Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte veldig godt den episoden, enig med det dere sier at det var merkelig med cas uten sin sedvanlige trenchcoat men det er en fin måte å markere en forskjell på. Men ja enig, trenchcoaten kommer tilbake sånn som kanskje også Bobby gjør :)

 

Lurer på hva Dean må gjøre for izekiel for å gjøre opp for det der, sikkert ikke småting :p

Er faktisk i tvil om at Bobby kommer tilbake. Det var rimelig sikkert at han skulle dukke opp igjen, og det skjedde allerede i første episode. Betyr det at han er oppbrukt, eller vil de finne en måte å få ham tilbake på senere? Strengt tatt var det jo ikke Bobby vi møtte, men en del av Sam.

 

Og når man først snakker om Sam. Jeg fikk en litt rar følelse da jeg så det der med Ezekiel. Trenger vi Sam? Selvsagt må Jared Padalecki være med, men Sam? Eller holder det at vi har Jared Padalecki som Ezekiel i kroppen til Sam?

 

Og Adam i helvete. Må le av av at alle andre i serien kan reddes, men han bare glemmer vi :roll::p

Og ikke minst... hvor er faren deres? Er ikke han en smule viktig? :p Skjønner jo at det er fordi skuespilleren er for stor for serien, men likevel. De burde da klare å finne en løsning på det. Ny skuespiller, kanskje? De kan jo bortforklare det med at kroppen er død uansett, så ham må ha ny vessel, eller noe sånt.

Lenke til kommentar

hva syns folk om den nye episoden ? :)

 

syntes det var merkelig at en person som de "tilsynelatende" kjente dør og de bare bryr seg maks lite om det, skjedde med det? Hvorfor ringte de ikke garth som sine supervisor, selv om det funker nok med kevin som "the call guy" så synes jeg det var merkelig de ikke inkluderte han :p

 

Ellers grei episode, introduserer hva vi har i vente denne sesongen vil jeg tro.

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

Synes sesongen lover ganske bra så langt. Abbandon kan bli en ganske bra motstander, om de våger å dra den helt ut. Håper Sam & Dean blir nødt til å samarbeide med Crowley for å ta knekken på henne. Etter Lilith, Lucifer og leviathans trenger vi en ny motstander som faktisk gir motstand i sluttkampen mot dem, og ikke bare gir opp.

 

Er også spent på hva som skjer med Ezekiel. Engle-Sam var ganske rått, og jeg ser mer enn gjerne mer av det. Men tør de gi oss det? Et av de største problemene med denne serier er jo at svært lite har langvarige konsekvenser, og svært få motstandere dukker opp igjen flere ganger. Uansett hvor bra Abbandon ser ut til å være, er det ikke til å komme utenom at de faktisk har stoppet henne allerede, og hun er den tredje herskeren av Helvete de sloss mot. Vi trenger ikke en fjerde. :p

Lenke til kommentar

Interessant intervju på IGN med en viss Mark Pellegrino. ;)

 

IGN: Speaking of things that are Supernatural... That show has always proven they can bring people back in one way or another and they already did it once with you. At any point do you think Lucifer might rear his head once more?

Pellegrino: I would love that. I saw Bob Singer at Comic-Con, and I didn’t go there, but I asked if I could visit the set, and he was like, “Come out any time!”

IGN: You shoot in the same city (som Being Human, der han er med).

Pellegrino: Yeah, we’re shooting in the same city, and Jeremy Carver now is writing for them again. I thought, “Man, like with Being Human, all the elements are there.” I think Lucifer does have to come back. I think he owes the King of Hell a little bit of an ass-kicking, personally, but that’s me. [Laughs] I think me and Mark Sheppard have a bone to pick and settle with each other here. So there doesn’t seem to be anything in the works. Now there is for Being Human, but not for Supernatural -- but I’d love that.

Er det mulig Lucifer selv vender tilbake til Supernatural? Hadde ikke hatt noe imot det. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Interessant intervju på IGN med en viss Mark Pellegrino. ;)

 

IGN: Speaking of things that are Supernatural... That show has always proven they can bring people back in one way or another and they already did it once with you. At any point do you think Lucifer might rear his head once more?

Pellegrino: I would love that. I saw Bob Singer at Comic-Con, and I didn’t go there, but I asked if I could visit the set, and he was like, “Come out any time!”

IGN: You shoot in the same city (som Being Human, der han er med).

Pellegrino: Yeah, we’re shooting in the same city, and Jeremy Carver now is writing for them again. I thought, “Man, like with Being Human, all the elements are there.” I think Lucifer does have to come back. I think he owes the King of Hell a little bit of an ass-kicking, personally, but that’s me. [Laughs] I think me and Mark Sheppard have a bone to pick and settle with each other here. So there doesn’t seem to be anything in the works. Now there is for Being Human, but not for Supernatural -- but I’d love that.

Er det mulig Lucifer selv vender tilbake til Supernatural? Hadde ikke hatt noe imot det. :)

ja hvorfor skulle ikke den 2 sterkeste skapningen ever kunne komme tilbake når alle andre kan? :p

Lenke til kommentar

Altså, jeg skjønner ikke at dere lar dere rive med sånn av serien. Den suger nå. Alle med vett i behold vet at det bare er spørsmål om kort tid så er hele dritten avlyst.

 

Hele serien er bare en unskyldning for å holde Jared Padelacki og Jensen Ackles i arbeid, mens de vandrer rundt fra et sted til et annet. Og noen som husker de første fem sesongen? Da var historien faktisk alvorlig. Dette var en seriøs serie før. Nå handler den om engler som puler og kommer med dårlige vitser.

Lenke til kommentar

Hehe, er ikke akkurat overrasket over at du klager. Ifølge deg skulle vel Smallville ha vært kansellert etter en sesong, men det endte opp med hele ti sesonger på tv, og fortsetter fremdeles som tegneserie. Om du ikke liker serien er det vel bare å unngå tråden? Du tror ikke seriøst noen har er enig med deg?

Lenke til kommentar

Hehe, er ikke akkurat overrasket over at du klager. Ifølge deg skulle vel Smallville ha vært kansellert etter en sesong, men det endte opp med hele ti sesonger på tv, og fortsetter fremdeles som tegneserie. Om du ikke liker serien er det vel bare å unngå tråden? Du tror ikke seriøst noen har er enig med deg?

Jo, jeg tror seriøst alle de som har sluttet å poste i denne tråden er enige med meg.

Og hvor har jeg sagt det du hevder om Smallville? Siter det jeg sa da, siden du er så sikker.

Lenke til kommentar

Du vet en serie har nådd oppløpssida når en tidligere komisk birolle ender opp med å bli en viktig gjenganger, og en hel episode foregår på ett sett. Mens manusforfatterne må ty til at "trollmannen fra oz er ekte"

Ser folk på det her lenger? Supernatural var underholdende frem til sesong 5. Etter det ble det bare tyning ut av episodene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tipper de to er hva spin-off'n handler om. Men ja, serien går på tomgang.

 

Så vidt jeg vet handler spinoffen om hunters i Chicago, og vil nesten utelukkende foregå i den byen. Mulig Charlie blir med, men tviler litt. Dorothy er nok enda mer tvilsom, men vi vet aldri. :)

 

Ser folk på det her lenger? Supernatural var underholdende frem til sesong 5. Etter det ble det bare tyning ut av episodene.

 

Ja, selvsagt ser vi fortsatt på dette fortsatt. Sesong seks var ræva, men sesong syv var betraktelig bedre. Sesong åtte og ni har vært blandt de beste sesongene noensinne. :) Ramius klager jo, men det gjør han jo bestandig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...