Gå til innhold

Kan gutter/menn bruke tights på trening?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal jeg være ærlig, visste jeg ikke at gutter gikk med string før jeg besøkte denne tråden. Et lite sjokk kanskje? Hadde jeg sett en gutt med string, ville jeg trukket feile konklusjoner med en gang. :shrug:

5862177[/snapback]

Jeg hadde lett dumpa en kar hvis han dukket opp med string :tease:

Lenke til kommentar

Mirann: ja, jeg har forsøkt diverse butikker (alle du nevner) og i Norge i dag så er den jevne situasjon at dere jenter overdynges med dette undertøy, mens situasjonen er helt den motsatte for gutter..

 

Og det at du med en gang ville dumpet en gutt som skulle bruke string sier litt om de fordommer som eksisterer. At et menneske basert på dens undertøys preferanser skal være en mulig samlivspartner eller ikke er for meg sykt - men slik er nok den store situasjon...

 

Hadde jeg som gutt funnet en vakker jente i mine øyne interessant og fått nærmere kontakt hadde jeg verken latt meg unngå å like/ønske nærmere kontakt ved henne uansett hva slags undertøy hun skulle bruke...

 

Noen er nok mer åpne til sinns enn andre... godt verden er mangfoldig!

Lenke til kommentar

Grunnen til at det ikke selges kan jo ha noe med at det ikke er et særlig stort marked for det...

 

For meg er string et jenteplagg, på lik linje med kjole. Jeg hadde nok hatt vanskelig for å tolerert at typen min gikk i kjole og. Men, uansett er ikke dette en problemstilling for meg, da jeg er lykkelig i et langvarig forhold ;)

Lenke til kommentar

Det er godt å se hvor trangsynte mennesker kan være!

 

At det å bruke string kan sammenliknes med det at en gutt ikler seg kjole er jo helt utrolig. Makan til godt formulert svar er det lenge siden jeg har sett, stå på! :thumbup:

 

Finnes det mer åpne og gjennomtenkte meninger blant mennesker der ute så la dem gjerne komme.., men dem finnes kanskje ikke i dette langstrakte land...

Lenke til kommentar
Det er godt å se hvor trangsynte mennesker kan være!

 

At det å bruke string kan sammenliknes med det at en gutt ikler seg kjole er jo helt utrolig. Makan til godt formulert svar er det lenge siden jeg har sett, stå på!  :thumbup:

 

Finnes det mer åpne og gjennomtenkte meninger blant mennesker der ute så la dem gjerne komme.., men dem finnes kanskje ikke i dette langstrakte land...

5867558[/snapback]

Så bare fordi man synes gutter i string er merkelig så er man trangsynt?

Synes det sier mer om deg enn meg egentlig. Da er du like fordomsfull som du påstår jeg er.

Lenke til kommentar
Så bare fordi man synes gutter i string er merkelig så er man trangsynt?

Synes det sier mer om deg enn meg egentlig. Da er du like fordomsfull som du påstår jeg er.

5867975[/snapback]

Word. Uansett om vi skulle vært fordomsfulle, så regner jeg med at du aldri har vært det heller, og at du enda ikke er det på noen områder. Ingen er perfekte utenom abrakadabri. :ermm:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

@trådstarter :wee:

 

Jeg synes det er kult og tøft at du driter i hva andre synes og går det det du ønsker og synes er best. Jeg tror ikke du er homo. ;) Du kledde tights veldig godt faktisk, fordi du hadde fine bein :) Hadde gått med string under selv, så hvorfor skulle ikke du kunne gjøre det?

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Jeg må nok dessverre(?) si at jeg hadde trukket konklusjonen homofil om jeg hadde sett en gutt med string. Dette har ingenting med dømming av verdi å gjøre, men snarere stereotypier som er naturlig for mennesket å ha. Jeg gidder ikke å gå dypere inn på psykologien på dette området.

 

Samtidig synes jeg ingenting negativt om denne gutten som jeg hadde observert. Dette må adskilles. Det at jeg tenker "homofil" er langt fra ensbetydende med noe negativt.

 

Dermed synes jeg at du skal bruke akkurat hva du vil.

 

Jeg må også legge til at grunnen til at disse fordommene eller stereotypiene finnes der hos meg er fordi jeg ser på string som et jenteplagg på lik linje med kjole som nevnt over. Og at jeg aldri har tenkt at jenter bruker string pga komforten sin skyld. Noe jeg heller ikke tror. men at det er pga utseendemessige grunner. Bestemortruser kan da umulig være ubehagelige. Det er vel mere pga trender at jenter bruker string. String er vel heller ikke videre praktisk sånn mtp menstruasjon, hadde da vært mye mer praktisk om bestemortruser hadde blitt ansett som "in" og sexy igjen. Og da hadde alle brukt dette også.

Dette betyr ikke det samme som at jeg tror at noe slikt kommer tilbake på mote. String er nok noe som har kommet for å bli. Spesielt til jenter. Til gutter tror jeg aldri det blir noe mye av.

 

Grunnen til at jeg også føler at heterofile jenter og gutter bør ha forskjellig stil er at jeg føler det fremhever at f.eks. en jenter faktisk er en jente. Vanskelig å bli betatt av en jente man knapt vet at er en jente dvs. om man er heterofil. Om man er homofil så kan man jo i samme tilfelle bli lurt. =)

Lenke til kommentar
Ser ut som flere synes det er mer eller mindre OK at menn bruker tights, selv om mange er uenige...

 

Og de fleste grøsser ved tanken/det at en gutt bruker string... ikke helt forstår jeg det. Det er jo tross alt en grunn til at "alle" jenter uansett hva slags bukse dem har på seg bruker string.

 

String er et helt vidunderlig undertøy å gå med, merker ikke at en har noe undertøy. I forhold til boxer som kan sies å føles ut som en "bleie"/altfor mye stoff etter å ha brukt string..

 

Oppfordrer alle gutter til å forsøke string så skal dere se at dere blir frelst!  :thumbup:

 

Edit: Endret skrivefeil.

5855932[/snapback]

Det kan jo ikke være godt og ha en string mellom rumpe kulene da? Og bruker du jente-eller gutte stringer?

Lenke til kommentar

Altså, det fins jo bind og tamponger, beregna på jenter, men MAN GÅR DA IKKE RUNDT SOM GUTT OG BRUKER DET FORDI?

 

:p

 

Gutter skal ha bokser, til NØD, truse, men bokser er det som er normalt. Tenk på de i garderoben da? Som skal se deg skifte og ta på en string? Eller er du en av de som går på dass og skifter undertøy? Men men, jenter = string

gutter = Bokser. fins tettsittende/elastiske boksere og.

Lenke til kommentar
Husker da jeg trente skiguttene her jeg bor! De trente bestandig i tights og da de hoppa opp og ned kniste 13 år gamle Hanne uavbrutt!

 

Men, tren i tights viss du har lyst og føler deg vel i det! Men hva har du på overkroppen?

5631818[/snapback]

 

 

LÅLL! :!: Morsomte jeg har lest på lenge, ser det for meg!

 

Til trådstarter: Bruk det du føler er mest komfortabelt for deg. Jeg brukte tights (med pad i skrittet, for sykling) og ettersittende bukse når jeg trente på sykkel. Ellers gikk det i shorts og vanlig treningsbukse, men jeg ser ingen grunn til at menn som vil bruke tights ved andre anledninger ikke skal gjøre det.

 

Se bare Robin Hood og hans menn i strømebukser.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Det kan jo ikke være godt og ha en string mellom rumpe kulene da? Og bruker du jente-eller gutte stringer?

6675947[/snapback]

 

Hvorfor kan det ikke det?

 

Personlig så kunne eg godt tenke meg å trene i thights når eg løper/jogger. Men pga av andre så har eg enda ikke tørt å gjøre det(pyse). Men eg synes det er flott at det er andre som våger å stå imot hva andre mener, og bruker det allikevel :thumbup:

 

Men så over til en annen ting. Eg har ikkenoe imot at andre menn bruker string om de ønsker det, men eg tror ikke at eg selv ville likt det, dog har eg ikke prøvd. Men hvorfor må man absolutt bruke string når man har thights? En stram og tynn bokser må da kunne gjøre samme nytte?

 

Men det er så klart smak og behag. Stå på!

 

 

Gutter skal ha bokser, til NØD, truse, men bokser er det som er normalt. Tenk på de i garderoben da? Som skal se deg skifte og ta på en string? Eller er du en av de som går på dass og skifter undertøy? Men men, jenter = string

gutter = Bokser. fins tettsittende/elastiske boksere og.

 

Så du mener dette går psykisk ut over de andre i garderoben, og derfor skal en ikke bruke string? Er det veldig vanlig å sitte å stirre på mens andre skifter i garderober for tiden eller?

 

Ser for meg følgende garderobe:

"Nå er det Per som skal skifte folkens. Følg med! *trommevirvel* Å NEI HAN HAR STRING! *folk som kaster opp*

 

Herregud for en verden vi lever i...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...