ*** mødrene som "bare" skal presse seg forbi med de overdimensjonerte barnevognene sine. Når ble det forbudt å bære nurket sitt egentlig?

5638442[/snapback]

Når jeg får barn kommer jeg til å bære på det hele tiden, kommer til å være så redd for å glippe barnevognen eller sånn. Jeg kommer til å være bærende mor :D

 

*drømme seg bort om å være mor*

Lenke til kommentar
Når jeg får barn kommer jeg til å bære på det hele tiden, kommer til å være så redd for å glippe barnevognen eller sånn. Jeg kommer til å være bærende mor  :D

 

*drømme seg bort om å være mor*

5638460[/snapback]

 

 

gleder meg også til å få unge en dag, men synes mødre (med barnevogner) tar litt lite hensyn av og til....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...