Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

synes det var en gøy episode, hvorfor ikke dra inn wizard of oz når du har omtrent alt annet, ble litt merkelig da men ok nå er supernatural litt merkelig, spesielt skuespillet, antok at det var med vilje fordi den var direkte dårlig til tider, men var en grei måte å vise rundt i huset deres slik vi får sett mer av potensiale til det.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nåja, guder har de mer enn nok av. Bare i norrøn, gresk og romersk mytologi er det drøssevis av guder, og hva med alle de andre mytologiene? Kinesisk, japansk, finsk, samisk, keltisk, afrikansk, you name it. Det er minst like mange mytologier som folkeslag, og hver eneste en har mange guder. Dessuten dro de jo inn Lovecraft i en episode, og han alene har laget en drøss guder.

Lenke til kommentar

Synes sesongen har vært ganske bra så langt. :) Klart de rotet det til med Cas som menneske, men selv det hr vært morsomt å se. Crowley sitter bare der og gjør fint lite ut av seg, og selv Abbadon har knapt vært med. Men det er fortsatt tidlig, og jeg tror de garantert kommer til å gjøre mye rart med alle tre. Cas vil få tilbake essensen sin (eller i det minste får noen andre den), Crowley stikker av, og Abbandon... hvem vet? Det blir nok et oppgjør mellom henne og Crowley, men hvem viner? Hadde vært tøft om Crowley ble menneske pga henne, og må slå seg sammen med Sam & Dean. Eller han blir menneske og rapper essensen til Cas. :p

Lenke til kommentar

Mye av det blir nok rodd i land ganske kjapt, men jeg lurer på en ting om Sam.

 

 

"Great performance?" WTF? Betyr det at Sam aldri våknet fra komaen, men Zeke har narret Dean til å tro Sam var til stede? I så fall, hvor er Sam nå? Er han ennå i live, eller har han død igjen? :p

 

 

 

 

Han er i live enda, han er bare i underbevisstheten, akkurat som han var under lucifer tipper jeg, bare han er svakere atm, når han var i lucifer var han tross alt på sitt sterkeste. Men tror ikke han har vært slik hele tiden, gadreel trengte nok bare tid for å ta helt over, og når han overhørte dem snakke om å få angelen ut av kroppen så måtte han bare spille med. Blir spennende å se fortsettelsen på det der, tror som mange andre har sagt, at dean må ty til hjelp fra crowley for å greie dette. Forsåvidt, tror ikke cas vil fungere optimalt som engel uten sin egen grace så vil være komplikasjoner der ^^ :p

 

Lenke til kommentar

Tok det i en spoiler for å slippe å spolere det for de som ikke har sett episoden ennå. ;) Er faktisk ikke sikker på hvor Sam er nå. Mulig han er i live, men ikke glem at han surret rudnt omkring her oppe mens sjelen hans fortsatt var i buret. Med andre ord kan Sam ha dødd, og sjelen har dratt ned til Helvete eller noe sånt. At kroppen hans fortsatt er her betyr bare at Gadreel har tatt over. Glem heller ikke at det fortsatt er en halv sesong igjen (etter jul), så de har ennå god tid til å få Sam tilbake. Alt vi vet er at Jared Padelecki vil fortsatt være med, men strengt tatt har ingen sagt at han vil fortsette å spille Sam. I verste fall kan vi få en ny skuespiller som ham. I teorien, i alle fall. ;)

Lenke til kommentar

Kjipt de har pause nå. Once upon a time kunne glatt ha hatt sesongavslutning forrige gang, men neida. Dagens episode kunne i hvertfall ha vært sesongavslutning, men igjen, neida. De har (halv-) sesongavslutning neste uke. :) Begynner nesten å grue meg til den ekte sesongavslutningen, med tanke på hvordan tilstanden er allerede nå... :p

Lenke til kommentar

Kjipt de har pause nå. Once upon a time kunne glatt ha hatt sesongavslutning forrige gang, men neida. Dagens episode kunne i hvertfall ha vært sesongavslutning, men igjen, neida. De har (halv-) sesongavslutning neste uke. :) Begynner nesten å grue meg til den ekte sesongavslutningen, med tanke på hvordan tilstanden er allerede nå... :p

Trodde den som var nå var halv sesongavslutningen?

Lenke til kommentar

Jeg hadde rett. Sesongfinalen av Once Upon A Time var i natt. Ikke helt sikker på hva jeg mener om slutten. Det var ganske forutsigbart, men kan nok bli en rimelig interessant fjerde sesong. Cliffhangeren var i det minste bedre enn forrige gang. ;) Øh, glemte at dette bare er halv-sesongen, og det er fortsatt siste halvdel igjen? I så fall... WTF? :p

 

Edit: Gravde frem denne tråden om OupA i stedet, så blir det mindre off-topic her. :)

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1387332

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...