Gå til innhold

Kan gutter/menn bruke tights på trening?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må takke for alle svar som har kommet på tråden min :D

 

Og; responsen på om en kan bruke eller ikke bruke tights på trening fikk en litt annen vending følte jeg etter bilde.

 

Det var spesielt flere som skrek ut over tights OG STRING; fy, fy og atter fy på en mann... vel; en liten "overraskelse" - på alle tights bildene jeg har lagt ut har jeg på meg string... og ingen ser den...

 

Så da er det vel egentlig bedre med string enn med boxer under tights også på gutter - for at en ikke skal vise noen "truse/boxer kant" - som har vært dere jenters mantra for å benytte dette vidunderlige undertøyet i så lange tider... :cool: Eller?

Endret av abrakadabri
Lenke til kommentar

Joda, det er sant. Men jeg vil fremdeles påstå at string for menn er å pushe det.

 

Tenk om du skulle bøye deg ned for å hente drikkeflasken og du viser frem den herlige stringen din.

 

Da tror jeg ingen hadde lurt på hva din seksuelle legning var.

 

Jeg anntyder ingenting her nå, jeg vet hverken om du er hetrofil eller homofil. Men bare advarer deg om hvilke konsekvenser det kan få.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg trener friidrett 5 ganger i uke og bruker tights (som ikke går lenger enn på lårene)... Innen for friidrett er det helt normalt å bruke tights iallefall... Men jeg synes ikke du burde bruke string under!?!? Det er jo ikke noe galt å ha boxer... Hvis du ikke vil at det skal synes "streker" der hvor kanten går på boxer/truse så kan jeg si deg at man ser det like godt hvis du bruker string.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...